Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.562
3.160
Metallica - Kiss - Guns N' Roses - Ozzy. De kans is behoorlijk groot dat ze twee van deze acts binnen hebben gehengeld. Qua stijlen zou Kiss of Ozzy dan op de donderdag moeten staan en Metallica of GNR op de vrijdag.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.752
2.442
Ben trouwens een beetje in de war omtrent deze tweet van Nikki Sixx:

Gaat over Crossbone Skully. Is dat een nevenproject à la Hollywood Vampires of hoe moet ik dit nu zien?

Dit doet ook reeds te ronde:
Omwille van de aankondiging van Gojira is dit bericht van me wat gezonken in deze draadjesoceaan.
Misschien alsnog iemand die hier meer info over weet, toevallig?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.296
7.658
Wie zei er dat er alleen positieve reacties zijn op social media?
Dit zijn tot nu toe alle reacties op twitter. Dan vis ik niet de negatieve reacties eruit. Dit is alles.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221117-105537_Twitter.jpg
    Screenshot_20221117-105537_Twitter.jpg
    321,1 KB · Weergaven: 75

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.752
2.442
Wie zei er dat er alleen positieve reacties zijn op social media?
Dit zijn tot nu toe alle reacties op twitter. Dan vis ik niet de negatieve reacties eruit. Dit is alles.
Instagram en Facebook zijn dan weer overwegend (zeer) positief. Ook onder Stubru-post.

Ah ja, je kan nooit voor iedereen goed doen, da's hier ook al duidelijk geworden.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
433
605
Wie zei er dat er alleen positieve reacties zijn op social media?
Dit zijn tot nu toe alle reacties op twitter. Dan vis ik niet de negatieve reacties eruit. Dit is alles.
Dien Dennis Van der voort heeft al op elke bekendmaking zo gezaagd… Blijft dan thuis he seg…
De Line up doet er een beetje toe, maar ge maakt een festival zo tof of zo stom hoe je het zelf wilt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23 en jonasvh

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.296
7.658
Ach ja zijn ook veel mensen die denken dat Ghost de grote headliner is van de donderdag en Gojira de grote headliner is van de vrijdag. Als die bands die dag moeten dragen snap ik wel dat je niet tevreden bent. Niet iedereen begrijpt het nieuwe north/south stage concept nog helemaal geloof ik
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
277
469
Ah, Gojira is voor mij voorlopig de beste headliner. Ieder zijn smaak.

Meer dan waarschijnlijk zal het dagticket voor de vrijdag worden. (Hopelijk smijten ze er metallica bij)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.488
4.665
niet ieder festival valt of staat met de lineup, daarom dat ik altijd zo hard schreeuw dat er veel meer moet ingezet worden op de beleving: inkleding, randanimatie etc.

perfecte voorbeeld is tomorrowland, dat verkoopt elk jaar uit, zelfs al zet je daar enkel dj's van boerenfuiven gewoon door de inkleding. om in het eigen genre te blijven, zie naar wat wacken doet met hele vikingdorpen etc, want als we eerlijk zijn, voor de wacken lineup moet je het de laatste jaren ook niet doen. hellfest is een gezonde mix van lineup en inkleding
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Simoni

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.457
6.192
Ahhh Gojira in het donker, vet! Zin in! En ze houden ons in spanning wat de echte klappers voor donderdag en vrijdag betreft haha

Ach ja zijn ook veel mensen die denken dat Ghost de grote headliner is van de donderdag en Gojira de grote headliner is van de vrijdag. Als die bands die dag moeten dragen snap ik wel dat je niet tevreden bent. Niet iedereen begrijpt het nieuwe north/south stage concept nog helemaal geloof ik
Dat inderdaad. Ik kan mij voorstellen dat het in de communicatie met bands/agents soms kan helpen op geen duidelijk eerste/tweede podium onderscheid aan te brengen, maar het als twee gelijkwaardige mainstages te presenteren. Maar voor het publiek lijkt het voorlopig nog wat verwarring op te leveren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken