Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Heb persoonlijk niks met Gojira, maar vind het wel een toffe boeking. Leuk dat ze steeds meer jongere bands een kans geven.

Het feit dat de ticketverkoop tegelijk begint met de van Pinkpop, doet me vermoeden dat we eind volgende week een tour announcement kunnen verwachten van GNR.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Ander opvallend iets: ik heb nog geen enkele negatieve facebook comment gezien onder de announcement van Gojira.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Heb persoonlijk niks met Gojira, maar vind het wel een toffe boeking. Leuk dat ze steeds meer jongere bands een kans geven.

Het feit dat de ticketverkoop tegelijk begint met de van Pinkpop, doet me vermoeden dat we eind volgende week een tour announcement kunnen verwachten van GNR.
Of morgen… Idays lijkt me wel een festival waar die band kan verschijnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
Ghost, PD en Gojira sluiten MS2 af, dus staan op dezelfde plek als zaken als volbeat en Korn dit jaar, of bv in flames en lamb of god paar edities geleden. Op donderdag en vrijdag zal er nog wel een meer gevestigde waarde MS1 afsluiten. Maar op zich heel tof dat ze die jongere bands laten afsluiten.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Ik meen ooit gehoord te hebben dat de Metallica bassist in een interview zei dat Gojira de nieuwe Metallica wordt als zij gaan stoppen... Misschien speelt dit mee in de theorie dat Metallica op de vrijdag een mogelijkheid is?

EDIT: ,,Wie gaat jullie opvolgen als jullie er mee ophouden?”, vroeg een journalist ooit aan Metallica-bassist Robert Trujillo. Die hoefde niet lang na te denken: ‘Gojira‘. Als er iets duidelijk wordt na hun eerste échte grote headlineshow in Nederland, dan is het wel dat een headlinerstatus lonkt voor dit Franse viertal. Bron: counterculture.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
Ander opvallend iets: ik heb nog geen enkele negatieve facebook comment gezien onder de announcement van Gojira.
Denk dat Gojira wel een vrij gerespecteerde band is waar weinig mensen problemen mee hebben. Is ook een vrij sympathieke band lijkt me, die doen gewoon al jaren hun ding zonder veel arrogantie of gedoe errond
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
en ze brengen gewoon heel veel volk, inderdaad heel veel fransen maar ook over de rest van de wereld mee naar het festival, is gewoon ook een vorst nationaal band geworden
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

reaper

Support act
26 okt 2015
1.114
944
Ik meen ooit gehoord te hebben dat de Metallica bassist in een interview zei dat Gojira de nieuwe Metallica wordt als zij gaan stoppen... Misschien speelt dit mee in de theorie dat Metallica op de vrijdag een mogelijkheid is?

alles is een teken hier voor metallica,
Ghost was dat ook daar ze goed overeen komen met Metallica en het voorprogramma reeds gedaan hebben...

ik hoop het voor jullie, en dan ben ik er misschien ook een dagje bij in 23 maar ik blijf sceptisch tot het effectief aangekondigd zou worden.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Ik ben al overtuigd, er mogen wat meer namen naar mijn smaak/stijl aangekondigd worden, maar de COMBI zit er in ieder geval al in voor mij en ons gezin.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wel datum verkoop, nog geen prijzen...
dit ruikt ontzettend naar Guns N' Roses incoming

Date Night Flowers GIF by euphoria
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Endzeit

Playlistbediener
13 jun 2022
10
18
Weet iemand voor hoeveel personen je kon boeken in Metal Park? Wij hadden vorig jaar een huisje voor 10 personen, maar kon dat ook voor 8 of voor 6?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken