Graspop Metal Meeting 2023

met gojira en ghost lijken kiss op donderdag en metallica op vrijdag betere matchen stylistisch gezien, zeker als je kijkt dat zaterdag en zondag ook qua stijl op beide mains overeen komen

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
met gojira en ghost lijken kiss op donderdag en metallica op vrijdag betere matchen stylistisch gezien, zeker als je kijkt dat zaterdag en zondag ook qua stijl op beide mains overeen komen
Kiss & Ozzy you mean

ik zie metallica misschien wel eens in oostende terecht komen?
niet gestaaft op anything concrete tho

Ik blijf Kiss een rare vinden. Gok echt op de Lokerse desnoods.

phil campbell and the bastard sons liked trouwens het graspop bericht, zouden die er ook staan?

Heb wel iets leuk gevonden, iemand die weet of mastodon nog tourt?

Stel dat een van de volgende aankondigingen Mastodon is. Dan komen we uit op werchter boutique 2012 -

Ghost
Gojira
Mastodon
Soundgarden (bestaat niet meer)
METALLICA!!!!

Heb wel iets leuk gevonden, iemand die weet of mastodon nog tourt?

Stel dat een van de volgende aankondigingen Mastodon is. Dan komen we uit op werchter boutique 2012 -

Ghost
Gojira
Mastodon
Soundgarden (bestaat niet meer)
METALLICA!!!!
Mastodon stond er dit jaar. Gojira staat trouwens op een andere dag dan Ghost :p

Mooi dat ze én Ghost én Gojira én Parkway Drive nu als afsluiter van een stage / headliner neerzetten op dezelfde editie. Laat ik dat voorop stellen.

Voor mij dan weer jammer dat ze Gojira en Parkway Drive als headliner gebruiken. We blijven tot nu toe steken op een zondagticket, maar ga toch nog uit van twee grote headliners op zowel de donderdag als vrijdag, dus hopelijk zit daar nog wat leuks bij.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Mooi dat ze én Ghost én Gojira én Parkway Drive nu als afsluiter van een stage / headliner neerzetten op dezelfde editie. Laat ik dat voorop stellen.

Voor mij dan weer jammer dat ze Gojira en Parkway Drive als headliner gebruiken. We blijven tot nu toe steken op een zondagticket, maar ga toch nog uit van twee grote headliners op zowel de donderdag als vrijdag, dus hopelijk zit daar nog wat leuks bij.
We zitten (weer) in hetzelfde straatje..
Ik hoop dus wel op een aardige lading namen volgende week, voor de ticketverkoop.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Users who are viewing this thread