Graspop Metal Meeting 2023

de knop shop is er ook bij gekomen maar werkt nog niet. hopelijk weldra ticketprijzen

Zeer blij met deze aankondiging! Had het voorspelt en lijkt mij volledig terecht!
Ticketverkoop lijkt mij eveneens perfect om op de lang verwachte 28 november Metallica aan te kondigen en toch de reguliere GMM-ganger de kans te geven ticketje te kopen.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Bij de dagen waar de headliners al bekend van zijn, gaan de dagtickets meestal ook direct in de verkoop.

Denk dat Gojira wel een vrij gerespecteerde band is waar weinig mensen problemen mee hebben. Is ook een vrij sympathieke band lijkt me, die doen gewoon al jaren hun ding zonder veel arrogantie of gedoe errond
Gojira is een prima band, maar zijn ze echt een headliner? Zou het jammer vinden als er op de vrijdag niet nog een grotere band bij zou komen.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
De affiche van Graspop Metal Meeting 2023 krijgt met de toevoeging van Gojira steeds meer vorm. De Franse pletwals sluit onze North Stage af op vrijdag 16 juni. " De Franse pletwals" is dat een soort dans???? :ROFLMAO::ROFLMAO:

De affiche van Graspop Metal Meeting 2023 krijgt met de toevoeging van Gojira steeds meer vorm. De Franse pletwals sluit onze North Stage af op vrijdag 16 juni. " De Franse pletwals" is dat een soort dans???? :ROFLMAO::ROFLMAO:
Moshpit Wall Of Death GIF by Killswitch Engage

Dit soort dans :p

Users who are viewing this thread