Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze sluiten ms2 af, er komt sowieso een grotere/bekendere band op MS1, de echte headliner. Het is gewoon goed dat ze jongere bands een kans geven om MS2 af te sluiten.
Wauw, Gojiraaa!! Op deze promotie had ik voor komende editie nog niet durven dromen. Maar wat mij betreft helemaal terecht. Die mannen zetten altijd een geweldige show neer. Ze presteren het al jarenlang om op elk festival het beste geluid van het hele weekend te hebben. De energie is goed, de pyro zal zijn werk gaan doen. En Gojira is gewoon een band die heel veel mensen aanspreekt. Hun muziek heeft de agressie waar een mosher blij van wordt, maar ook de finesse waar de liefhebber van prog bij weg kan dromen. Denk nu al dat dit één van de shows van het weekend gaat worden.
En voor mij de tweede top-10 meest beluisterde band in huize Jamel als headliner... Mijn dag kan niet meer stuk!
Zo @Koekdoos , nu ook mijn mening! Eigenlijk zegt Jamel alles al. Totaal niet verwacht dat Graspop dit nu al aandurfde, wat ontzettend tof en terecht dat ze de headliner spot krijgen. Die gaan echt vlammen in het donker.
En ons zeuren en klagen over oude headliners heeft zijn vruchten afgeworpen. Parkway Drive, Ghost en Gojira als nieuwe headliners. Dit is nu al het meest frisse affiche in jaren.
stranded, silvera, flying whales, l'enfant sauvage zijn volgens mij de enige zekerheden. zelfs zaken zoals backbone, the heaviest matter of the universe etc spelen ze op rotatie
Get the Gojira Setlist of the concert at Teatro Caupolicán, Santiago, Chile on August 30, 2022 from the Fortitude Tour and other Gojira Setlists for free on setlist.fm!
Deels akkoord. Maar een festival staat of valt niet met enkel de headliners. De undercard is minstens even belangrijk.
Dus nu al schreeuwen dat je "met zo'n line up deze editie gaat skippen" is wel wat overdreven.
wauw, stuk of 10 reacties binnen een paar minuten. Jullie zijn enthousiast.
Zo meteen een treinreis van 3 uur, ik weet alvast wat ik ga luisteren. thanks allemaal
wauw, stuk of 10 reacties binnen een paar minuten. Jullie zijn enthousiast.
Zo meteen een treinreis van 3 uur, ik weet alvast wat ik ga luisteren. thanks allemaal
ik denk dat je gojira in het prestigieuze lijstje van gojira,tool,opeth, meshuggah kan zetten. metalbands die untouchable zijn voor de metal gemeenschap, onmogelijk om een slecht woord over deze bands te kunnen zeggen.
Ik was eerder nog van mening dat we Gojira misschien wel wat overschat hadden qua positie (werd toen genoemd als naam net onder de headliners) maar daarin zat ik dus duidelijk fout. Ongetwijfeld ook een NL/BE verschilletje, en met name dan ook hoeveel Fransen er makkelijk bij komen. Maar goed, mijn persoonlijke insteek achter die redenatie was dat ik Gojira zelf gewoon graag als Marquee afsluiter zou zien zodat hun lichtshow goed tot zijn recht zou komen, wat in de vooravond op Main toch minder zou zijn. Maar ik ga er vanuit dat ze nu midden in de nacht zullen spelen, dus dan zit het met die lichtshow weer helemaal snor!
Kortom, de organisatie heeft mijn ongelijk bewezen op de best mogelijke manier haha, dank Graspop!