Graspop Metal Meeting 2023

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Er is een kleine opening dat Machine Head volgend jaar terug festivals aandoen, zou een ideale headliner voor Alcatraz zijn, maar GMM mag natuurlijk ook, 1 van mijn favoriete bands!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Hoewel ik ooit eens las op dit forum dat ze niet erg hoog op de wishlist staan..
Denk dat Avantasia in een tent een goeie sfeer kan scheppen

Dat kwam uit een interview met mr. Avantasia Tobias Sammett zelf. Ik geloof uit rock tribune ofzo. Dat hij inderdaad zei dat er geen / weinig belangsteling vanuit Graspop kwam. Ik vind dat raar.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Op een facebookgroep doet de ronde dat de ticketverkoop op 2 november zou starten. Beetje vreemde dag, dus geen idee wat er van waar is.
Maar in principe kan het dus wel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
Dit is ook een band die ik heel graag live wil zien, als die op Graspop of ergens in NL staan ben ik er zeker bij!
Kan toch niet anders dan dat er hier heel veel vraag voor is? Al kan het wel zijn dat de eisen ook heel hoog zijn, zijn positie op Amerikaanse festivals meenemen lijkt me wat teveel van het goede
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Er is een kleine opening dat Machine Head volgend jaar terug festivals aandoen, zou een ideale headliner voor Alcatraz zijn, maar GMM mag natuurlijk ook, 1 van mijn favoriete bands!
Ik weet niet of ze groot genoeg zijn om te headlinen, maar ik zou het top vinden als ze naar Graspop komen! Hun nieuwe album vind ik een stuk sterker weer dan die ervoor, staan echt gave nummers op. Dus mochten ze weer festivals gaan doen... kom maar door!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
539
734
Er is een kleine opening dat Machine Head volgend jaar terug festivals aandoen, zou een ideale headliner voor Alcatraz zijn, maar GMM mag natuurlijk ook, 1 van mijn favoriete bands!
Zie ik terechtkomen op Alcatraz, waar ze hen volgens mij kunnen verleiden met een sub-spotje of hoge tent-spot?
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
539
734
Om het symfonische aspect terug op te gooien: Iemand een idee of Sonata Arctica een plekje pakt? Touren die volgend jaar?
Nieuw album en laatste GMM-optreden dateert van 2019, waar het geluid op niks trok.. Verdienen die een herkansing of niet de moeite live?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Er zijn er hier een aantal die sowieso een serieuze bijdrage leveren aan de bierverkoop
200.gif
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: duck en jonasvh

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.522
3.021
Om het symfonische aspect terug op te gooien: Iemand een idee of Sonata Arctica een plekje pakt? Touren die volgend jaar?
Nieuw album en laatste GMM-optreden dateert van 2019, waar het geluid op niks trok.. Verdienen die een herkansing of niet de moeite live?
Ze zijn live normaal gesproken fantastisch. De passage op Graspop had inderdaad waardeloos geluid.

Ze touren in elk geval deze periode door Europa. Volgende week doen ze Tilburg en Utrecht aan, met een akoestische tour. Enkele jaren geleden deden ze dit ook al; was toen fenomenaal. Nu hopelijk ook weer.

Heb van Sonata Arctica de indruk dat ze altijd wel een Europese tour of minitour kunnen doen. Maar of Graspop ze effectief zal boeken? Hopelijk wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: jbj

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.524
Om het symfonische aspect terug op te gooien: Iemand een idee of Sonata Arctica een plekje pakt? Touren die volgend jaar?
Nieuw album en laatste GMM-optreden dateert van 2019, waar het geluid op niks trok.. Verdienen die een herkansing of niet de moeite live?
Vond ze dit jaar op Sweden rock verrassend sterk, had ze alleen nog maar op die bewuste Graspopdag in 2019 gezien. Hele innemende show met veel fijne nummers. Dus ja graag, mogen zeker komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken