Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er is een kleine opening dat Machine Head volgend jaar terug festivals aandoen, zou een ideale headliner voor Alcatraz zijn, maar GMM mag natuurlijk ook, 1 van mijn favoriete bands!
Dat kwam uit een interview met mr. Avantasia Tobias Sammett zelf. Ik geloof uit rock tribune ofzo. Dat hij inderdaad zei dat er geen / weinig belangsteling vanuit Graspop kwam. Ik vind dat raar.
Op een facebookgroep doet de ronde dat de ticketverkoop op 2 november zou starten. Beetje vreemde dag, dus geen idee wat er van waar is.
Maar in principe kan het dus wel.
Ja ik snap dat ze niet willen spelen zonder hoor, zeker weten. Maar goed...als ik hen was had ik ergens even een reservelaptopje gehad voor dit soort gevallen
Kan toch niet anders dan dat er hier heel veel vraag voor is? Al kan het wel zijn dat de eisen ook heel hoog zijn, zijn positie op Amerikaanse festivals meenemen lijkt me wat teveel van het goede
Er is een kleine opening dat Machine Head volgend jaar terug festivals aandoen, zou een ideale headliner voor Alcatraz zijn, maar GMM mag natuurlijk ook, 1 van mijn favoriete bands!
Ik weet niet of ze groot genoeg zijn om te headlinen, maar ik zou het top vinden als ze naar Graspop komen! Hun nieuwe album vind ik een stuk sterker weer dan die ervoor, staan echt gave nummers op. Dus mochten ze weer festivals gaan doen... kom maar door!
Om het symfonische aspect terug op te gooien: Iemand een idee of Sonata Arctica een plekje pakt? Touren die volgend jaar?
Nieuw album en laatste GMM-optreden dateert van 2019, waar het geluid op niks trok.. Verdienen die een herkansing of niet de moeite live?
Om het symfonische aspect terug op te gooien: Iemand een idee of Sonata Arctica een plekje pakt? Touren die volgend jaar?
Nieuw album en laatste GMM-optreden dateert van 2019, waar het geluid op niks trok.. Verdienen die een herkansing of niet de moeite live?
Ze zijn live normaal gesproken fantastisch. De passage op Graspop had inderdaad waardeloos geluid.
Ze touren in elk geval deze periode door Europa. Volgende week doen ze Tilburg en Utrecht aan, met een akoestische tour. Enkele jaren geleden deden ze dit ook al; was toen fenomenaal. Nu hopelijk ook weer.
Heb van Sonata Arctica de indruk dat ze altijd wel een Europese tour of minitour kunnen doen. Maar of Graspop ze effectief zal boeken? Hopelijk wel.
Vond ze dit jaar op Sweden rock verrassend sterk, had ze alleen nog maar op die bewuste Graspopdag in 2019 gezien. Hele innemende show met veel fijne nummers. Dus ja graag, mogen zeker komen!
Maneskin is wel heel erg populair bij de twintigers, als ik op mijn collega's mag afgaan. Voor mij hoeft het nie, maar commercieel gezien zou het geen slechte zet zijn.
lordi zeker niet, die zijn al voorprogramma van sabaton in het sportpaleis 13 mei, dat is te kort bij. maneskin geen idee als dat gewoon gaat passen, ik zeg ja maar alleen als ze geen te hoge plaats innemen
Was net nog even naar de facebookpost van Graspop aan 't kijken.
Zou je dit kunnen categoriseren als kleine scoop? Of gewoon legit een vraag/smeekbede om hen eens te boeken:
Was net nog even naar de facebookpost van Graspop aan 't kijken.
Zou je dit kunnen categoriseren als kleine scoop? Of gewoon legit een vraag/smeekbede om hen eens te boeken: