Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
en GnR naar Rock Wercher en tijdens Graspop op Pinkpop...

dien deze maar in imo (y):devilish:
eerlijk denk ik dat dit nog niet zo vreemd is zelfs. ik denk dat sinds de uitval van RATM livenation snel nog heeft moeten zoeken naar een grote vervanger en dat ze daardoor op GNR zijn uitgekomen. al is dat natuurlijk puur speculatie van mijn kant uit, kan dan wel zijn dat werchter die heeft laten links liggen en dat graspop hun kans zag en daardoor een dag heeft bijgevoegd en daarom dus nog niet de datum van de ticketsales kan vastleggen omdat GNR nog redelijk vers is en er nog geen datum is voor aankondigingen. bij deze, mijn volledige theorie.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Kan je het niet even checken bij jouw source? ;)

Dit soort info zit echt max. bij 5 mensen van Graspop, en dat wordt heel erg goed beschermd lijkt me.
Zelfs als ik het op een of andere manier zou te weten komen, zou ik het ook nooit melden.
Dat is gewoon te mooi om te ontdekken bij de aankondiging en zou er veel kracht uit halen als het op zo'n manier gelekt wordt.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Dit soort info zit echt max. bij 5 mensen van Graspop, en dat wordt heel erg goed beschermd lijkt me.
Zelfs als ik het op een of andere manier zou te weten komen, zou ik het ook nooit melden.
Dat is gewoon te mooi om te ontdekken bij de aankondiging en zou er veel kracht uit halen als het op zo'n manier gelekt wordt.
Mocht ik zo'n scoops weten, dan zou ik dat toch zeer voorzichtig ergens vermelden

à la "Als Metallica er staat, dan is het op donderdag en niets anders doet ertoe"
of "De poppen zijn aan het dansen, de aankondiging van Metallica zou nu niet lang meer mogen duren lijkt me"

😅

Festileaks meets De Mol meets Cluedo
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
zelfs rammstein was tot op de dag van de aankondiging totaal onverwacht, denk dus inderdaad hoe bekender de band hoe stijver de lippen op elkaar staan, al is er veel natuurlijk afhankelijk van de band, motley crue was een redelijk open boek, dan is het al wat makkelijker om als graspop organisatie wat losser te zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en jonasvh

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Mocht ik zo'n scoops weten, dan zou ik dat toch zeer voorzichtig ergens vermelden

à la "Als Metallica er staat, dan is het op donderdag en niets anders doet ertoe"
of "De poppen zijn aan het dansen, de aankondiging van Metallica zou nu niet lang meer mogen duren lijkt me"

😅

Festileaks meets De Mol meets Cluedo
Hahaha, dat is wel erg doorzichtige info. Je onderschat de festileakers hier. Die snappen meteen wat dat betekent.
Daarbij, wij lijken hier misschien een forum met een 20-tal actieve leden, maar onderschat niet hoeveel volk hier mee leest, het zou als een lopend vuurtje de wereld ingaan. Net zoals die andere fora op de voet gevolgd worden.
En dat zou niet alleen nadelig voor mezelf zijn, maar ook voor de tussenpersonen.
Maar eerlijk, als ik zelf een van die 5 was, zou niemand het uit mijn mond horen, geen partner, geen vriend, geen familielid, net om die kleine hintjes te voorkomen. Dat is de enige manier om met verrassingen te kunnen komen. Anders is je organisatie al snel een lekkend vat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Zitten interessante namen tussen die nieuwe worp van Copenhell! MØL, Green Lung, Heriot en Defacing God mogen wat mij betreft zo overgeheveld worden naar de Graspop line-up.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
zelfs iets simpel als: er komt een grote band is soms al meer dan genoeg om de geruchtenpolitie op volle toeren te laten draaien
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
ik ben eigenlijk ook niet zo heel erg benieuwd naar de headliners, meer naar bands die er al lang niet gestaan hebben of nog nooit gestaan.
Zo ben ik bijvoorbeeld al jaren aan het wachten op falling in reverse die eindelijk eens europa gaat doen, al vrees ik dat dit jaar het er nog altijd niet van zal komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
ik ben eigenlijk ook niet zo heel erg benieuwd naar de headliners, meer naar bands die er al lang niet gestaan hebben of nog nooit gestaan.
Zo ben ik bijvoorbeeld al jaren aan het wachten op falling in reverse die eindelijk eens europa gaat doen, al vrees ik dat dit jaar het er nog altijd niet van zal komen.
Same.

Florence Black
Classless Act
No Resolve
The Answer
Mono Inc.

Lijken me o.a. wel fijn toevoegingen aan de line-up (en voor zover ik weet stonden ze er niet eerder, correct me if I'm wrong)
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
ik ben eigenlijk ook niet zo heel erg benieuwd naar de headliners, meer naar bands die er al lang niet gestaan hebben of nog nooit gestaan.
Zo ben ik bijvoorbeeld al jaren aan het wachten op falling in reverse die eindelijk eens europa gaat doen, al vrees ik dat dit jaar het er nog altijd niet van zal komen.
Als ze de laptop maar niet vergeten :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
Als ze de laptop maar niet vergeten :ROFLMAO:
wat een cirque ook, ik geef hen trouwens wel gelijk dat je als artiest wel de full experience wil geven, als je anders zonder intro's zonder intermissions, zonder click track moet spelen. het is gewoon niet hetzelfde.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Hahaha, dat is wel erg doorzichtige info. Je onderschat de festileakers hier. Die snappen meteen wat dat betekent.
Daarbij, wij lijken hier misschien een forum met een 20-tal actieve leden, maar onderschat niet hoeveel volk hier mee leest, het zou als een lopend vuurtje de wereld ingaan. Net zoals die andere fora op de voet gevolgd worden.
En dat zou niet alleen nadelig voor mezelf zijn, maar ook voor de tussenpersonen.
Maar eerlijk, als ik zelf een van die 5 was, zou niemand het uit mijn mond horen, geen partner, geen vriend, geen familielid, net om die kleine hintjes te voorkomen. Dat is de enige manier om met verrassingen te kunnen komen. Anders is je organisatie al snel een lekkend vat.
Ik zou juist hele subtiele hints hier gaan posten om zand in ieders ogen te gooien. 😂
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: nikita en jonasvh

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Over klassiekers gesproken: Queensrÿche in Spanje tijdens het weekend van Graspop, laatste keer 2017, kanshebber voor Graspop. Geen Geoff Tate als zanger, maar Todd La Torre, 48 jaar oud pas, dus geen gezeur over zangkwaliteit van oudjes 🤪

Iggy Pop op datzelfde festival, zou ook wel een keer een interessante boeking kunnen zijn, maar zie dat niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jbj

Dagopener
11 okt 2022
539
734
Gebaseerd op niets meer dan een vermoeden denk ik dat avantasia ook festivals gaat doen na hun nieuwe plaat. Mischien wel underdog voor coheadliner of zijn die hier niet zo groot
Ik zie ze graag komen! Touren doen ze vermoedelijk ook wel volgende zomer. Hoewel ik ooit eens las op dit forum dat ze niet erg hoog op de wishlist staan..
Denk dat Avantasia in een tent een goeie sfeer kan scheppen, maar ik vrees dat het management enkel met mainstages akkoord gaat (louter mijn gedacht/gevoel).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
En een Maneskin of Lordi, zien jullie deze nog langs GMM komen, of niet?
lordi zeker niet, die zijn al voorprogramma van sabaton in het sportpaleis 13 mei, dat is te kort bij. maneskin geen idee als dat gewoon gaat passen, ik zeg ja maar alleen als ze geen te hoge plaats innemen
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
lordi zeker niet, die zijn al voorprogramma van sabaton in het sportpaleis 13 mei, dat is te kort bij. maneskin geen idee als dat gewoon gaat passen, ik zeg ja maar alleen als ze geen te hoge plaats innemen
Tja, maar Sabaton is toch ook gewoon op festivaltour in juni/juli?
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
wat een cirque ook, ik geef hen trouwens wel gelijk dat je als artiest wel de full experience wil geven, als je anders zonder intro's zonder intermissions, zonder click track moet spelen. het is gewoon niet hetzelfde.
Ja ik snap dat ze niet willen spelen zonder hoor, zeker weten. Maar goed...als ik hen was had ik ergens even een reservelaptopje gehad voor dit soort gevallen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
ik ben eigenlijk ook niet zo heel erg benieuwd naar de headliners, meer naar bands die er al lang niet gestaan hebben of nog nooit gestaan.
Zo ben ik bijvoorbeeld al jaren aan het wachten op falling in reverse die eindelijk eens europa gaat doen, al vrees ik dat dit jaar het er nog altijd niet van zal komen.
Dit is ook een band die ik heel graag live wil zien, als die op Graspop of ergens in NL staan ben ik er zeker bij!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken