Graspop Metal Meeting 2023

Wat betreft Metallica lijkt het me vrij simpel: als ze komende zomer festivals doen in Europa, dan komen ze naar Graspop. Iedereen weet dat ze bovenaan de wensenlijst van de Graspoporganisatie staan. En aangezien ze vorig jaar op Werchter stonden en Werchter Boutique al voorzien is, staat wat dat betreft niets een passage op Graspop in de weg. Alleen is er nog geen enkele bevestiging dat ze volgend jaar in Europa zullen zijn, behalve een vaag gerucht over Download. Ik hou in elk geval goede hoop! En zo niet, dan niet getreurd. Met wat er allemaal op tour is in die periode, is er sowieso een fantastische undercard te maken.

Behalve als ze net als Rammstein eigen (stadium)tour doen en persoonlijk acht ik die kans groter dan dat ze op GMM staan.
En meestal pakken ze nog een band mee die eventueel ook op de affiche van de metalfestivals had kunnen prijken zoals Ghost in 2019.
Zoals altijd mag de organisatie van GMM mijn ongelijk bewijzen maar ik blijf erbij dat de kans van Metallica op GMM te zien heel miniem is.

En laat Muse maar op RW of PKP staan,moeten van mij niet in Dessel passeren.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Wat is oud?
Wat betreft Metallica lijkt het me vrij simpel: als ze komende zomer festivals doen in Europa, dan komen ze naar Graspop. Iedereen weet dat ze bovenaan de wensenlijst van de Graspoporganisatie staan. En aangezien ze vorig jaar op Werchter stonden en Werchter Boutique al voorzien is, staat wat dat betreft niets een passage op Graspop in de weg. Alleen is er nog geen enkele bevestiging dat ze volgend jaar in Europa zullen zijn, behalve een vaag gerucht over Download. Ik hou in elk geval goede hoop! En zo niet, dan niet getreurd. Met wat er allemaal op tour is in die periode, is er sowieso een fantastische undercard te maken.
In Oostende willen ze volgend jaar graag weer een groots concert organiseren. Metallica zou daar wel eens een dé band kunnen voor worden. Zij kunnen daar probleemloos dat veld vullen.

Wat is oud?

In Oostende willen ze volgend jaar graag weer een groots concert organiseren. Metallica zou daar wel eens een dé band kunnen voor worden. Zij kunnen daar probleemloos dat veld vullen.
Maar dat kan Ac/Dc ook en dan hoop ik eerder dat ze daar Ac/Dc planten. Naar het schijnt zijn ze een Europese tour aan het inplannen (er zou zelfs al presale zijn voor een show 29 juni in Dusseldorf). En Metallica dan liever op Graspop of Sportpaleis of KB ofzo. Of ja Ac/Dc in Sportplaies of KB mag natuurlijk ook.

2021 was wel echt een bijzonder jaar, waarin eigenlijk iedereen al direct wist dat het niks ging worden.

300 lijkt me een mooi doel voor 2023 :)
Heb hem nog even verder gesplitst (incl 2021, ook al was dat een bijzonder jaar)

Op 21 oktober waren de volgende pagina's behaald:
GMM 2018: 3
GMM 2019: 9
GMM 2020: 55
GMM 2021: 64
GMM 2022: 77
GMM 2023: 154

Laatst bewerkt:
Heb hem nog even verder gesplitst (incl 2021, ook al was dat een bijzonder jaar)

Op 21 oktober waren de volgende pagina's behaald:
GMM 2018: 3
GMM 2019: 9
GMM 2020: 55
GMM 2021: 64
GMM 2022: 77
GMM 2023: 150
ALs je naar die lijst kijkt is 300 misschien een te laag doel zelfs :)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Sorry deze was van 2019:rolleyes: Maar de echte aankondiging kan niet ver weg zijn lijkt me

Slipknot tweede headliner Graspop 2019 - Artiesten Nieuws

De datum klopt niet helaas :p

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread