Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.435
Nou dan hebben we die maar gelijk gehad. Valt wel tegen dat ze samen de laatste dag afsluiten. MC misschien nog meepakken omdat het een enigszins verfrissende naam is. Positief is voor mij dat mijn programma volledig open ligt om de toppers in de Marque die avond te bekijken!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.611
7.668
Hey iedereen.
Hier een nieuw gezicht dus even kort:
Vorig jaar was mijn eerste volledige weekend Graspop. En heb als een soort inlichtingendienst al twee jaar stiekem met jullie meegekeken. Afgelopen tijd is het hier zo'n gezellige community geworden dat ik maar wat graag mee wil doen. Dit jaar dus niet stiekem meekijken maar gezellig meelullen!

Voor een ieder die ooit naar Hedon Zwolle moet ik woon er praktisch naast. Dus heb je geen zin in parkeergeld betalen kun je bij mij op de bezoekersvergunning!!!!
Van harte welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
348
298
Die oude pee muziek zit ik nu echt niet op te wachten... wat een domper.

En zeker na de topaffiche van alcatraz gisteren!
Hopelijk heb je het geluk ooit een oude pee te worden. En als de bands uit je jeugdjaren dan nog optreden, zullen jullie beiden gelukkig zijn ;-)

Een festival kan nooit ofte nimmer alleen de bands op de affiche zetten die jij het leukst vindt. Het is altijd de balans vinden tussen oud en jong.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Def Leppard vond ik niet zo bijzonder vorige edities. Mötley Crüe nog nooit gezien, wil wel keertje afstrepen. Eens kijken wat de rest van de dag brengt.
 
12 nov 2016
670
398
Motley Crue, zaadband en zaadmensen (check maar eens hun delicten). Def Leppard ook niet boeiend, maar toch zou ik eens die drummer met maar 1 arm willen zien spelen.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
348
298
Motley Crue, zaadband en zaadmensen (check maar eens hun delicten). Def Leppard ook niet boeiend, maar toch zou ik eens die drummer met maar 1 arm willen zien spelen.
Live is daar jammer genoeg weinig van te zien. Op live beelden wel. En dat is best indrukwekkend. Alles wat hij vroeger met zijn handen deed, doet hij intussen al meer dan 30 jaar met de voeten. Nu is dat misschien niet meer zo opzienbarend, maar toen in die tijd wel. Veel andere drummers hebben toen delen van die techniek overgenomen (o.a. de toenmalige drummer van The Simple Minds).
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
285
499
Hopelijk heb je het geluk ooit een oude pee te worden. En als de bands uit je jeugdjaren dan nog optreden, zullen jullie beiden gelukkig zijn ;-)

Een festival kan nooit ofte nimmer alleen de bands op de affiche zetten die jij het leukst vindt. Het is altijd de balans vinden tussen oud en jong.

Hopelijk heb je het geluk ooit een oude pee te worden. En als de bands uit je jeugdjaren dan nog optreden, zullen jullie beiden gelukkig zijn ;-)

Een festival kan nooit ofte nimmer alleen de bands op de affiche zetten die jij het leukst vindt. Het is altijd de balans vinden tussen oud en jong.


Spijtig genoeg is die balans al een tijdje weg.
Niks tegen 'oudere' groepen trouwens.
Met een Metallica, SOAD of Tool heb je toch meer algemene interesse. (Al zijn deze weinig realistisch)

Afwachten wat de Marquee brengt, wat (hopelijk) meer mijn ding zal zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.641
4.950
Nu we toch op topic motley Crue zitten. Wat denken jullie van de geruchten dat Mick mars vervangen zou worden door John 5? Ik vind het eigenlijk qua stijl en uitstraling eigenlijk 2 gitaristen die heel erg op elkaar lijken.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
861
1.711
Nu we toch op topic motley Crue zitten. Wat denken jullie van de geruchten dat Mick mars vervangen zou worden door John 5? Ik vind het eigenlijk qua stijl en uitstraling eigenlijk 2 gitaristen die heel erg op elkaar lijken.
Mick is in the promo pictures, I hope these rumors aren't true.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.641
4.950
Ik denk eerlijk gezegd dat we nog even gaan moeten wachten. Anders hadden we toch al een datum voor de ticketverkoop gekregen?
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
861
1.711
Maybe there will be news on the 7th of November, coninciding with Downloads line-up announcement? I'm curious what band they are waiting for...Avenged Sevenfold perhaps?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.126
2.320
En om hier verder te gaan met de discussie ipv op het Werchter forum.
Dat Graspop "opa" bands boekt is toch de logica zelve, die brengen heel wat bezoekers met zich mee.
Motley Crue zal inderdaad niet de scherpste van de hoop zijn en Def Leppard staat inderdaad wat hoog maar toch denk ik dat ook deze festivaldag in juni uitverkocht zal zijn.
Oud en jong op de affiche en ook op het terrein, mooi festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken