Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik denk dat we hier toch een redelijk goeie kaartverkoop gaan zien, en dan nog eens door een publiek die best wel wat geld te spenderen heeft en graag ene drinkt
ik ben eigenlijk wel tevreden, al is het maar om voor een stuk weg te gaan van hetzelfde stramien van headliners. als ze nu goed zijn of niet live, is het wel eens iets die we al even niet meer gehad hebben
Voor zij die geen fan zijn van Def Leppard en Motley Crüe, ze sluiten Graspop af. Ofwel kan je al naar huis/je tent gaan. Of kan je een stuk in je kraag drinken. Ieder nadeel hep zijn voordeel zij ooit een Nederlandse voetballer.
Ik was net een filmpje aan't zien van the Crüe op youtube en de eerste comment daaronder was deze:
"Dude, I don’t care if Vince suddenly learns Lithuanian in the middle of a concert"
Motley Crue lijkt me best mooi om eens te zien, ware het niet dat ik sowieso niet naar Graspop ga. Uiteindelijk blijft het wel een unieke naam, laatst keer Belgie was alweer van 2010.