Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
North Stage is MS1? Idd een rare keuze zou dat zijn om Def Leppard je festival af te laten sluiten... Aardige band hoor, maar kan in mijn beleving toch zo in het rijtje Foreigner, Journey, Europe, bands die ergens in de namiddag spelen. Of mis ik iets?
Vorig jaar stonden de grootste headliners op de South. Maar ik denk in dit geval dat Motley Crue en Def Leppard elkaar niet veel ontlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Jamel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
Dit jaar was de South Stage telkens voor de echte headliner. Lijkt dus Def Leppard te zijn? Jezus wat kut.
Vind ik ook een heel gekke, want inderdaad, de VIP staat aan die kant en dus wordt die kant normaal gebruikt voor de 'echte' headliner...

Anyway, ik ben nog niet eens zo ontevreden dat ze op zondag staan, 't is natuurlijk niet leuk om met zoiets je festival af te sluiten, maar - zeker na 4 dagen - ben ik dan toch al stikkapot en kan ik op tijd naar huis, want juni is altijd een vreselijk drukke periode op't werk. 😅 A perfect circle op die zondagavond was echt een heel moeilijke toen, die waren top en ik wou zo graag alles geven, maar er was niet veel meer over en de rest van't publiek was mak en ik moest nog naar huis en... you get it. Dus laat die heel goeie marquee afsluiter maar tijdens de eerste van de 2 bands clashen en dan kan ik daarna met een heerlijk gevoel naar huis :LOL:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Vind ik ook een heel gekke, want inderdaad, de VIP staat aan die kant en dus wordt die kant normaal gebruikt voor de 'echte' headliner...

Anyway, ik ben nog niet eens zo ontevreden dat ze op zondag staan, 't is natuurlijk niet leuk om met zoiets je festival af te sluiten, maar - zeker na 4 dagen - ben ik dan toch al stikkapot en kan ik op tijd naar huis, want juni is altijd een vreselijk drukke periode op't werk. 😅 A perfect circle op die zondagavond was echt een heel moeilijke toen, die waren top en ik wou zo graag alles geven, maar er was niet veel meer over en de rest van't publiek was mak en ik moest nog naar huis en... you get it. Dus laat die heel goeie marquee afsluiter maar tijdens de eerste van de 2 bands clashen en dan kan ik daarna met een heerlijk gevoel naar huis :LOL:
om na 4 dagen op iets super actief als slipknot te eindigen is inderdaad moordend, dan beter def leppard en motley crue om mee te eindigen
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
om na 4 dagen op iets super actief als slipknot te eindigen is inderdaad moordend, dan beter def leppard en motley crue om mee te eindigen
Is al jaaaaren dat op zondag meer van die “classic rock” is. Slipknot zal zaterdag zijn. PD wellicht vrijdag en dan Guns N Roses / Ozzy op donderdag?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.172
Prachtig begin van het affiche! Wel moeilijk om te kiezen waar je wil staan als ze achter elkaar aan spelen op twee verschillende mainstages!

Wat dat betreft was het beter als ze beide dezelfde stage hadden gespeeld, maar zolang er geen tijdschema is, kan het gewoon alle kanten op wie voor wie speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
om na 4 dagen op iets super actief als slipknot te eindigen is inderdaad moordend, dan beter def leppard en motley crue om mee te eindigen
Exact! Slipknot krijg ik liever op vrijdag of zaterdag, of met 4 dagen zelfs ineens op donderdag erin vlammen.
Bands als DL en MC gaan ook zorgen voor een heel verspreid vertrek van volk, dus ook niet slecht voor de verkeershinder ;)
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
348
298
Def Leppard ... Voor mij is dat puur jeugdsentiment. Ik zag deze band al in 1981. Ondanks het feit dat ze sinds de dood van Steve Clark nooit meer dezelfde band zijn geweest, kunnen ze wat mij betreft weinig verkeerd doen. Zeker na het ongeval wat drummer Rick Allen kreeg. De band dacht er geen moment aan om hem te vervangen. Dat alleen maakt ze voor mij onsterfelijk.

Ik zal er staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
ken DL niet zo goed maar ik weet wel dat ik alleen maar lof hoor over hoe goed ze nog zijn
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.164
Ook even ter informatie: Trondheim Rocks (11 juni) kondigt ook Mötley Crue en Def Leppard aan. Uiteraard ook meer namen: Alter Bridge, Europe, The Dogs (NO), Nestor (SE) en D-A-D (DK). In ieder geval Alter Bridge opschrijven?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Ook even ter informatie: Trondheim Rocks (11 juni) kondigt ook Mötley Crue en Def Leppard aan. Uiteraard ook meer namen: Alter Bridge, Europe, The Dogs (NO), Nestor (SE) en D-A-D (DK). In ieder geval Alter Bridge opschrijven?
Alter Bridge en Ghost: check! 🥹
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Behemoth stond op main tijdens laatste passage,denk niet dat ze die terug in de Marquee gaan plaatsen.
Vond wel dat de show beter tot zijn recht zou komen in het donker want toen stonden ze ergens in de (late) namiddag geprogrammeerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken