Graspop Metal Meeting 2023

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
90
258
Oh fuck nee ik vond de catering op Werchter Boutique vorig jaar echt vrij teleurstellend. Als wij nu op Graspop hetzelfde krijgen, vind ik dat slecht nieuws. Hopen dat het foodtruck hoekje fatsoenlijk blijft.
Ik hoop vooral dat er ook aan de vegetarische medemens wordt gedacht. Met een plantaardige braadworst of een groenteburger ben ik al tevreden.

Anders ben ik genoodzaakt extra goudgele vloeibare boterhammen te nemen…
 

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
83
104
Neurosis is geen echte doom metal, hoewel ze als oorspronkelijk hardcore-band wel elementen van doom gebruikten, en daarmee een van de pioniers werden van de sludge en post-metal (in navolging van The Melvins). Ook worden ze wel avant-garde of experimental metal genoemd.

Hier een nogal gesimplificeerd, maar toch wel interessant grafiekje om de verschillende metal subgenres in te delen (snel vs. langzaam, ritmisch vs. melodisch):

Metal_chart_v3.png


En voor de echte nerds is er natuurlijk nog de onovertroffen en legendary MAP OF METAL!!! :cool:🤘
Waar wordt sleep token en hard rock geplaatst ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.326
6.444
Welgeteld eentje. 😂
Maar dat is nog altijd beter dan geen!
Twee. Eentje rechts van de Marquee en eentje bij de Foodtrucks. En dat zijn twee specifieke vegan gelegenheden, als ik het me goed herinner van vorig jaar. Dus nog los van vegetarische mogelijkheden bij andere stands.

Van mij mogen het er nog wel meer zijn, trouwens. Ik ben zelf een carnivoor, maar groot voorstander van diversiteit in het aanbod van eten, zodat iedereen gevarieerd en lekker kan eten.
 

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
90
258
Twee. Eentje rechts van de Marquee en eentje bij de Foodtrucks. En dat zijn twee specifieke vegan gelegenheden, als ik het me goed herinner van vorig jaar. Dus nog los van vegetarische mogelijkheden bij andere stands.

Van mij mogen het er nog wel meer zijn, trouwens. Ik ben zelf een carnivoor, maar groot voorstander van diversiteit in het aanbod van eten, zodat iedereen gevarieerd en lekker kan eten.
Dan heb ik verkeerd gekeken… Positief!
En ik rekende al ook een beetje op vega opties bij de andere stands…

Kom het weekend zeker wel door 😉

En ja, mag meer zijn, kwestie van tijd. De vraag wordt steeds groter, dus het aanbod zal langzaam volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Iemand weet hoe k het gemakkelijkst van station mol naar metal town ga?
Vriend van mij vertrekt al op woensdagmiddag en gaat caravan,... rustig installeren. Ik moet helaas nog werken en kom met de trein achter.
Neem ik gewoon de shuttle en sukkel ik verder naar metal town of raak ik op een gemakkelijker manier aan de camping?
 

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
43
107
Heb al tientallen uren geluisterd naar de setlists die hier o.m. gedeeld zijn van de bands die naar Graspop komen. Heel hard bedankt daarvoor! 😍
Zelf ook even eentje gemaakt voor Eivør op basis van hun laatste optredens die ik terugvind op setlist.fm
Veel plezier ermee:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken