Wijzigingen per dag (iedere naam neemt plek volgende naam in):
Donderdag
1914 (Marquee) (geen vervanger) --> geen gevolgen, ging al naar Molybaron
Vrijdag
Fatal Move (JS) --> geen gevolgen (clash Saltatio Mortis)
Loathe (JS) --> nu mogelijk even kijken (clashte eerder met Saltatio Mortis)
Landmvrks (JS) --> geen gevolgen (clash Airbourne)
Palaye Royale (JS) --> nu mogelijk even kijken (clashte eerder met Airbourne)
The Amity Affliction (JS) --> geen gevolgen (clash Amon Amarth)
Ice Nine Kills (JS) --> geen gevolgen (clash Disturbed)
The Distillers (JS) --> geen gevolgen (clashte eerder met Disturbed)
Zaterdag
Infected Rain (MD) --> een must-see voor een must-see, het kan erger (hoewel ik liever Draconian had gehad)
Draconian (MD) --> tja... dubbel zo blij dat ik ze al in april in Brugge heb gezien..
Eivør (MD) --> in voorprogramma Heilung gezien, best aardig; wellicht eerste stukje kijken (of Pantera?), daarna door naar Korpiklaani
Sólstafir (MD) --> vervelende clash nu met Parkway Drive (PD wint)
Fields Of The Nephilim (MD) --> geen gevolgen (clashte eerder met Parkway Drive); zie ze hopelijk in augustus nog op W-Festival
Suicidal Angels (Marquee) --> leuke band, ga ik waarschijnlijk wel stukje kijken (clash met Halestorm, maar niet erg)
Legion Of The Damned (Marquee) --> geen onoverkomelijke gevolgen (clash met Architects, daarvoor met Halestorm)
Dark Angel (Marquee) --> geen gevolgen (clash met Rancid, daarvoor met Architects)
Exodus (Marquee) --> geen gevolgen (clashte eerder met Rancid)
Zondag
Carnation (Marquee) --> best ok op Durbuy Rock, maar Bloodywood gaat uiteraard voor
Insomnium (Marquee) --> verlost van vervelende clash met Bloodywood, nu vervelende clash met Avatar (en Deathstars), waarschijnlijk momentbeslissing
Lorna Shore (MD) --> verlost van vervelende clash met Avatar (en Deathstars), nu vervelende clash met Eluveitie, LS wint, daarna door naar Eluveitie
Coheed And Cambria (MD) --> tja... volgend jaar dan maar hopelijk??
Donderdag
Vrijdag
Fatal Move (JS) --> geen gevolgen (clash Saltatio Mortis)
Loathe (JS) --> nu mogelijk even kijken (clashte eerder met Saltatio Mortis)
Landmvrks (JS) --> geen gevolgen (clash Airbourne)
Palaye Royale (JS) --> nu mogelijk even kijken (clashte eerder met Airbourne)
The Amity Affliction (JS) --> geen gevolgen (clash Amon Amarth)
Ice Nine Kills (JS) --> geen gevolgen (clash Disturbed)
Zaterdag
Infected Rain (MD) --> een must-see voor een must-see, het kan erger (hoewel ik liever Draconian had gehad)
Eivør (MD) --> in voorprogramma Heilung gezien, best aardig; wellicht eerste stukje kijken (of Pantera?), daarna door naar Korpiklaani
Sólstafir (MD) --> vervelende clash nu met Parkway Drive (PD wint)
Suicidal Angels (Marquee) --> leuke band, ga ik waarschijnlijk wel stukje kijken (clash met Halestorm, maar niet erg)
Legion Of The Damned (Marquee) --> geen onoverkomelijke gevolgen (clash met Architects, daarvoor met Halestorm)
Dark Angel (Marquee) --> geen gevolgen (clash met Rancid, daarvoor met Architects)
Zondag
Carnation (Marquee) --> best ok op Durbuy Rock, maar Bloodywood gaat uiteraard voor
Insomnium (Marquee) --> verlost van vervelende clash met Bloodywood, nu vervelende clash met Avatar (en Deathstars), waarschijnlijk momentbeslissing
Lorna Shore (MD) --> verlost van vervelende clash met Avatar (en Deathstars), nu vervelende clash met Eluveitie, LS wint, daarna door naar Eluveitie
Laatst bewerkt: