Graspop Metal Meeting 2023

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
93
171
Wel balen dat 1914 en Draconian niet vervangen zijn door bands in ongeveer hetzelfde genre. Doom en black waren al niet echt oververtegenwoordigd, zeg maar.

Edit: oei, Carnation klinkt wel heel erg lekker zeg. Dismember-zaagje coming in:love:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.223
10.644
The Amity Affliction lijkt mij ook opgeschoven (19:30), stond hiervoor alleszins niet tijdens Amon Amarth.
Yup, nog zo ellendige verschuiving. Eigenlijk pas recent ontdekt en kan ze gelijk niet meer gaan zien haha. AA ga ik sowieso vooraan staan.
 

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Ja, alles lijkt te zijn opgeschoven vrijdag, Landmvrks staat nu ook dik twee uur later. des te meer reden het laat te maken in de Metal Dome :sneaky:
 

dvdh666

Playlistbediener
30 mei 2023
18
47
Weet iemand al waarom fields of the nephilim niet komt. Keek ik persoonlijk toch wel enorm naar uit
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
146
284
Voor mij geen bijkomende clashes op het eerste zicht, helaas ook geen die wegvallen.

Toch redelijk wat verschuivingen in de time slots alles bij elkaar - doen ze dit vaker?
 

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
93
171
Voor mij geen bijkomende clashes op het eerste zicht, helaas ook geen die wegvallen.

Toch redelijk wat verschuivingen in de time slots alles bij elkaar - doen ze dit vaker?
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het meer dan anders
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.190
1.248
Ik zie ook juist dat er slechts 10 minuten change over is tussen The Slayer Coverband en Present Danger. Daar zullen ze wel met backline werken of wel speelt The Slayer Coverband met een basis productie en wordt het podium in twee gedeeld met een doek zodat het drumstel van PD er achter klaar staat. Zoals ze dat ook doen dus vaak met zaalshows met meerdere acts.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.190
1.248
Godver nu kan ik Disturbed niet meer zien.
Die Delain/Ice Nine Kills/Disturbed clash was er eerder niet :(

Je maakt me blij voor niks, de set tijd is nog hetzelfde :(
Sorry! Ik dacht dat dat ze maar 70 minuten hadden eerst maar was niet zeker.


Voor zij die balen trouwens dat ze clashen met Solstafir. Ik heb eens gekeken en overweeg toch te kiezen voor Solstafir. Ik zie PWD toch de week er na op JOA. Het enige lastige is dat ze daar 75 minuten spelen op GMM 80 minuten en ik weet dus niet waar het verschil in de show gaat zitten. En dat frustreert mij 😵‍💫
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.799
Ik zie ook juist dat er slechts 10 minuten change over is tussen The Slayer Coverband en Present Danger. Daar zullen ze wel met backline werken of wel speelt The Slayer Coverband met een basis productie en wordt het podium in twee gedeeld met een doek zodat het drumstel van PD er achter klaar staat. Zoals ze dat ook doen dus vaak met zaalshows met meerdere acts.
Backline delen is zeker niet ongebruikelijk. Dat deed ik ook vaak in mijn tijd als amateurmuzikant.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.263
7.576
Ik wil Bizkit Park al een tijdje live zien, lijkt me wel een leuke coverband. Coveren zo'n beetje alleen maar bands die ik tof vind en veel positieve verhalen over gehoord. Ik ga echter normaal nooit 's nachts na de headliners nog door, omdat ik dan de volgende dag helemaal kapot ben.
wordt een lastige keuze, ga ik verstandig zijn of ga ik toch nog feesten bij Bizkit Park? We gaan het zien.
Wel jammer dat ze op de eerste dag spelen, als het op de zaterdag of zondag was vond ik het helemaal prima
wel weer fijn dat ze direct na GNR beginnen...

EDIT: Is trouwens ook wel passend, na die 3 uur set van GNR een set van 3 uur van Bizkit park...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.799
Ik wil Bizkit Park al een tijdje live zien, lijkt me wel een leuke coverband. Coveren zo'n beetje alleen maar bands die ik tof vind en veel positieve verhalen over gehoord. Ik ga echter normaal nooit 's nachts na de headliners nog door, omdat ik dan de volgende dag helemaal kapot ben.
wordt een lastige keuze, ga ik verstandig zijn of ga ik toch nog feesten bij Bizkit Park? We gaan het zien.
Wel jammer dat ze op de eerste dag spelen, als het op de zaterdag of zondag was vond ik het helemaal prima
wel weer fijn dat ze direct na GNR beginnen...
Ik kan het enkel van harte aanraden. Ik heb niet eens gek veel met nu-metal, maar BP is echt goed in wat ze doen. Ze vlammen er moeiteloos de ene na de andere medley uit van anthems uit de jaren '90. Dat gaat echt weer een machtig feestje worden. En met de verschuivingen is mijn eerste mustsee op vrijdag pas om 14u, dus dat is ook wel ideaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en PreFXDesigns

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.223
10.644
Hm. Dan staat opeens Fatal Move in mijn loopschema terwijl ik er nooit van gehoord heb en is Loathe vermorzeld tussen Any Given Day en Crowbar. Jammer van die band! Gelukkig ben ik niet vies van een beetje hardcore en Fatal Move klinkt op dat gebied niet verkeerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken