Die irritante bottleneck is weg en het gaat toch ook stuk minder wandelen zijn tot aan de jupiler stage. Vorig jaar moest je echt hele terrein rond
Ik wil de vreugde niet bederven, maar ik zou daar toch nog niet zo heel zeker van zijn..
Weliswaar zijn de foodtrucks verplaatst, en lijkt dat bosje nu helemaal 'vrij' te liggen.
In de praktijk zouden er echter mogelijk nog wel (deels) wat hekken, picknicktafels o.i.d. kunnen staan, die een vrije doorsteek door dat bosje verhinderen (om redenen..). Sowieso zullen er wel veel mensen gaan zitten, waardoor je alsnog beter kunt omlopen.
Maar ik verwacht verder hoe dan ook wel een verbetering in de doorstroom.
Opvallend is ook dat de Jupiler Stage enigszins 'recht' gekanteld is t.o.v. vorig jaar, waardoor je toch de indruk krijgt dat de bomen min of meer deel uit maken van het JS terrein.
Ben dus wel benieuwd of die bomen nu helemaal vrij zullen staan en je er bv. tegenaan kunt gaan staan of zitten (of erin klimmen..), of dat ze toch wat meer afgeschermd zullen staan.
Verder leuk om te zien dat het bosje ook nog iets van een kleine vijver of moeras omvat, dat tijdens het festival blijkbaar vakkundig wordt weggewerkt door de bank-/token-stands eroverheen te plaatsen.