Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Ben voorlopig niet al te tevreden met de ligging van de opstapplaatsen voor shuttles. Lijkt me toch een eindje wandelen, zowat halverwege doorheen de camping. Ik herriner me 4-5 jaar geleden net voor de deur afgezet te worden.
Was vorig jaar helaas ook al zo, laatst nog een klaagzang hier afgestoken... šŸ˜©
Dat was nog een aardig stuk lopen inderdaad (zeker vervelend als je al wat laat bent of de shuttle bus vertraging heeft, en je heel graag een bepaalde band wil zien..).

Toch is het zo te zien iets korter dan vorig jaar, aangezien je nu dicht bij de halte de camping oploopt en schuin over de camping loopt.
Vorig jaar, lag de ingang van de camping een stukje verderop, en moest je dus een L-vorm lopen.

Math Triangle GIF by de chinezen
 

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
zo te zien hebben ze wel wat gedaan aan de shuttle je kan nu schuin over de camping scheelt toch weer een aanzienlijk stukje ten op zichte van de vorige keer
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ik denk het ja. Ik vind 3 plekken om tokens te kopen niet heel veel trouwens, welke vorm ze ook zullen hebben. Daar komt zo te zien nog 1 plek bij op de camping, wellicht geeft dat meer mogelijkheden om een rustig momentje uit te zoeken in de ochtend en wat bij te kopen als het nodig is. Woensdag zullen daar wel flinke rijen staan gok ik, dus nog een reden om presale tokens in te slaan!
Ik zou sowieso je tokens al op woensdag scoren. Stond vorig jaar niet echt een hele lange rij en bovendien heb je dan toch de tijd. Op donderdag bij de start van het festival is het op het terrein een chaos bij die automaten.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Was vorig jaar helaas ook al zo, laatst nog een klaagzang hier afgestoken... šŸ˜©
Dat was nog een aardig stuk lopen inderdaad (zeker vervelend als je al wat laat bent of de shuttle bus vertraging heeft, en je heel graag een bepaalde band wil zien..).

Toch is het zo te zien iets korter dan vorig jaar, aangezien je nu dicht bij de halte de camping oploopt en schuin over de camping loopt.
Vorig jaar, lag de ingang van de camping een stukje verderop, en moest je dus een L-vorm lopen.

Math Triangle GIF by de chinezen
Zou er een reden zijn waarom de oude opstapplaatsen niet meer gebruikt kunnen worden? Die lagen midden in het industrieterrein. Was er vorig jaar niet bij, kan niet goed inschatten hoe die nu liggen tegenover het terrein. Of worden deze gebruikt voor gewone bezoekers, parking naar terrein?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Was voor mij toch ook een domper op de feestvreugde - kende nauwelijks zijn teksten nog. Had een mooie opwarmer kunnen zijn voor de rest van de avond. Maar zoals je zegt, gelukkig moest het publiek zelf niet meer opgewarmd worden!

Ga er toch Pantera niet voor missen op Graspop dit jaar.
Hoe kun je dat horen met dat Fins..? šŸ¤£
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
44
115
Ja, vorig jaar was er ook de woensdag een shuttle van Keolis. Dat aanbod is er niet meer. Had die toen genomen, we zaten er ook maar met een vijftal op, dus verschiet er niet van.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
"In addition to initiatives to reduce the rubbish pile, such as Cash Your Trash*, we also strive to curb our CO2 emissions. That is why we have paying parking facilities again this year."

That is quite possibly the dumbest reasoning I have ever heard.
en als ik met mijn elektrische wagen ga, moet ik dan nog die 15 euro betalen sinds die geen CO2 uitstoot? :)
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.530
Ik heb even iets gemist, waar zien jullie de opstapplaats voor de shuttlebus vanaf Graspop? Ben ook wel benieuwd hoe ik precies moet gaan lopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken