Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Zou er een reden zijn waarom de oude opstapplaatsen niet meer gebruikt kunnen worden? Die lagen midden in het industrieterrein. Was er vorig jaar niet bij, kan niet goed inschatten hoe die nu liggen tegenover het terrein. Of worden deze gebruikt voor gewone bezoekers, parking naar terrein?
Geen idee waarom dat niet meer zou kunnen..
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Ik heb even iets gemist, waar zien jullie de opstapplaats voor de shuttlebus vanaf Graspop? Ben ook wel benieuwd hoe ik precies moet gaan lopen.
1685026052175.png
1685025980488.png1685026192237.png

Halte is nog steeds op dezelfde plek (op parkeerterrein linksonder op laatste foto), maar ingang camping is nu dichter bij de halte (links van het geblurde terrein), waarna je schuin de camping oversteekt.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Welk stuk van de camping is trouwens de Inferno? Of is dat nog weer ergens anders?

Edit: op het donkergroene camping stuk op de kaart, zoals hierboven te zien, bedoel ik dan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Inferno is nabij Mol, dit jaar. Voor die mensen staan er elektrische fietsen klaar om zich naar het festival te verplaatsen.
Ah okay, dacht dat het in de oude opzet op het voorste stuk van de Boneyard was. Daar zag ik althans vroeger altijd zo'n legioen pre-pitched tentjes staan. Vandaar mijn aanname. Maar dat is een heel ander gebied dan, goed om te weten, thanks!
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Nah schiet mij maar lek! Gekeken bij my GMM, maar ik zie daar alleen alle bands die ik wil zien, maar niet My Places??? Ik zal wel scheel zijn, maar ik zie geen map…

edit: net de app op m’n iPad gezet en daar zie ik het dus wel. Op m’n telefoon niet? Raar…
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper31

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Die irritante bottleneck is weg en het gaat toch ook stuk minder wandelen zijn tot aan de jupiler stage. Vorig jaar moest je echt hele terrein rond
Ik wil de vreugde niet bederven, maar ik zou daar toch nog niet zo heel zeker van zijn..
Weliswaar zijn de foodtrucks verplaatst, en lijkt dat bosje nu helemaal 'vrij' te liggen.
In de praktijk zouden er echter mogelijk nog wel (deels) wat hekken, picknicktafels o.i.d. kunnen staan, die een vrije doorsteek door dat bosje verhinderen (om redenen..). Sowieso zullen er wel veel mensen gaan zitten, waardoor je alsnog beter kunt omlopen.
Maar ik verwacht verder hoe dan ook wel een verbetering in de doorstroom.

Opvallend is ook dat de Jupiler Stage enigszins 'recht' gekanteld is t.o.v. vorig jaar, waardoor je toch de indruk krijgt dat de bomen min of meer deel uit maken van het JS terrein.
Ben dus wel benieuwd of die bomen nu helemaal vrij zullen staan en je er bv. tegenaan kunt gaan staan of zitten (of erin klimmen..), of dat ze toch wat meer afgeschermd zullen staan.

1685027264444.png1685027378808.png

Verder leuk om te zien dat het bosje ook nog iets van een kleine vijver of moeras omvat, dat tijdens het festival blijkbaar vakkundig wordt weggewerkt door de bank-/token-stands eroverheen te plaatsen.

1685027531217.png
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Welk stuk van de camping is trouwens de Inferno? Of is dat nog weer ergens anders?

Edit: op het donkergroene camping stuk op de kaart, zoals hierboven te zien, bedoel ik dan.
Inferno ligt wat hogerop, boven het bedrijventerrein, recht tegenover de toegangsweg naar de hoofdingang van het festival.

1685028548677.png
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Nah schiet mij maar lek! Gekeken bij my GMM, maar ik zie daar alleen alle bands die ik wil zien, maar niet My Places??? Ik zal wel scheel zijn, maar ik zie geen map…

edit: net de app op m’n iPad gezet en daar zie ik het dus wel. Op m’n telefoon niet? Raar…
Blijkbaar is dat zojuist weer verwijderd, ik kan het nu ook niet meer terugvinden..
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
De Rooie Jager Area is weg (Schlager hut/Moose bar)...Ik weet van Erik zelf (De Jager) dat hij dit jaar in de Classic Rock staat en die area er ook niet is.
En jij zegt dat nu pas :p

Dat was vorig jaar.
Neen hoor, het terrein van Inferno is gewoon omgedraaid maar nog steeds op de zelfde plaats. Ik lig daar. (Ingang is ter hoogte van het geel stipke)
GetAttachmentThumbnail

1685028788896.png


-------------------------------------------------------
GOESTING IN !
1685028881873.jpeg
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Blijkbaar is dat zojuist weer verwijderd, ik kan het nu ook niet meer terugvinden..
Op m’n iPad kan ik het nu wel bekijken. De app op mijn telefoon heeft helemaal geen My Places knop, dus daar kan ik sowieso niks in zien.el raar dat ie bij jou nu weg is?
 
  • Thinking
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
En jij zegt dat nu pas :p


Neen hoor, het terrein van Inferno is gewoon omgedraaid maar nog steeds op de zelfde plaats. Ik lig daar. (Ingang is ter hoogte van het geel stipke)
GetAttachmentThumbnail

Bekijk bijlage 5019


-------------------------------------------------------
GOESTING IN !
Bekijk bijlage 5020
Hier nog een plaatje van vorig jaar, met ook Metal Town voor de verhoudingen van afstand:

1633695056030-png.597
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Gebruikers die dit onderwerp bekijken