Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
M'n vriendin en ik gaan denk ik als enige bij de mannen van The Dead Daisies staan.

Saying Goodbye Will Smith GIF by MOODMAN
Wij potentieel ook, maar verwacht niet dat we tegen die tijd nog willen staan bij iets anders dan Sabaton…
 
  • Geweldig
Waarderingen: jonasvh

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ook nog steeds geen idee wat ik hier ga doen haha.
Volgens mij wel meer niet, heb heel veel mensen op dit forum zien klagen over deze clash. Misschien wel de moeilijkste clash van het weekend.
Voor mij scheelt het dat ik geen extreme fan ben van 1 van de bands, maar lijken me alle twee wel leuk om te zien. Makkelijkste optie is natuurlijk wel Deftones aangezien ik bij de mainstage zal staan voor Deep Purple en Sabaton, maar Dimmu had ik ook graag een keer gezien. Ik denk wel dat Dimmu vaker op Graspop staat dan Deftones als dat helpt
Idem. Mijn oplossing is om sowieso te starten bij deftones en als ze de verwachtingen inlossen verwacht ik daar gewoon te blijven.

Deftones komt inderdaad minder vaak naar België als Dimmu en zit wat overal op festivals (pkp, groez in't verleden), dus in dat opzicht unieker. Extra persoonlijke doorslag is dat ik Dimmu al enkele keren heb gezien, met als recentste hun show op metaldays in 2019, dus goede herinneringen aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
@Joslittel Deftones vs Dimmu Borgir clash van @charlottekos

Volgens mij ben jij fan van beide bands?
Dit is veruit de grootste clash voor mij. Ik kies zelf voor Dimmu Borgir. Hebben al een paar jaar niet meer opgetreden dus denk dat die mannen er wel zin in hebben. En de muziek is perfect als (bijna) festival afsluiter. Maar dat kan je net zo goed van Deftones zeggen eigenlijk.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Dit is veruit de grootste clash voor mij. Ik kies zelf voor Dimmu Borgir. Hebben al een paar jaar niet meer opgetreden dus denk dat die mannen er wel zin in hebben. En de muziek is perfect als (bijna) festival afsluiter. Maar dat kan je net zo goed van Deftones zeggen eigenlijk.
Komt het Orchestra ook mee?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik wil hier geen gezeik meer horen over het weer. Ik ging eens kijken wat het weer in Clisson is voor Hellfest. Ik vind 't trouwens wel echt heerlijk i.t.t. velen.
Donderdag: 34 graden.
Vrijdag: 38 graden.
Zaterdag: 36 graden.
Zondag: 22 graden (au...).
Ik stuurde mijn bericht om te klagen over het weer zo'n beetje tegelijk met jouw oproep om er niet meer over te klagen :)
Begrijp niet hoe je die temperaturen overleefd en zelfs heerlijk vind, was jij niet ook een Nederlander? :ROFLMAO:
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.554
4.841
Voor iedereen die nog hoopte op iets op woensdag. Er komt niets. Ik blijf het een vreemde beslissing vinden. Had toch verwacht dat ze op z'n minst een tent gingen openen en een dj met top 100 zouden zetten zoals vroeger op donderdag. Het enige wat ik te horen kreeg toen ik een tijd geleden polste bij iemand in de organisatie was 'misschien een dj van redbull op de camping, maar dat is heel vaag of dat doorgaat en hoe lang die dan zou spelen'. Ze verwachten gewoon wat campingsfeer en -feestjes (terwijl ze grotere muziekinstallaties eigenlijk verbieden). Alleszins is onze eigen drank dan nog fris, dus het komt daar wel goed.
Best vreemd inderdaad dat ze op woensdagavond niet eens ergens centraal een dj ofzo neerzetten voor wat voorpret en gezelligheid.
Wij verblijven in Devil's Lake (= Center Parcs De Vossemeren in Lommel), en daar is op woensdagavond wel een kleine welkomstavond:

1655205255269.png

Zal wel niet al teveel voorstellen waarschijnlijk, maar ach, 't is beter dan niks.. ?
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: nikita en Audenda

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Nog eens een warme (haha, heb je hem) oproep voor de Festileaksmeeting.

Zaterdag 15u45 tijdens Europe, achteraan het veld bij de South Stage.

Ik stel voor bij het kruis bij de tribune, aan de kant van de bar (waar anders?)

Ik stuur zaterdag wat ik aan heb, maar waarschijnlijk is dat hetzelfde als wat 95% van het volk daar aan heeft. gmmweer.JPG
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Zal 't hier ook neerzetten, maar jullie kunnen ook proberen om toch een clashje minder te hebben. Zeal & Ardor staat 15 november in de Melkweg en ik denk ook wel dat er een Belgische datum bijkomt, mocht je zolang kunnen wachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken