Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
Alle aanpassingen lijken nu wel correct gedaan te zijn.
Mijn grootste clash In Extremo - Beartooth is opgelost, fijn. Graspop heeft geluisterd naar mijn verzoek hierboven!
Nu kan ik hele optreden van Beartooth zien, dan een stukje Tremonti en dan door naar In Extremo
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
De clash tussen Powerwolf en Stake is verdwenen, dat is wel fijn.
Thankx om het op te merken. De zelfde muzieksmaak, dezelfde clashes.
Mijn clashes zijn enkel nog dimmu borgir / deftones
en deep purple amorphis.
En dan nog andere waar de keuze makkelijk is natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Thankx om het op te merken. De zelfde muzieksmaak, dezelfde clashes.
Mijn clashes zijn enkel nog dimmu borgir / deftones
en deep purple amorphis.
En dan nog andere waar de keuze makkelijk is natuurlijk.
Deep Purple opent altijd met Highway Star, dat is verreweg mijn favoriet van hun. Die pak ik dus mee en dan ren ik naar Amorphis.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Deep Purple opent altijd met Highway Star, dat is verreweg mijn favoriet van hun. Die pak ik dus mee en dan ren ik naar Amorphis.
Thanks voor de tip. had ook zoiets in gedachten. Ik ken niet zoveel van deep purple. Child in time spelen ze volgens mij niet meer. En smoke on the water was een grote verrassing vorige keer. helaas moet ik dat dan missen. Maarja, de verrassing is weg en kheb het al gezien. Ik dacht dat ik maar 2 nummers van hun kende maar blijkbaar al minstens 3 nummers.
Edit: Highway star was ook toevallig dan ook het enige nummer dat ik maar half kon horen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Thanks voor de tip. had ook zoiets in gedachten. Ik ken niet zoveel van deep purple. Child in time spelen ze volgens mij niet meer. En smoke on the water was een grote verrassing vorige keer. helaas moet ik dat dan missen. Maarja, de verrassing is weg en kheb het al gezien. Ik dacht dat ik maar 2 nummers van hun kende maar blijkbaar al minstens 3 nummers.
Child in Time doen ze inderdaad niet meer, dat haalt Ian Gillan niet meer helaas. Je zou trouwens verwachten dat ze eindigen met Smoke on the Water, maar daar lijkt het afgaande op hun meest recente setlists niet op. Dat is wel jammer, want anders had je na Amorphis snel de Marquee uit kunnen gaan en de laatste vijf minuten van Deep Purple meepakken.
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik heb iets meer te doen tijdens de metore mainstage op vrijdag. Ik zou angelus apatrida niet onderschatten. Metalcore ben ik niet zo'n fan van. Dus heb ik iets te doen tijdens bullet for my valentine. Ben blij dat ik stake en powerwolf kan zien. En flotsen en jetson is ook niet mis. Ik ga niet snel naar thrash metal tenzij het echt ramt en je het gevoel hoort. Bonuspunten bij angelus apatrida dat het melodieus is en soms ook hardcore invloeden.
Dan verkies ik ook een (stukje?) in extremo en dan mastodon.
Verder nog gaals wyld in de marquee. Weet niet of dat altijd zo was. maar ze clashen met steel panther. Denk dat ik hun (een stukje?) ga kijken. En dan een stukje van gaahls wyrd. Hangt van mijn humeur de zon en de sfeer af.
Verder heb ik paradise lost en zeal & ardor leren kennen. Thanks voor weer een nieuwe clash grasppop. Denk toch dat ik voor Zael & ardor ga. Tenzij ik heel moe honger en dorst heb en me effe moet zetten tijdens paradise lost.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik heb trouwens nog een andere gouden tip: Tijgerbalsem! Vier dagen van podium naar podium rennen op een oneffen ondergrond zorgt bij velen voor pijnlijke lichaamsdelen, zoals de rug, schouders, voeten, kuiten, knieën. Een likje tijgerbalsem erop doet echt wonderen.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Nee verdomme! Na zoveel jaren eindelijk My Dying Bride en dan een cancel. En ook Killing Joke stond op mijn wchema om eindelijk te zien. Ga morgen na Sweden Rock met pijn in het hart kijken wat de aanpassingen gedaan hebben met mijn schema..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
@koekdoos speciaal voor jou: net de laatste 30 minuten van Night Ranger gezien! De zon die brande als een gek bij 20 graden en de wijnbar lieten het niet toe om alles te zien. Maar we verschillen enorm qua muzieksmaak maar ik moet zeggen dat dit echt een hele leuke show was. Enthousiast door alle bandleden, lekker stevig gespeeld soms, de drummer die Sister Christian blijkt te zingen. Erg verrassende show.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Koekdoos

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.610
3.151
Hoi allemaal. Lang geleden hier.
Ik ben de afgelopen weken wel terug beginnen mee lezen als 'toeleving naar'.
Wat kijk ik er naar uit, ik ben weer even excited als vorig jaar met Alcatraz.

Voor iedereen die nog hoopte op iets op woensdag. Er komt niets. Ik blijf het een vreemde beslissing vinden. Had toch verwacht dat ze op z'n minst een tent gingen openen en een dj met top 100 zouden zetten zoals vroeger op donderdag. Het enige wat ik te horen kreeg toen ik een tijd geleden polste bij iemand in de organisatie was 'misschien een dj van redbull op de camping, maar dat is heel vaag of dat doorgaat en hoe lang die dan zou spelen'. Ze verwachten gewoon wat campingsfeer en -feestjes (terwijl ze grotere muziekinstallaties eigenlijk verbieden). Alleszins is onze eigen drank dan nog fris, dus het komt daar wel goed.

Die afvallers vandaag zijn tegenvallers. Niet omwille van de namen zelf, maar de verschuivingen op de planning. Zeal & ardor overlappen met paradise lost... Waarom toch?! Je kan met zo'n keuze enkel verliezen voelt het wel. En die deftones - dimmu blijft helaas een beslissing die het moment zelf zal moeten vallen.

Alvast allemaal veel plezier met inpakken en laatste voorbereiding de komende dagen! Woensdag (of donderdag voor sommigen) is het zover!!!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dag beste kijkers,
Nu begint het ingewikkelder te worden... Waar zijn we zeker van. En waar zijn we minder zeker van?
Woensdag tot zaterdag zijn de warmste dagen.
Bijna geen wind. (volgens 1 bron dat vrijdag iets minder warm geeft. Is dat ook de dag zonder wind. pufpufpuf. Dranktenten zullen het goed doen. Hopelijk is er lekkere ijscrème. :D
Zondag koelt het af, maandag koelt het nog meer af. Beide sites of app zeggen voor zondag 25 en 23 graden en 21 19 en 18 graden voor maandag.
zondag en maandag zijn de temperaturen nog heel onzeker. (Zie grafiek meteo) Het kan in beide gevallen nog kouder dan ik heb aangegeven. Maar ik heb zelfs ergens 33 graden gezien voor zaterdag.
Al bij al, de gemiddelde voor woensdag tot zaterdag liggen tussen 27 en 30. Met woensdag en zaterdag de warmste dagen. Of volgens een andere bron woensdag en vrijdag.
Als je woensdagnacht en maandagmorgen meetelt. Zijn die nachttemperaturen 13 graden. De andere nachten kan het afkoelen tot 16, 19 of zelfs boven de 20 graden afkoelen van zaterdag op zondag.
Ik durf wedden dat er zondag op maandagnacht wel een restant van een onweer valt of maw mss een verloren buitje. Warmteonweer. Wie zal het zeggen.
Kortom: Hoe vroeger de warmste dag valt, hoe sneller het mss zaterdag een beetje, wss zondag en maandag kan afkoelen.
Morgen wss en hopelijk een iets minder uitgebreid weerbericht. Laat maar weten als je dit te lang vond.
Morgen zijn we er weer met meer weer.

Edit: Straks heb je nog gelijk Angela met je 37 graden. Maar hoogstwaarschijnlijk en hopelijk niet.
Edit edit: Vandaag toevallig op de radio gehoord dat het in Spanje de warmste voorzomerdag, met 40 graden. En volgende week 43 graden. Mijn broer woont in Spanje. Maar goed dat het bij die westenwind blijft. Hoe warm zou het anders zijn.
 
Laatst bewerkt:

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Als je dit bericht leest zijn pas alle edits gedaan. Maar je hebt neit veel gemist.
Edit: de grootste veranderingen in het weerbericht gebeuren om iets na 9. Daarom dit uur dikwijls. Kan het volgende keren mss vroeger doen. Ik zie wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken