Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey manne, nog een vraagske
Is het toegelaten om tijdens het festival terug naar je auto te gaan en om erna terug het festival terrein te betreden? Eventueel om een t-shirt in de auto leggen moest je te fel zweten.
Hey manne, nog een vraagske
Is het toegelaten om tijdens het festival terug naar je auto te gaan en om erna terug het festival terrein te betreden? Eventueel om een t-shirt in de auto leggen moest je te fel zweten.
Kan er nog steeds niet bij zijn, frontrow bij Europe, als het al uit te houden is met die temperaturen ?
Maar wederom, als je me voorbij ziet lopen, rennen, vliegen of wat dan ook, spreek me gerust aan. Nog steeds waarschijnlijk heel makkelijk herkenbaar met als een van de weinigen een niet zwart t-shirt. Geel shirt en bril/zonnebril op. En waarschijnlijk iets van een rode rugtas van het formaat LP.
We kunnen wat mij betreft ook een meeting doen op de afterparty op zondag in de Metaldome hoor! Zijn er sowieso geen bands meer die mensen willen zien.
Na Sabaton is het meteen naar huis voor ons ?, zullen dan helemaal op zijn.
We proberen wel om er donderdag vroeg te zijn. Terrein gaat om 10:00 open? Hopen in ieder geval voor de eerste band begint binnen te zijn.
Na Sabaton is het meteen naar huis voor ons ?, zullen dan helemaal op zijn.
We proberen wel om er donderdag vroeg te zijn. Terrein gaat om 10:00 open? Hopen in ieder geval voor de eerste band begint binnen te zijn.
21°
12°
Nu nog de kansberekening van meteo.
Voor de kempen staat er 33 graden maar in de uitgebreide tekst staat...
De maxima in het binnenland schommelen tussen 30 en 35 graden, lokaal mogelijk wat meer.
Maar hiervan wat je wil.
Ook zegt meteo (=kmi) dat het zondag 20 graden kan zijn. Maar in het zuide veel warmer. Zondag is de kans op regen ook veel groter. Maar ik verwacht geen hevige warmteonweders. Meer de restjes. Maar een stevige kan altijd. Warmteonweer is eerder voor de kust op zaterdag. Maar dat kan natuurlijk ook nog veranderen. Nachttemperaturen van vooral zaterdag op zondag en ook zondag op maandag zijn ook nog onzeker zoals gewoonlijk. Maar afkoelen gaat het vanaf zondag doen. Maandag wss regen maar iets minder.
Morgen zijn we er weer met meer weer. En... voor sommigen onder jullie luieren in de tent zeker? haha
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan gewoon niet slapen. Net een kleine poging gedaan, maar veel te nerveus. Alsof ik een kindje ben wat morgen jarig is, dat gevoel. Pfff, we mogen gewoon weer. Ongelooflijk.
update: Zondag en maandag grotere kans op onweer. 27 graden is nog mogelijk voor zondag. Maar niemand die ook maar enig idee heeft. Wel koeler dan zaterdag.