Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Kunnen we niet nog wat extra meeting momenten inplannen? Vriendin staat gebrand op Smash into pieces dus ik kan er niet geraken
Natuurlijk, wanneer denk je dat er een goed moment is? Voor mij persoonlijk heb ik op vrijdag na Megadeth niks te doen.
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
120
387
Hey manne, nog een vraagske :)
Is het toegelaten om tijdens het festival terug naar je auto te gaan en om erna terug het festival terrein te betreden? Eventueel om een t-shirt in de auto leggen moest je te fel zweten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Hey manne, nog een vraagske :)
Is het toegelaten om tijdens het festival terug naar je auto te gaan en om erna terug het festival terrein te betreden? Eventueel om een t-shirt in de auto leggen moest je te fel zweten.
Dat mag zeker. Je bent vrij om het terrein zo veel te verlaten en weer te betreden als je zelf wil.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.552
7.205
Kan er nog steeds niet bij zijn, frontrow bij Europe, als het al uit te houden is met die temperaturen ?

Maar wederom, als je me voorbij ziet lopen, rennen, vliegen of wat dan ook, spreek me gerust aan. Nog steeds waarschijnlijk heel makkelijk herkenbaar met als een van de weinigen een niet zwart t-shirt. Geel shirt en bril/zonnebril op. En waarschijnlijk iets van een rode rugtas van het formaat LP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.359
6.550
We kunnen wat mij betreft ook een meeting doen op de afterparty op zondag in de Metaldome hoor! Zijn er sowieso geen bands meer die mensen willen zien.
 
Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.552
7.205
We kunnen wat mij betreft ook een meeting doen op de afterparty op zondag in de Metaldome hoor! Zijn er sowieso geen bands meer die mensen willen zin.

Na Sabaton is het meteen naar huis voor ons ?, zullen dan helemaal op zijn.
We proberen wel om er donderdag vroeg te zijn. Terrein gaat om 10:00 open? Hopen in ieder geval voor de eerste band begint binnen te zijn.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.359
6.550
Na Sabaton is het meteen naar huis voor ons ?, zullen dan helemaal op zijn.
We proberen wel om er donderdag vroeg te zijn. Terrein gaat om 10:00 open? Hopen in ieder geval voor de eerste band begint binnen te zijn.
Hmm, dat is ook geen optie dan.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Dag beste kijkers,

wo
Overwegend zonnig

27°
13°
do
Overwegend zonnig

26°
15°
vr
Gedeeltelijk bewolkt

30°
19°
za
Gedeeltelijk bewolkt

34°
22°
zo
Buien

25°
14°
ma
Verspreide buien

21°
12°
Nu nog de kansberekening van meteo.
Voor de kempen staat er 33 graden maar in de uitgebreide tekst staat...
De maxima in het binnenland schommelen tussen 30 en 35 graden, lokaal mogelijk wat meer.
Maar hiervan wat je wil.
Ook zegt meteo (=kmi) dat het zondag 20 graden kan zijn. Maar in het zuide veel warmer. Zondag is de kans op regen ook veel groter. Maar ik verwacht geen hevige warmteonweders. Meer de restjes. Maar een stevige kan altijd. Warmteonweer is eerder voor de kust op zaterdag. Maar dat kan natuurlijk ook nog veranderen. Nachttemperaturen van vooral zaterdag op zondag en ook zondag op maandag zijn ook nog onzeker zoals gewoonlijk. Maar afkoelen gaat het vanaf zondag doen. Maandag wss regen maar iets minder.
Morgen zijn we er weer met meer weer. En... voor sommigen onder jullie luieren in de tent zeker? haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni, duck en Jamel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
De tweede van links te beginnen. Naast mevrouw... en naast zonnebril. Wie is angela eigenlijk op de foto. Als ze er op staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
update: Zondag en maandag grotere kans op onweer. 27 graden is nog mogelijk voor zondag. Maar niemand die ook maar enig idee heeft. Wel koeler dan zaterdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken