Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.664
Was jij degene die met een grote groep (13 man ofzo?) er ging zijn en zei dat ik gerust eens een keer mag aansluiten? Hoe dacht je dat praktisch te regelen? Gaan er ook een deel van die mensen op de meeting zijn?
Dat ben ik inderdaad. Nou mijn groep bestaat uit mensen met verschillende muzieksmaken, dus we zullen zeker niet het hele weekend met 13 man lopen. Ik denk niet dat ze meegaan naar de meeting.

Hoe we dat gaan regelen? Nou, ik weet nog wel hoe jij eruit ziet van de Alcatraz meeting. Dus als ik je zie dan spreek ik je aan. En als je dan zin hebt om bij ons te staan, bijvoorbeeld bij één van die must sees waar we het van de week over hadden, dan ben je van harte welkom. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Dat ben ik inderdaad. Nou mijn groep bestaat uit mensen met verschillende muzieksmaken, dus we zullen zeker niet het hele weekend met 13 man lopen. Ik denk niet dat ze meegaan naar de meeting.

Hoe we dat gaan regelen? Nou, ik weet nog wel hoe jij eruit ziet van de Alcatraz meeting. Dus als ik je zie dan spreek ik je aan. En als je dan zin hebt om bij ons te staan, bijvoorbeeld bij één van die must sees waar we het van de week over hadden, dan ben je van harte welkom. :)
Jij wou toch disillusion zien? Moest je me zoeken: Vanvoor in het midden. :) Ik ga er op het uur dat de wei open gaat zijn. Merch van hun kopen en dan plant ik me neer. Ik hou wel een plekske vrij haha. Devin wordt ook vooraan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Iemand hier ervaring met As Everything Unfolds? Is dat wat live?
Wil die band graag meepakken maar spelen wel tegelijk met andere bands die ik wil zien (beyond the black en in mindere mate Gloryhammer)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.664
Jij wou toch disillusion zien? Moest je me zoeken: Vanvoor in het midden. :) Ik ga er op het uur dat de wei open gaat zijn. Merch van hun kopen en dan plant ik me neer. Ik hou wel een plekske vrij haha. Devin wordt ook vooraan.
Ik ga m'n best doen! Ik sta eigenlijk altijd wat meer aan de zijkant voor een beetje ruimte om me heen. Maar Disillusion is de eerste band in de Marquee, dus zal niet al te druk zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en Pauly Robin

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik ga er donderdag proberen rond 10 uur te zijn. Als iemand met mij wil afspreken. Ik zit bij de inter camping. Ik zal er voor het festival open gaat zeker van 10:30 tot 11:30 zijn. Inter is voor mensen met een beperking. Ik kan me ook kenbaar maken met een witte stok. Inter is als je binnengaat meteen rechts. (Andere jaren toch) Anders kan je het aan de graspop medewerkers vragen. We kunnen ook met zijn alen naar de eerste band in de metal dome gaan. Desnoods op een afstandje bekijken. Of daarna totdat while she sleeps begint. Omdat iedereen niet op de meeting kan zijn.
Als alles vlot gaat, hoop ik op tijd te zijn voor The Curse Of Millhaven om 12:00 in de Metal Dome.
Ik ga waarschijnlijk wel na een kwartier verhuizen naar de Marquee voor Misthyrming.
Als ik je ergens tegenkom zal ik je zeker aanspreken.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Als alles vlot gaat, hoop ik op tijd te zijn voor The Curse Of Millhaven om 12:00 in de Metal Dome.
Ik ga waarschijnlijk wel na een kwartier verhuizen naar de Marquee voor Misthyrming.
Als ik je ergens tegenkom zal ik je zeker aanspreken.
Het is ook vooral omdat er iemand (weet niet meer wie) europe vanvoor wil zien en dus neit bij de meeting kan zijn. Daarom dacht ik (hem?) nog een kans te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.408
Het is ook vooral omdat er iemand (weet niet meer wie) europe vanvoor wil zien en dus neit bij de meeting kan zijn. Daarom dacht ik (hem?) nog een kans te geven.

Dat ben ik! Maar ik trek gewoon een knalgeel shirt aan, dus iedereen kan me aanspreken als ie me ziet. Ga er vanuit dat er maar weinig mensen niet in het zwart rondlopen. Geel shirt, bril en een partner die er achteraan komt. Niet te missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Dat ben ik! Maar ik trek gewoon een knalgeel shirt aan, dus iedereen kan me aanspreken als ie me ziet. Ga er vanuit dat er maar weinig mensen niet in het zwart rondlopen. Geel shirt, bril en een partner die er achteraan komt. Niet te missen.
Ofwel ga je proberen niet te zweten in dat knalgeel shirt voor 4, 5 dagen.
Ofwel heb je er meerdere,
Ofwel is er een wasserij op graspop.
haha
En anders doe je voor de andere dag een knalroze shirt aan. Dat zal ook opvallen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.408
Ofwel ga je proberen niet te zweten in dat knalgeel shirt voor 4, 5 dagen.
Ofwel heb je er meerdere,
Ofwel is er een wasserij op graspop.
haha
En anders doe je voor de andere dag een knalroze shirt aan. Dat zal ook opvallen.

Rijd elke dag op en neer, dus dat scheelt al. Maar voor de eerste twee dagen moet geel in ieder geval wel lukken, daarna zien we weer verder!
Gelukkig probeer ik moshpits en dergelijke zoveel mogelijk te vermijden, dus in theorie lukt het wel om nauwelijks te zweten ?
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik veronderstel dat ik niet de enige ben die hier op dit forum gekkere dingen begin te zeggen? Als afleiding en alternatief van het aftellen van graspop. Hoe zotter het hier wordt hoe meer we er naar uitkijken en spannend, zenuwachtiger we worden. Niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Als alles vlot gaat, hoop ik op tijd te zijn voor The Curse Of Millhaven om 12:00 in de Metal Dome.
Ik ga waarschijnlijk wel na een kwartier verhuizen naar de Marquee voor Misthyrming.
Als ik je ergens tegenkom zal ik je zeker aanspreken.
He dat schema herken ik!
 
  • Haha
Waarderingen: duck

Kimberley.vanlooy

Nieuw lid
11 jun 2022
1
0
Heeft er iemand een idee / verklaring hoe het komt dat er opeens zo veel tickets beschikbaar zijn op ticketswap?

Een maand geleden moest je heel snel zijn en veel geluk hebben om een combi ticket te bemachtigen. En nu staan er meer dan 400 combi tickets te koop.

Zijn er naast de prijzen voor de parking nog redenen dat een aantal honderden mensen hun tickets terug te koop zetten?
 

ronnie1976

Playlistbediener
22 feb 2020
35
15
Nog ff...dan party !!!.... wel kut dat er nu net een scheurtje in mijn miniscus zit of zo pfffh, maar goed dan maar een 5 dagen afzien en de krukken mee. Niet handig maar ik vertik het om niet te gaan...hopelijk kan ik gebruik maken van de inter/ beperkten rolstoel podia...weet iemand of ik me daar kan aanmelden of zo ? Raak ik in ieder geval mijn krukken niet kwijt in de drukte...?.....zin aan !!!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Heeft er iemand een idee / verklaring hoe het komt dat er opeens zo veel tickets beschikbaar zijn op ticketswap?

Een maand geleden moest je heel snel zijn en veel geluk hebben om een combi ticket te bemachtigen. En nu staan er meer dan 400 combi tickets te koop.

Zijn er naast de prijzen voor de parking nog redenen dat een aantal honderden mensen hun tickets terug te koop zetten?
Een grote reden is dat er via het officiële ticket kanaal weer tickets beschikbaar zijn gekomen, dus zijn mensen minder geneigd om van Ticketswap te kopen.

Andere reden die hier genoemd zijn zijn onder andere het duurder worden van het leven, gasprijzen etc en mensen die voor 2020 een ticket hadden maar nu wellicht kinderen, andere baan enz. Waardoor mensen eerder besluiten niet te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kimberley.vanlooy

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.664
Heeft er iemand een idee / verklaring hoe het komt dat er opeens zo veel tickets beschikbaar zijn op ticketswap?

Een maand geleden moest je heel snel zijn en veel geluk hebben om een combi ticket te bemachtigen. En nu staan er meer dan 400 combi tickets te koop.

Zijn er naast de prijzen voor de parking nog redenen dat een aantal honderden mensen hun tickets terug te koop zetten?
Is eigenlijk altijd dat in de week voorafgaand aan het evenement het aantal tickets opeens omhoog schieten op Ticketswap. Kunnen allerlei redenen voor zijn. Toch geen vrij kunnen krijgen, schoolexamens, toch geen zin meer, geldproblemen, lichamelijke ongemakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kimberley.vanlooy

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.664
Nog ff...dan party !!!.... wel kut dat er nu net een scheurtje in mijn miniscus zit of zo pfffh, maar goed dan maar een 5 dagen afzien en de krukken mee. Niet handig maar ik vertik het om niet te gaan...hopelijk kan ik gebruik maken van de inter/ beperkten rolstoel podia...weet iemand of ik me daar kan aanmelden of zo ? Raak ik in ieder geval mijn krukken niet kwijt in de drukte...?.....zin aan !!!
Van wat ik op de website van Graspop lees, is een zichtbare handicap (dus krukken bvb) voldoende voor toegang tot de rolstoelpodia (mits plek, uiteraard). Voor alle andere voorzieningen zoals de intercamping ben je te laat met aanmelden. Dat is helemaal vol en willen ze ook het liefst enkele weken voorafgaand aan Graspop.

Meer info: https://www.graspop.be/nl/info/toegankelijkheid/
 
  • Leuk
Waarderingen: ronnie1976

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Van wat ik op de website van Graspop lees, is een zichtbare handicap (dus krukken bvb) voldoende voor toegang tot de rolstoelpodia (mits plek, uiteraard). Voor alle andere voorzieningen zoals de intercamping ben je te laat met aanmelden. Dat is helemaal vol en willen ze ook het liefst enkele weken voorafgaand aan Graspop.

Meer info: https://www.graspop.be/nl/info/toegankelijkheid/
Dat klopt ja. Ik ga zelf ongeveer al 15 jaar naar inter. Als je het invulformulier invult of nog kan invullen. Vergeet dan niet te mailen naar [email protected]. Daar kan je (als het nodig is in jouw geval) een bewijs van invaliditeit sturen. Want ik heb geen zichtbare beperking dus is dat bij mij wel nodig. En bij jou niet. Verder als je bv bij iron maiden op het rolstoelpodium wil gaan. Of zeker als er niet 4 bands tegelijk clashen. Zou ik op tijd gaan want het kan in de avond snel uitverkocht zijn. (Ook al is het rolstoelpodium gratis. (Ik heb in het verleden gehoord dat omen het soms ook wel het kreupelkespodium noemt. Maar om dat zo te noemen bij aankomst op dag 1 is op eigen risico. Verder kom je mij daar wel eens tegen. En ook geen zorgen maken: Er staan daar stoelen genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: ronnie1976

Gebruikers die dit onderwerp bekijken