Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
en omdat er niemand samen met iron maiden wilt spelen
wil nu wel niet oneerbiedig doen, maar is flotsam en jetsam groot genoeg om zo'n hoge plaats te krijgen?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
Als er dus blijkbaar nog een naam bij komt, betekent dat dat Night Ranger ook weer een optie is! ?
Verbaast me enorm dat ze helemaal zijn overgekomen hier naartoe voor zo weinig shows. Zal goed voor je opletten aankomend weekend! :p
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
ik denk openingsact op de mainstage iedere dag start de main rond de middag en donderdag pas om 13.30.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
De dag voor wat? Heb ik iets gemist?
Dan heb je zeker wat gemist ja haha. We hebben elkaar hier weken gek zitten maken wanneer het blokkenschema nou eens zou komen. Elke dag was er wel iemand die zeker wist dat dit de dag zou worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.550
4.835
en omdat er niemand samen met iron maiden wilt spelen
wil nu wel niet oneerbiedig doen, maar is flotsam en jetsam groot genoeg om zo'n hoge plaats te krijgen?
Nee, bij lange na niet, zijn een beetje van het '3e niveau' qua thrash in Amerika.
Ze genieten nog wel een beetje bekendheid als ex-band van Jason Newsted van Metallica, maar verder zijn ze niet groter dan bands als Annihilator, Havok, Destruction, hooguit (vroege) middagplek dus.
Opener Main Stage zou kunnen, maar Marquee lijkt me wat meer voor de hand te liggen.
Geen idee wie ze dan zouden moeten vervangen, misschien Vltimas (ook wel beetje vreemd, een Amerikaanse voor een Amerikaanse band)? Of toch Beartooth ofzo?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Of toch Beartooth ofzo?
Dat is ook weer een manier om mijn clash tussen In Extremo en Beartooth op te lossen. eerst heeft iemand het over In Extremo, nu over Beartooth.
Beartooth is al wel in Europa, druk aan het touren. dus verwacht niet dat ze nog gaan cancellen.

Ook fijn om duidelijkheid te hebben over Jinjer, nu kan ik eindelijk zeker zijn dat ze echt komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Nee, bij lange na niet, zijn een beetje van het '3e niveau' qua thrash in Amerika.
Ze genieten nog wel een beetje bekendheid als ex-band van Jason Newsted van Metallica, maar verder zijn ze niet groter dan bands als Annihilator, Havok, Destruction, hooguit (vroege) middagplek dus.
Opener Main Stage zou kunnen, maar Marquee lijkt me wat meer voor de hand te liggen.
Geen idee wie ze dan zouden moeten vervangen, misschien Vltimas (ook wel beetje vreemd, een Amerikaanse voor een Amerikaanse band)? Of toch Beartooth ofzo?
ofwel vullen ze het gat in tussen my dying bride en mercyful fate maar worden er een aantal bands opgeschoven en gaan ze ergens middenin het schema van de marquee staan,

al denk ik dat ik een hoop mensen ga horen puffen en blazen als dit het geval is
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
ofwel vullen ze het gat in tussen my dying bride en mercyful fate maar worden er een aantal bands opgeschoven en gaan ze ergens middenin het schema van de marquee staan,

al denk ik dat ik een hoop mensen ga horen puffen en blazen als dit het geval is
Nee liever niks schuiven hoor! Opener mainstage lijkt me toch echt het meest logisch of vervanging. Vltimas staat de dag ervoor in Rotterdam dus die zullen het ook niet zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ben wel fan van het open trekken van de donderdag naar een volwaardige festivaldag,

maar ik dacht dat dit was voor het hele combi / combi plus debacle waardoor de mensen die al 2 jaar hun ticket hebben maar de donderdag mogen hun tentje zetten en de rest de vrijdag.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Nee liever niks schuiven hoor! Opener mainstage lijkt me toch echt het meest logisch of vervanging. Vltimas staat de dag ervoor in Rotterdam dus die zullen het ook niet zijn.
Hoop dan toch persoonlijk op een verschuiving van de Marquee. laat In Extremo maar tegelijk spelen met Battle Beast of Mastodon ofzo. Of tenminste deels overlap met een andere band.

In Extremo vs Beartooth is de enige clash van het weekend waar ik nog steeds niet weet wat ik ga doen.
Heb ze allebij nog nooit live gezien. Beartooth is meer mijn genre, maar ik verwacht dat mijn vrienden voor In Exremo zullen kiezen. En lijkt me ook gewoon heel cool om die eens live mee te maken, moet een mooi feestje worden verwacht ik. Misschien toch een zaalshow van In Extremo of Beartooth meepakken, of van allebei een half optreden meepakken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Hoop dan toch persoonlijk op een verschuiving van de Marquee. laat In Extremo maar tegelijk spelen met Battle Beast of Mastodon ofzo. Of tenminste deels overlap met een andere band.

In Extremo vs Beartooth is de enige clash van het weekend waar ik nog steeds niet weet wat ik ga doen.
Heb ze allebij nog nooit live gezien. Beartooth is meer mijn genre, maar ik verwacht dat mijn vrienden voor In Exremo zullen kiezen. En lijkt me ook gewoon heel cool om die eens live mee te maken, moet een mooi feestje worden verwacht ik. Misschien toch een zaalshow van In Extremo of Beartooth meepakken, of van allebei een half optreden meepakken.
voor de liefhebbers van het genre, beartooth en motionless in white spelen samen in de AB volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
voor de liefhebbers van het genre, beartooth en motionless in white spelen samen in de AB volgend jaar.
Ja ik zit er inderdaad wel aan te denken om die zaalshow van Beartooth en Motionless in White mee te pakken (in 013 dan). Ook afhankelijk van of Motioness in white in 2023 weer terug op de graspop line up verschijnt. wil ze beide wel graag zien.
In Extremo gaan zien in Eindhoven overweeg ik ook nog
Moet volgende week maar zien wat ik doe met die Clash
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ja ik zit er inderdaad wel aan te denken om die zaalshow van Beartooth en Motionless in White mee te pakken (in 013 dan). Ook afhankelijk van of Motioness in white in 2023 weer terug op de graspop line up verschijnt. wil ze beide wel graag zien.
In Extremo gaan zien in Eindhoven overweeg ik ook nog
Moet volgende week maar zien wat ik doe met die Clash
Kan ook Beartooth op 15 juni proberen mee te pakken in Eindhoven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken