Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
330
598
Is er eigenlijk een overzicht waar de parkings zich bevinden? Dit kaartje heb ik gevonden op de website van Dessel met de nodige omleidingen. Jammer genoeg geen al te beste resolutie.

Bekijk bijlage 1725
Ik kan je bericht niet openen. En op den site van dessel vind ik ook niets.

Waar vind je het exact ?

O ja vanaf hoelaat kan men het terrein betreden
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik zie dat Stick to your guns op een heel aantal europese festivals van de poster word gehaald. De zanger heeft een aantal pro russische standpunten waar vooral oost europese festivals zwaar aan tillen.

Afwachten als graspop ook volgt.
1654589484118.png
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Ik kan je bericht niet openen. En op den site van dessel vind ik ook niets.

Waar vind je het exact ?

O ja vanaf hoelaat kan men het terrein betreden
1654590824859.png

Ergens hier op het forum staat deze. Die kregen we toen in 2021 in de mailbox als het nieuwe terrein. Ik veronderstel dat dit ongeveer nog steeds de zelfde zal zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.532
10.950
Morgen eens even kijken wat voor impact dit [Hellfest] heeft op m'n blokkenschema. Denk uit m'n hoofd dat het slecht uitpakt, maar we gaan het zien.
Nou eens even gekeken en ik heb eigenlijk geen flauw idee, aangezien ik even niet meer weet hoe alles was.
Leprous - Elder - Cadaver was er volgens mij al, maar is niet minder vervelend geworden.
D'r is nu wel een clash met Soen en Me and That Man die wel vervelend is. Het omwisselen van Alice Cooper en Megadeth heeft voor mij ook niet zoveel effect. Blijven vervelende clashes met Marduk en Decapitated. Zoals je al zei @MetalLimbo komt Hällas nu vrij, al is daar natuurlijk nog wel een plek op te vullen. Mocht Gloryhammer worden doorgeschoven wordt het in ieder geval zeker Hällas.

Half elf de eerste bands is trouwens wel bijzonder, zeker als het programma om 2 uur 's nachts eindigt. Valt me eigenlijk nu pas op...
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Dacht ik vorige week mooi een nieuwe band te hebben ontdekt, om het gat op te vullen tussen jinjer en within temptation...
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
330
598
Goedemorgen beste metalheads Ik heb even een kleine vraag nu ik absoluut geen problemen heb met een klein stukje lopen was ik benieuwd wat jullie ervaring is van het parkeren van de auto in Dessel of Retie.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Ik denk dat ze in Dessel zelf redelijk streng gaan zijn kwestie van leefbaarheid. Retie is te ver.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
:( en ook nog dat op graspop jinjer er vlak voor speelt. neem aan dat stick to your guns wordt geannuleerd. en jinjer lekker doorschuiven naar afsluiter.
Jinjer als afsluiter lijkt me een top idee, dan kan ik ADTR, Paradise Lost, en Jinjer zien.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Heb trouwens wel het idee dat Graspop vaak het laatste festival is in de rij van political statements.
Zou me niets verbazen als Stick to your guns gewoon op de line up blijft staan.
Verder heeft Graspop ook nooit iets gedeeld over Oekraïne/Jinjer wat veel andere festivals wel hebben gedaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
volgens mij heeft graspop in 2016 ook down van de line-up gehaald na uitspraken van phil anselmo
Denk dat het toen vooral te maken had met Hellfest die hetzelfde gedaan had onder druk van de lokale politiek
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Goedemorgen beste metalheads Ik heb even een kleine vraag nu ik absoluut geen problemen heb met een klein stukje lopen was ik benieuwd wat jullie ervaring is van het parkeren van de auto in Dessel of Retie.
In het verleden was dat nooit echt een probleem. Maar het zou best kunnen dat door de werkzaamheden men het parkeerbeleid dit jaar zal herzien. We zullen het echter pas weten als we ter plaatse zijn. Als je eventueel een fiets kan meenemen, is dat een goede optie. Dan kan je net dat ietsje verder parkeren. Maar als je natuurlijk tent en toebehoren mee neemt, is dat een ander verhaal ...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Als fan van Parkway Drive doet de nieuwe single me niet veel.
Had gehoopt dat ze met nieuwe muziek meer richting hun oude werk zouden gaan, maar helaas gaan ze de andere kant op.
Vind dit wel één van hun slechtste nummers die ze hebben uitgebracht denk ik, Reverence was niet hun beste werk maar wel beter dan dit.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.033
2.661
volgens mij heeft graspop in 2016 ook down van de line-up gehaald na uitspraken van phil anselmo
Down werd niet van de line up gehaald, er kwam wel een statement rond de uitspraak van Anselmo, maar ik weet niet meer wat er in gezegd was.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.033
2.661
ik zat eens naar de timetable te kijken van Download, wat een raar festival is dat toch.
Bands die 25 minuten speeltijd krijgen halverwege de dag, bands die de kleinere stages headlinen krijgen maar 40 minuten.
Tussen deftones en maiden in is er bijna anderhalf uur niets op de main stage?
verder vind ik de line up ook best matig dit jaar

Had vroeger altijd wel de droom om eens naar Rock am ring of Download te gaan, maar na wat naar de timetables en lineups van Rock am ring en Download te kijken is deze droom toch wel vergaan.

Ik heb jaren bij Download geweten dat bands maar 15 minuten kregen.
Ik ben toch blij dat GMM 5 podia heeft waarvan 2 alternerende main stages.

Veel mensen hebben van Download hun e-ticket nog niet gekregen. Morgen arriveren de eerste mensen.
Gratis drama in de facebookcomments!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.628
Iemand enig idee waarom Jinjer Pisces niet meer live speelt? Was op Alcatraz al niet en ik zie het ook bij setlists daarna niet meer terug. Ik zit gigantisch te twijfelen tussen Paradise Lost en Jinjer. Neigde tot nu toe naar Jinjer, maar dit helpt niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Iemand enig idee waarom Jinjer Pisces niet meer live speelt? Was op Alcatraz al niet en ik zie het ook bij setlists daarna niet meer terug. Ik zit gigantisch te twijfelen tussen Paradise Lost en Jinjer. Neigde tot nu toe naar Jinjer, maar dit helpt niet.
eind van de week zullen we meer weten over de setlist van Jinjer. Ik geloof dat ze as. vrijdag en zaterdag hun eerste shows spelen weer.
ik hoop ook wel dat ze Pisces spelen, ben benieuwd.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.628
eind van de week zullen we meer weten over de setlist van Jinjer. Ik geloof dat ze as. vrijdag en zaterdag hun eerste shows spelen weer.
ik hoop ook wel dat ze Pisces spelen, ben benieuwd.
Ah, thanks Loek. Ben ook wel benieuwd dan ja. Tuurlijk is het nummer inmiddels wel behoorlijk gehyped met name door reaction channels door die plotselinge overgang. Maar ik vind het nog steeds één van de meest interessante Jinjer nummers. Samen met Judgement & Punishment (welke overigens wel steeds op de setlist staat).
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Iemand enig idee waarom Jinjer Pisces niet meer live speelt? Was op Alcatraz al niet en ik zie het ook bij setlists daarna niet meer terug. Ik zit gigantisch te twijfelen tussen Paradise Lost en Jinjer. Neigde tot nu toe naar Jinjer, maar dit helpt niet.
Dat vraag ik me ook af. En ja, ook een moeilijke clash voor mij. Maar mss heeft het te maken met het feit dat ze niet willen dat mensen alleen voor dat nummer komen. Een beetje gelijk radiohead creep niet meer speelt en ze het nummer crap noemen ofzo? Mss overdreven maar ge snapt mijn punt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken