Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dag beste kijkers.
Volgens meteo is veel gezakt, maar de goesting in het festival niet.
Tel bij de maxima nog één of twee graden want dit zijn cijfers van het centrum en niet de kempen.
geven ze rond de 21 graden. 's nachts 14 ongeveer. Er zijn wat meer wolken dan eerdere voorspellingen maar de neerslagkansen dalen. Meeste wolken zijn voor woensdag maar de grootste neerslagkans schuift op naar donderdag.
kans, kans kans. Dat is het motto van de westenwind.
Een wolkske meer maakt het trouwens wat minder pijnlijk voor de niet zo verbrande mensen in de moshpits. En blote bovenlijven, ja ik heb het over jullie.
Wat geen kans is: een geweldig festival. Want dat is zeker.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Dat vraag ik me ook af. En ja, ook een moeilijke clash voor mij. Maar mss heeft het te maken met het feit dat ze niet willen dat mensen alleen voor dat nummer komen. Een beetje gelijk radiohead creep niet meer speelt en ze het nummer crap noemen ofzo? Mss overdreven maar ge snapt mijn punt.
Zou me inderdaad niet verbazen als het daarmee te maken heeft. Stond in 2008 op Lowlands in de Alpha tent bij Plain White T's (vraag me niet waarom, ik weet het ook nog steeds niet) en zij hadden toen een megahit met Hey There Delilah. Heel de show een tam publiek, tot dat liedje kwam en iedereen keihard mee ging zingen. En na dat liedje nog nooit een tent zo snel leeg zien lopen. XD Het was ook niet veel verder, dat liedje klonk ook echt anders dan hun andere werk.... Tot zover deze niet zo boeiende anekdote.

@Angela Merkel: Spiritbox is geweldig! Ga ik ook zeker kijken. Jammer van de overlap met Evil Invaders wel, maar goed.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Zou me inderdaad niet verbazen als het daarmee te maken heeft. Stond in 2008 op Lowlands in de Alpha tent bij Plain White T's (vraag me niet waarom, ik weet het ook nog steeds niet) en zij hadden toen een megahit met Hey There Delilah. Heel de show een tam publiek, tot dat liedje kwam en iedereen keihard mee ging zingen. En na dat liedje nog nooit een tent zo snel leeg zien lopen. XD Het was ook niet veel verder, dat liedje klonk ook echt anders dan hun andere werk.... Tot zover deze niet zo boeiende anekdote.

@Angela Merkel: Spiritbox is geweldig! Ga ik ook zeker kijken. Jammer van de overlap met Evil Invaders wel, maar goed.
Of gewoon een guity pleasure? Niets tegen Plain White T's haha. Ik vind ze ook wel leuk. Allé ik ken ook enkel dat nummer. Heb nog gehoord van zo'n band dat eerst hun grootste hit speelde. Daarna kkon de tent leeglopen en bleven enkel de echte fans staan. Zo, opgeruimd staat netjes zou die artiest gedacht hebben. Weet niet meer wie het was.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Of gewoon een guity pleasure? Niets tegen Plain White T's haha. Ik vind ze ook wel leuk. Allé ik ken ook enkel dat nummer. Heb nog gehoord van zo'n band dat eerst hun grootste hit speelde. Daarna kkon de tent leeglopen en bleven enkel de echte fans staan. Zo, opgeruimd staat netjes zou die artiest gedacht hebben. Weet niet meer wie het was.
Europe speelt the final countdown gelukkig altijd als laatste nummer. kan ik rustig het hele optreden van Smash into pieces kijken, en dan het einde van Europe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
dan is de vraag: wie heeft er donderdag gecancelled. als ik moet gokken zou ik : in extremo zeggen. graspop is hun enige niet duitse show deze zomer.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Als er dus blijkbaar nog een naam bij komt, betekent dat dat Night Ranger ook weer een optie is! ?
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
dan is de vraag: wie heeft er donderdag gecancelled. als ik moet gokken zou ik : in extremo zeggen. graspop is hun enige niet duitse show deze zomer.
Je vergeet Hellfest.

Maar die komen echt wel hoor. Die vinden het maar al te leuk om op te treden, ongeacht hoe de tour eruitziet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
dan is de vraag: wie heeft er donderdag gecancelled. als ik moet gokken zou ik : in extremo zeggen. graspop is hun enige niet duitse show deze zomer.
Niet zo zitten vloeken!
Al zou dat wel mijn moeilijkste clash oplossen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken