Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ik kan toch lastig inschatten of het terrein van de oude camping groter is dan het oude festivalterrein. Langgerekter zeker, maar groter? Zo te zien gaan de campingvoorzieningen er zo fors op vooruit, verspreidliggend over het gebied. Geeft me een beetje een RaR gevoel waar dit ook zo is.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
a.s. maandag kunnen we onze tickets omzetten en pas in de aanloop naar het festival krijgen we te horen wat het parkeren gaat kosten?
even opgezocht (mss een indicatie) een parkeerkaart voor een weekend pinkpop was 40 euro !!

camping en festivalterrein lijken ook kleiner op het kaartje.
Op Werchter is dit goedkoper. Zo uit mijn hoofd 25 euro voor een parkeerticket.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Ze zullen ergens hun geld aan moeten verdienen na de afgelopen twee jaar. Dat wordt gewoon een dopje meenemen die op de waterflesjes past en gewoon eenmalig een flesje water halen en die steeds hervullen, lekker goedkoop.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
En hoe kom ik dan aan mijn bier?

Thuis indrinken, of misschien hebben ze wel net als van limonade zo'n heel klein flesje zeer geconcentreerd spul dat je het zelf kan aanmaken. Zoiets naar binnen smokkelen, maar dan de bier-variant.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ik vermoed dat we nu wel enkele weken/maanden gaan mogen wachten op nog meer nieuws?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
ik vermoed dat we nu wel enkele weken/maanden gaan mogen wachten op nog meer nieuws?

Ik hoop op weer zo'n sinterklaas- of kerstaankondiging. Maar het is ook maar de vraag hoe lang ze wachten, voor hetzelfde geld is het pas weer zo'n februari/maart aankondiging. Ook al kunnen ze net zo goed alles aankondigen wat mij betreft, de meerderheid van de tickets is toch al verkocht.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Wat verwachten we nog precies dan? Volgens mij zijn alle spots wel vergeven en zijn de negen resterende acts van die late night coverbandjes.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Wat verwachten we nog precies dan? Volgens mij zijn alle spots wel vergeven en zijn de negen resterende acts van die late night coverbandjes.

De verdeling van namen per dag laat in ieder geval zien dat er nog een aantal namen ontbreken ten opzichte van normale jaren. Op dit moment op de website:
Donderdag 26
Vrijdag 30
Zaterdag 30
Zondag 31

Normaal staan er volgens mij 32 a 33 namen op een dag, exclusief de coverbands etc.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
De verdeling van namen per dag laat in ieder geval zien dat er nog een aantal namen ontbreken ten opzichte van normale jaren. Op dit moment op de website:
Donderdag 26
Vrijdag 30
Zaterdag 30
Zondag 31

Normaal staan er volgens mij 32 a 33 namen op een dag, exclusief de coverbands etc.
Dit zou betekenen dat er inderdaad nog ca. 9 namen bij moeten komen, zoals de website aangaf...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Wat verwachten we nog precies dan? Volgens mij zijn alle spots wel vergeven en zijn de negen resterende acts van die late night coverbandjes.
Cover en tribute bands in Classic Rock Café en 's nachts in Metal Dome worden nooit meerekend en staan ook nooit op de affiche.
Dat geldt wel voor de 3 Belgische bands die door Red Bull worden aangewezen en op de eerste dag in de Metal Dome spelen.
Dan blijven er nog 6 'serieuze' bands over. Daar zitten wellicht nog wel een of enkele leuke namen tussen, maar niets echt groots meer, denk ik.

Waren die 3 Red Bull bands trouwens niet al bekend?
Xydroh noemde een tijdje terug Toxic Shock, Strains en Curse Of Millhaven, die op de gelekte poster stonden, maar op de officiële ontbreken.
Ik kan daar echter nergens een bericht van vinden?
Daarnaast was Toxic Shock in 2018 al een van de Red Bull bands, en ik neem aan dat ze niet in herhaling gaan vallen?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
kan iemand het plan eens plakken hier?
1633695056030.png

Het nieuwe festivalterrein zal dus niet de gehele oude Boneyard beslaan, en wordt dus wat kleiner dan verwacht, maar nog steeds een stuk groter dan het oude festivalterrein, lijkt me.
Benieuwd hoe de indeling eruit komt te zien.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Bekijk bijlage 597

Het nieuwe festivalterrein zal dus niet de gehele oude Boneyard beslaan, en wordt dus wat kleiner dan verwacht, maar nog steeds een stuk groter dan het oude festivalterrein, lijkt me.
Benieuwd hoe de indeling eruit komt te zien.
Als het plannetje waarheidsgetrouw is, dan zou ik niet zeggen dat het nieuwe festivalterrein een stuk groter is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken