Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die gedachte kwam ook al in mij op. Sinds Fortarock is gestopt heb je geen echt groot metalfestival meer in Nederland (je hebt wel Dokkem, Into the Grave, Dynamo, maar daar komen geen echt grote acts). Er tourt een heleboel door Europa volgend jaar, dus een Knotfest in bijvoorbeeld Goffertpark lijkt me best realistisch
Die gedachte kwam ook al in mij op. Sinds Fortarock is gestopt heb je geen echt groot metalfestival meer in Nederland (je hebt wel Dokkem, Into the Grave, Dynamo, maar daar komen geen echt grote acts). Er tourt een heleboel door Europa volgend jaar, dus een Knotfest in bijvoorbeeld Goffertpark lijkt me best realistisch
Ik merk dat er op het Iron Maiden FC forum een pak mensen veel interesse hebben om naar Graspop te gaan. Niet alleen voor Iron Maiden, maar ook voor de affiche in zijn geheel. Het zou wel eens heel erg snel kunnen uitverkocht zijn ...
Ik merk dat er op het Iron Maiden FC forum een pak mensen veel interesse hebben om naar Graspop te gaan. Niet alleen voor Iron Maiden, maar ook voor de affiche in zijn geheel. Het zou wel eens heel erg snel kunnen uitverkocht zijn ...
Ben ik ook benieuwd naar. Het levert helaas geen extra podium op. Of, of, dat komt later nog als verrassing en daar staan de 'scherpere' bands die ik toch wel mis. Ik verwacht namelijk nog wel een aankondiging van iets voordat de kaartverkoop begint. Opvallend groot gat met start kaartverkoop en deze aankondiging.
Voor de gene die graag inluisteren. Hier mijn playlist met alle bands die Graspop heeft bevestigd tot nu toe. 5 tracks per band alleen bij lhama niet, die heeft maar 1 track op Spotify
Voor de gene die graag inluisteren. Hier mijn playlist met alle bands die Graspop heeft bevestigd tot nu toe. 5 tracks per band alleen bij lhama niet, die heeft maar 1 track op Spotify
Mijn hotel is al in orde Ik ga me nu eens verdiepen in wat nieuwe namen. Beyond The Black staat alvast hoog op mijn verlanglijst. Ik hoop op nog wat extra prog (graag eens Circus Maximus) en een paar symfonische Metal bands (wie weet de vernieuwde Delain).
Unleash The Archers mogen ook langskomen, want zij hebben me meer dan aangenaam weten te verrassen op Alcatraz.
tool speelt 13 mei 2022 sportpaleis, ik vind deze trend wel leuk waar tool vaker naar Europe komt, wordt zo wel een grotere kanshebber voor 2023,2024 etc
tool speelt 13 mei 2022 sportpaleis, ik vind deze trend wel leuk waar tool vaker naar Europe komt, wordt zo wel een grotere kanshebber voor 2023,2024 etc
Even over de tickets voor GMM 2022. Het zal aan mij liggen, maar het is me niet duidelijk of ik iets moet doen als ik mijn eerder gekocht ticket wil houden. Wordt dat weer automatisch omgezet zoals vorig jaar of moet ik nu wel actie ondernemen?