Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
enig idee hoe lang de revalidatie voor zo'n operaties is? mogen we een vervanger verwachten op graspop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
vreemd, de lineup van Hellfest is al hele dag offline ( 403 forbidden )

zou er iets aan zitten te komen, qua wijziging of zo

Wellicht iets dat ook invloed kan hebben bij Graspop?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Hier ook geen tickets kunnen bemachtigen. Wat een klucht toch elke keer.
Ik hoop dat ze er toch nog wat festivals aankleven, of in '23 desnoods.
Na het geluid en de fantastische plaats die ik op Werchter had, stond ik sowieso al wat huiverachtig voor het Sportpaleis, en met enkel zitplaatsen kan je zelf niet eens proberen om op een plaats met redelijk geluid te geraken.
Ik snap er het idee ook niet achter, enkel zitplaatsen voor Tool... wie verzint zoiets?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Hier ook geen tickets kunnen bemachtigen. Wat een klucht toch elke keer.
Ik hoop dat ze er toch nog wat festivals aankleven, of in '23 desnoods.
Na het geluid en de fantastische plaats die ik op Werchter had, stond ik sowieso al wat huiverachtig voor het Sportpaleis, en met enkel zitplaatsen kan je zelf niet eens proberen om op een plaats met redelijk geluid te geraken.
Ik snap er het idee ook niet achter, enkel zitplaatsen voor Tool... wie verzint zoiets?
Ik denk dat dit het idee van Tool zelf is want volgens mij is dit zo in hun hele europese tour, in alle landen . Misschien heeft het iets met de show te maken?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Hier ook geen tickets kunnen bemachtigen. Wat een klucht toch elke keer.
Ik hoop dat ze er toch nog wat festivals aankleven, of in '23 desnoods.
Na het geluid en de fantastische plaats die ik op Werchter had, stond ik sowieso al wat huiverachtig voor het Sportpaleis, en met enkel zitplaatsen kan je zelf niet eens proberen om op een plaats met redelijk geluid te geraken.
Ik snap er het idee ook niet achter, enkel zitplaatsen voor Tool... wie verzint zoiets?
Ik ben echt één van de weinigen die zitplaatsen kan waarderen. Maar ja, ben wel bang dat iedereen gaat staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Ik denk dat dit dan ook allemaal is beslist in tijden toen er nog veel minder mocht
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
167
234
Tool heeft altijd wel bijzondere beslissingen tijdens hun concerten.In het verleden een rookverbod voor de zaal,toen er nog geen sprake was voor een totaal verbod in de horeca.Ook streng de vorige keer in Ziggo ten opzichte van je mobiel gebruiken voor filmen en foto's.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Tickets voor Tool in de pocket! 116 euro voor een zitplek wel aan de dure kant, maar Tool.

In 2023 Graspop!
Ben uiteindelijk om de prijs toch afgehaakt. Vorige keer Ziggo was goed (en Werchter nog beter), maar vind dit te gortig worden.
Nog geen Belgische show, dus nog een klein beetje hoop op RW22.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ben uiteindelijk om de prijs toch afgehaakt. Vorige keer Ziggo was goed (en Werchter nog beter), maar vind dit te gortig worden.
Nog geen Belgische show, dus nog een klein beetje hoop op RW22.
Geen Belgische show? Hedde gij onder een steen geleefd? ;)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Tool heeft altijd wel bijzondere beslissingen tijdens hun concerten.In het verleden een rookverbod voor de zaal,toen er nog geen sprake was voor een totaal verbod in de horeca.Ook streng de vorige keer in Ziggo ten opzichte van je mobiel gebruiken voor filmen en foto's.
Dat kan ik beamen. Ik was een tijdje vrijwilliger voor het team van Festileaks. Als beloning daarvan mocht ik in 2019 naar Rock am Ring met perskaarten. Bij aankomst in Duitsland kregen we meteen een groot formulier voor onze snufferd gedrukt met allemaal regels rondom het concert van Tool. Nooit meegemaakt ?
 
  • Haha
Waarderingen: Crusader

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Graspop gaat iets nieuws organiseren. Graspop Metal Moose. 20 februari 2022, Sportpaleis Antwerpen. Metal dj's, tribute bands env veel meer. In de sfeer van aprés ski. Tickets: 45 euro. Meer info via de website.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken