Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Dus hoeveel mensen hier ga ik zien bij Avatar en Gojira?
Waarschijnlijk wel. Eerst staat woensdag Sabaton op het programma om te kopen. Zit er erg aan te denken om tickets Epica te koop te zetten en Avatar aan te schaffen. Epica zie ik al op Alcatraz en verwacht dat die show qua inpakt (eerste headliner en dagafsluiter sinds corona) vele malen groter zal zijn dan de zaalshow ooit zal halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Waarschijnlijk wel. Eerst staat woensdag Sabaton op het programma om te kopen. Zit er erg aan te denken om tickets Epica te koop te zetten en Avatar aan te schaffen. Epica zie ik al op Alcatraz en verwacht dat die show qua inpakt (eerste headliner en dagafsluiter sinds corona) vele malen groter zal zijn dan de zaalshow ooit zal halen.
En woensdag natuurlijk ook Hellfest! Het is weer enorm druk...
Logische zet ook. Ga zelf waarschijnlijk hetzelfde doen. Apocalyptica ook al eerder gezien en Wheel zou Prognosis worden.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
186
Morgen terug voluit voor 4 tickets Gojira in Tilburg, had tickets voor AB en ben niet echt geïnteresseerd in Vorst Nationaal.
Ben al iets ouder maar kan nie echt begrijpen dat zo'n band als Sabaton (die zanger trekt toch op geen kloten??) zo populair is, qua kwaliteit toch immens verschil met MANOWAR of ben ik verkeerd?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Ben al iets ouder maar kan nie echt begrijpen dat zo'n band als Sabaton zo populair is, qua kwaliteit toch immens verschil met MANOWAR of ben ik verkeerd?
Wat is precies het verband tussen Sabaton en MANOWAR? Als Sabaton goed is betekent dat dat MANOWAR slecht is? Of andersom?

Daarnaast is het natuurlijk 100% een kwestie van smaak, dus nee je bent niet verkeerd. Ik heb niks met MANOWAR, maar als jij Sabaton slecht vind en MANOWAR is dat prima. Smaken verschillen
(die zanger trekt toch op geen kloten??)
Kan deze zin vertaald worden naar Nederlands? Geen idee wat hier staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Wat is precies het verband tussen Sabaton en MANOWAR? Als Sabaton goed is betekent dat dat MANOWAR slecht is? Of andersom?

Daarnaast is het natuurlijk 100% een kwestie van smaak, dus nee je bent niet verkeerd. Ik heb niks met MANOWAR, maar als jij Sabaton slecht vind en MANOWAR is dat prima. Smaken verschillen

Kan deze zin vertaald worden naar Nederlands? Geen idee wat hier staat.
Dat die er geen klote van kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Ik heb niks met beide muzikaal,maar Sabaton zijn sympathieke klasbakken! Manowar liet de fans op Hellfest in de steek ( netjes gezegd).Sabaton komt vervangen,terwijl ze alweer op weg waren naar huis vanaf het Hellfest terrein nadat ze op Knotfest gespeeld hadden.Met een zanger zonder stem,en op korte termijn een grote show weer opgebouwd,respect?.Manowar ?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.008
Morgen terug voluit voor 4 tickets Gojira in Tilburg, had tickets voor AB en ben niet echt geïnteresseerd in Vorst Nationaal.
Ben al iets ouder maar kan nie echt begrijpen dat zo'n band als Sabaton (die zanger trekt toch op geen kloten??) zo populair is, qua kwaliteit toch immens verschil met MANOWAR of ben ik verkeerd?
Gaan we hier nu ook compleet random bands bashen, zonder enige context ofzo?
Lijkt me niet echt nodig, toch? Vind gewoon leuk wat je leuk vindt, en gun anderen dat ook zou ik zeggen.

Ik heb i.i.g. net mijn tickets voor Sabaton gekocht, 24 maart, Antwerpen Sportpaleis, Golden Circle! ??
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Ben het wel met 'm eens dat Joakim zeker niet de beste zanger is. Echter heeft dat niet echt met de populariteit te maken. Zijn zat artiesten die minder of zelfs niet kunnen zingen, maar die nog wel enorm populair zijn. Verder mogen we hier toch best kritisch zijn op bands? Ik zie het probleem niet echt.

Zo... Sportpaleis is wel een verschillende qua prijs, zeg, vergeleken met AFAS. Las vanmorgen ook iemand zeggen dat Gojira in Finland ongeveer vijftig euro kostte, wat ook bizar is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Ben het wel met 'm eens dat Joakim zeker niet de beste zanger is. Echter heeft dat niet echt met de populariteit te maken. Zijn zat artiesten die minder of zelfs niet kunnen zingen, maar die nog wel enorm populair zijn. Verder mogen we hier toch best kritisch zijn op bands? Ik zie het probleem niet echt.

Zo... Sportpaleis is wel een verschillende qua prijs, zeg, vergeleken met AFAS. Las vanmorgen ook iemand zeggen dat Gojira in Finland ongeveer vijftig euro kostte, wat ook bizar is.
Sabaton staat in de Ziggo he.

Mijn enthousiasme bij Sabaton zit 'm nu ook vooral in het prachtige pakketje. The Hu wil ik graag weer eens zien en Sabaton vind ik live altijd heerlijk. Maar ook de misses is fan en zelfs mijn twee neefjes dus we kunnen lekker met een groep. Krijg ik bij de extremere metalbands zelden voor elkaar dus dat maakt het nog leuker.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Deze bands komen beetje bij beetje dichterbij...

E5oMc5jXEAEUp_o
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Zitten fijne namen tussen! Ressurection fest klapt er volgend jaar ook flink op met 5 dagen,overmorgen pakket namen daarvoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Dan mag er wel een goede co headliner naast komen te staan. Verbaast me ietwat dat Scorpions in 2022 nog als headliner worden geboekt.
Of zit mijn gevoel ernaast?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Dan mag er wel een goede co headliner naast komen te staan. Verbaast me ietwat dat Scorpions in 2022 nog als headliner worden geboekt.
Of zit mijn gevoel ernaast?
Headliner zijn ze nog wel, maar wat je zegt, wel met een co-headliner. Een dag gaan ze niet in hun eentje meer dragen.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Gojira in 013 uitverkocht in 2 dagen,doen ze goed.Blijft toch wel een van de namen om de plek van de "oudere" bands in de toekomst over te nemen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Gojira in 013 uitverkocht in 2 dagen,doen ze goed.Blijft toch wel een van de namen om de plek van de "oudere" bands in de toekomst over te nemen.
KAK! Hier baal ik van, toch sneller gegaan die verkoop dan ik inschatte. In die zin wel irritant hoeveel concerten er nu ongeveer tegelijk in de verkoop gaan. Sabaton, Avatar, Gojira, nog wat shows in Rotown, Rock Werchter. Helaas lukt het niet om alles gelijk te kopen :(
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken