Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Slipknot heeft de agenda nog leeg tijdens Graspop.Ze doen wel een festival tour in 2022 en zijn toch ook een soort van huisband van Graspop geworden.
Jullie gedachten hierover?

Slipknot heeft de agenda nog leeg tijdens Graspop.Ze doen wel een festival tour in 2022 en zijn toch ook een soort van huisband van Graspop geworden.
Jullie gedachten hierover?
Komen denk ik niet. Hadden die geen data in juli en augustus? Die blijven hier geen drie maanden.

Komen denk ik niet. Hadden die geen data in juli en augustus? Die blijven hier geen drie maanden.
Voor Wacken zit ook een gat van twee weken,dan keren ze waarschijnlijk ook huiswaarts.Na Wacken ook om in December eenmalig Knotfest te doen

Voor Wacken zit ook een gat van twee weken,dan keren ze waarschijnlijk ook huiswaarts.Na Wacken ook om in December eenmalig Knotfest te doen
Ze spelen 25 juni in Mexico, die gaan in Juni niet naar Europa. Anders hadden ze al wel een tour bekend gemaakt en zouden ze op meer festivals staan

pukkelpop was blijkbaar aan het azen op bring me the horizon maar dat is er niet door geraakt. Ik vermoed dat dit er wel voor zorgt dat ze het volgend jaar nog eens proberen en dat BMTH op graspop dan een kleinere kans krijgt?

gojira heeft een europese tour aangekondigd, 28 februari staan ze in vorst nationaal, ik vermoed dat er gewacht zal worden tot na die tour om de zomertour aan te kondigen?

gojira heeft een europese tour aangekondigd, 28 februari staan ze in vorst nationaal, ik vermoed dat er gewacht zal worden tot na die tour om de zomertour aan te kondigen?
Jammer, ik had ticket voor die manne in den AB,

Vorst toch heel wat minder qua zaal.

Hm, niet per se, toch?
Zijn genoeg bands die gewoon een tour of drie (bv. najaar, voorjaar, zomer/festivals) vooruit plannen en bekend maken.
Sowieso staan festivals vaak los van touraankondigingen, die zijn vaak al eerder bekend of worden juist later aan een touraffiche toegevoegd.

Zat ik toch dichtbij met m'n gezamenlijke Avatar en Gojiratour, maar had er even geen rekening mee gehouden dat ze 'm apart gingen doen en al zeker niet dat het maar de 013 zou zijn.

24 maart komt Sabaton in Sportpaleis.
Zou dit het minder waarschijnlijk maken dat ze naar Graspop komen?
En als ze aangekondigd worden zullen ze misschien pas heel laat aangekondigd worden?

In de beschrijving staat er dat ze een nieuw album gaan hebben. Ik denk niet dat Graspop sabaton al ooit heeft links laten liggen als sabaton een nieuw album had

In de beschrijving staat er dat ze een nieuw album gaan hebben. Ik denk niet dat Graspop sabaton al ooit heeft links laten liggen als sabaton een nieuw album had
Ja goed punt, en ze hebben ook een show in frankrijk aangekondigd en staan wel gewoon op Hellfest dus zal wel geen dealbreaker zijn.

Powerwolf gaat overigens verplaatst worden, alleen de datum is nog niet bekend. Was aan het kijken op de site van Alsterdorfer Sporthalle, waar ze in Hamburg zouden staan, en daar staat wat ik zojuist heb gezegd:

Auf unbestimmt verlegt. Nachholtermin folgt - Ticketerstattung bei Rückgabewunsch möglich

„Das für den 23.10.2021 geplante Konzert von POWERWOLF in der Sporthalle Hamburg, muss auf einen unbestimmten Zeitpunkt verlegt werden. Wir arbeiten an einem möglichen Nachholtermin und informieren Euch hierüber schnellstmöglich (Ticketanbieter, Social Media Kanäle und entsprechenden Künstler- und Veranstalter-Webseiten).

Bitte habt Verständnis, dass dies mehrere Monate in Anspruch nehmen kann.

Eure Tickets behalten in jedem Fall ihre Gültigkeit, oder können selbstverständlich über den entsprechenden Ticketanbieter rückerstattet werden.“

Is er een presale voor die Sabaton tour? Stevige prijzen wel van 53-56-73 euro in Antwerpen.

Powerwolf gaat overigens verplaatst worden, alleen de datum is nog niet bekend. Was aan het kijken op de site van Alsterdorfer Sporthalle, waar ze in Hamburg zouden staan, en daar staat wat ik zojuist heb gezegd:
Die show is de enige. Heeft iets te maken met werken in de zaal denk ik. Ze spelen die dag in de plaats hun eigen festival in Garage Saarbrucken.

• Wow
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread