Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.557
Oh, ja. En Wacken heeft meer namen bekendgemaakt voor 2022. Blijkbaar komt Lindemann wel terug, ondanks dat de tour van Rammstein dan net is afgelopen. Lucifer is ook een toffe boeking.
woa_22_bandposter_006a_preview_210624.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Ik heb het idee dat die nog niet dusdanig veel volk terug in hun eentje. Wat ik zeg, met een coconstructie zou het wel moeten werken, maar in hun eentje gaan zij geen dag dragen.
Scorpions ook niet hoor. Hun hoogtijdagen liggen inmiddels ook wel ver achter hun. En met die oneindige afscheidstour van ze heeft iedereen die dit wel ze al een paar keer kunnen zien. Denk eerlijk gezegd dat Sabaton (publiekslieveling) en Avenged Sevenfold (paar jaar weg geweest en trekt een Ziggo vol) het meeste publiek zal trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.557
Scorpions ook niet hoor. Hun hoogtijdagen liggen inmiddels ook wel ver achter hun. En met die oneindige afscheidstour van ze heeft iedereen die dit wel ze al een paar keer kunnen zien. Denk eerlijk gezegd dat Sabaton (publiekslieveling) en Avenged Sevenfold (paar jaar weg geweest en trekt een Ziggo vol) het meeste publiek zal trekken.
Maar ik nog niet, dus dat moet nog wel gebeuren, haha.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Scorpions ook niet hoor. Hun hoogtijdagen liggen inmiddels ook wel ver achter hun. En met die oneindige afscheidstour van ze heeft iedereen die dit wel ze al een paar keer kunnen zien. Denk eerlijk gezegd dat Sabaton (publiekslieveling) en Avenged Sevenfold (paar jaar weg geweest en trekt een Ziggo vol) het meeste publiek zal trekken.

Natuurlijk ook niet te vergeten dat Avenged Sevenfold een nieuw album zal hebben voor die tijd, dat zal ook mee helpen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Oh, ja. En Wacken heeft meer namen bekendgemaakt voor 2022. Blijkbaar komt Lindemann wel terug, ondanks dat de tour van Rammstein dan net is afgelopen. Lucifer is ook een toffe boeking.
Ok, ik weet niet of ik de enige ben die gelijk moest denken aan het Nederlandse Lucifer van 'House for sale' (met Henny Huisman)?
Blijkt dus nog een Duitse Lucifer te bestaan sinds 2014, en dat klinkt nog aardig goed ook (plus de zangeres is eveneens geen straf om te zien, i.i.g. beter dan Margriet Eshuijs tegenwoordig ;) ):

 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Scorpions ook!
Ah dat wist ik niet

Ok, ik weet niet of ik de enige ben die gelijk moest denken aan het Nederlandse Lucifer van 'House for sale' (met Henny Huisman)?
Blijkt dus nog een Duitse Lucifer te bestaan sinds 2014, en dat klinkt nog aardig goed ook (plus de zangeres is eveneens geen straf om te zien, i.i.g. beter dan Margriet Eshuijs tegenwoordig ;) ):

Oh ik dacht aan een Netflix serie :) Weer iets anders
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Copenhell bevestigd vandaag: Down,Mastodon,Devin Townsend,Baest,The Pretty Reckless,Myrkur,Vola,Agnostic front,Witchcraft,Benediction,The Raven age,Vreid,Spiritbox,Thundermother,Soen,Angstkrig,Dizzy miz lizz,Blood incantation en Command.

Hoop dat dan in ieder geval Down,Mastodon en Devin Townsend naast Hellfest en Copenhell dat weekend ook op Graspop spelen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.557
Kijk, veel mooi namen. Myrkur hoeven we, jammer genoeg, niet op Graspop te verwachten. The Raven Age zou weer mooi zijn, Soen natuurlijk en Mastodon, Baest, Vola, King Devin Townsend en The Pretty Reckless doen het altijd goed bij mij. Hopen dat er veel drie dagen achter elkaar willen spelen.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Lijkt dat Bizkit park een zelfbevestiging doet op Facebook?? Geen grote band,maar kunnen wel een feestje bouwen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Oke, leuk voor in het Rockcafe dat wel. Maar dit soort namen worden normaal gesproken nooit genoemd bij een aankondiging door Graspop. Worden pas bekend bij het blokkenschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Stonden vorige keer na Slipknot in metal dome als ik me niet vergis.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Kijk, veel mooi namen. Myrkur hoeven we, jammer genoeg, niet op Graspop te verwachten. The Raven Age zou weer mooi zijn, Soen natuurlijk en Mastodon, Baest, Vola, King Devin Townsend en The Pretty Reckless doen het altijd goed bij mij. Hopen dat er veel drie dagen achter elkaar willen spelen.

The pretty reckless waarschijnlijk naar RW. Stonden hier in 2020 ook geboekt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken