Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Gojira concert van binnen 1 week definitief afgelast.
Tickets worden binnen de 30 dagen teruggestort.

Echt zeer jammer, ik keek er echt naar uit om Gojira in die prachtige zaal te kunnen zien. Al moest ik daar dan maar een jaar op wachten.

Misschien dat dit wel wat deuren opent voor de festivals van volgend jaar?

Idem hier, ik vrees er voor dat ze niet meer in een zaal à la AB gaan spelen, en ik had nu juist een ticket kunnen kopen :(
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Joe wrote:
Gojira concert van binnen 1 week definitief afgelast.
Tickets worden binnen de 30 dagen teruggestort.

Echt zeer jammer, ik keek er echt naar uit om Gojira in die prachtige zaal te kunnen zien. Al moest ik daar dan maar een jaar op wachten.

Misschien dat dit wel wat deuren opent voor de festivals van volgend jaar?

Idem hier, ik vrees er voor dat ze niet meer in een zaal à la AB gaan spelen, en ik had nu juist een ticket kunnen kopen ?
Ook bang voor met Hedon.
Ik weet nog dat we inderdaad allemaal zaten te kloten met die tickets, maar dat velen van ons er wel doorheen waren gekomen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Beste,

Ik heb je ticket terugbetaald op dezelfde betaalmethode waarmee je het ticket betaald hebt.
Daarom heb ik €29 teruggestort op een AB bon, geldig voor één jaar.

Mvg,
Jennifer


Proper afgerond wel.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Beste,

Ik heb je ticket terugbetaald op dezelfde betaalmethode waarmee je het ticket betaald hebt.
Daarom heb ik €29 teruggestort op een AB bon, geldig voor één jaar.

Mvg,
Jennifer

Proper afgerond wel.
En snel! Had je 'm nou ook betaald met een AB bon?
Ik wacht bijvoorbeeld nog steeds op überhaupt een regeling van een zaal waar ik Alien Weaponry zou zien. Die hebben niks, nada, noppes laten weten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Joe wrote:
Beste,

Ik heb je ticket terugbetaald op dezelfde betaalmethode waarmee je het ticket betaald hebt.
Daarom heb ik €29 teruggestort op een AB bon, geldig voor één jaar.

Mvg,
Jennifer

Proper afgerond wel.

En snel! Had je ‘m nou ook betaald met een AB bon?
Ik wacht bijvoorbeeld nog steeds op überhaupt een regeling van een zaal waar ik Alien Weaponry zou zien. Die hebben niks, nada, noppes laten weten.
Jep. Had die inderdaad met zo'n cadeau bon gekocht.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
schijt !!!! die gedachte dat het vandaag zo anders had kunnen zijn !!!

Ik weet precies hoe je je voelt. Echt kut. Had anders al sinds maabdag op Metal Park gezeten. Lekker zwemmen in een verlept subtropisch zwemparadijs met vatsige en veel te witte metalheadsen vervolgens lauwe pizza eten in het centrale gedeelte waar het altijd takke warm is met uitzicht op schilpadjes. Ik keek er naar uit :cry:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Toch een klein beetje goed nieuws. Sinds 14 uur is Graspop minder dan 365 dagen wachten! Ipv meer daan een jaar...
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
181
252
Kreeg vandaag nog de herinnering van facebook 'je hebt vandaag een evenement'. Ik huil van binnen. Ik hoop dat we deze week nog een naam/namen krijgen als troost
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik loop al de hele dag rond gelijk ene zombie.
Zo pijnlijk :cry:
Ik hoop dat dit de eerste en laatste keer is dat het afgelast moet worden. Fucking Corona. Ik haat u gelijk de pest.

 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.150
Wat een triestige dag. Alleen maar denken aan 'wat had kunnen zijn'.
En dan krijg je op die dag ook nog bericht dat je énige nog overeindstaande concert dit jaar (Epica + Apocalyptica) verschoven wordt naar volgend jaar.

Gewoon kunnen genieten van een beetje live muziek, is dat nu zo veel gevraagd?
Ik hoop echt dat er deze zomer of in het najaar nog enkele kleinschalige evenementjes komen in de omgeving.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.550
4.835
Wat een triestige dag. Alleen maar denken aan ‘wat had kunnen zijn’.
En dan krijg je op die dag ook nog bericht dat je énige nog overeindstaande concert dit jaar (Epica + Apocalyptica) verschoven wordt naar volgend jaar.

Gewoon kunnen genieten van een beetje live muziek, is dat nu zo veel gevraagd?
Ik hoop echt dat er deze zomer of in het najaar nog enkele kleinschalige evenementjes komen in de omgeving.
Nou, er is bv. nog de tour van Nightwish in het najaar (nov.-dec.) in o.a. Antwerpen, Amsterdam en Düsseldorf (ik heb zelf kaartjes voor 26-11 in Antwerpen).
Das Oktober Metalfest (3 okt. in Eindhoven) staat ook nog op mijn planning, en is vooralsnog niet gecanceld.

Overigens kondigde Pestilence deze week aan te headlinen op een Tjechisch festival eind augustus, naar eigen zeggen als eerste Nederlandse band na de lockdown:

.
https://www.facebook.com/Pestilenceofficial/posts/3082323318472774


Misschien niet de meest aansprekende affiche, maar toch wel enigszins hoopgevend..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik ken al die bands niet, maar dat komt wellicht omdat ik hun logo's niet kan lezen. Wie heeft dat verzonnen?

Hier uiteraard ook veel op de planning staan, maar ik ga er vanuit dat het zeker tot en met december zal gaan duren...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.550
4.835
Ik ken al die bands niet, maar dat komt wellicht omdat ik hun logo’s niet kan lezen. Wie heeft dat verzonnen?

Hier uiteraard ook veel op de planning staan, maar ik ga er vanuit dat het zeker tot en met december zal gaan duren…
Ik ken ze ook niet (behalve Pestilence), maar de namen van de meest onleesbare logo's staan eronder (zijn voornamelijk Tsjechische bands). :wink:
Het ging me meer om de toch wel vroege aankondiging van een (weliswaar klein) Europees festival dat dus wel lijkt door te gaan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Om toch een beetje festival sfeer te krijgen, gaan we hier gewoon vier dagen lang concerten via bijvoorbeeld youtube aanzetten en veel friet, pizza en andere snacks eten :p

Onderstaande site ook tegengekomen met beelden van verschillende optredens van Wacken 2019 en ook handjevol nog uit 2017 (onder andere Avantasia):
https://www.magenta-musik-360.de/wacken-2019-live
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Wij gaan dat zaterdag doen met ons groepke.
Bakken bier, frieten, curryworsten en bouletten. Alles zal aanwezig zijn om Graspop online festival op groot scherm te volgen.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Op dit moment had ik eigenlijk wakker moeten worden op de camping, en mezelf klaar maken voor een mooie eerste dag eindigend met Alter Bridge, Iron Maiden en Mercyful Fate :(. Ik hoop vandaag wel echt getroost te worden met 'nieuwe' namen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken