Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

guillaume

Playlistbediener
25 nov 2019
24
47
Ok, ik hoor het al. Ik zal hun discografie nog maar eens beluisteren :wink:

Ik wilde trouwens zeker niet bedoelen dat Avenged Sevenfold geen nummers heeft die me aanspreken. Alleen leken ze mij in totaal gewoon een stuk minder headlinerwaardig dan die andere drie (Amon Amarth, Ghost en Gojira).
Maar goed, ik geef hun nummers dus nog eens een luisterbeurt :)

En over Ghost...ja die mannen hebben gewoon een speciale sound die me aanspreekt en waren erg goed live. Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen het daarmee eens is.
 

schmorc

Campingartiest
12 jan 2019
53
0
DOKK'EM OPEN AIR:
UPDATE! Een groot deel van de line-up is herbevestigd voor volgende jaar, waaronder Epica, Dragonforce, Death Angel, Abbath en Ensiferum. Daarnaast is ook God Dethroned toegevoegd aan de bill. De band bracht recent een nieuw meesterwerk uit en is een van de meest succesvolle deathmetalbands uit de Nederlandse geschiedenis.
https://www.dokkemopenair.eu/nieuws-line-up-2021/

Dragonforce was al uitgelekt en Herman Li heeft zelf in zijn stream bevestigd dat ze op Graspop zouden spelen. Hopelijk komen ze volgend jaar terug.
Daarnaast zou ik graag Epica en Ensiferum zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
(Vergeet niet te zeggen dat dit voor Dokkem Open Air is). Ik schrok me een hoedje.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Ik voeg Dragonforce binnenkort even toe aan de lijst. Epica hoop ik ook nog op als toevoeging!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
DragonForce zou inderdaad heel mooi zijn!
Die zouden dus blijkbaar bij die laatste worp gezeten hebben (waar ik toen al op hoopte).
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Ik voeg Dragonforce binnenkort even toe aan de lijst. Epica hoop ik ook nog op als toevoeging!
Je kunt dus ook High On Fire, Crystal Lake en Wednesday 13 toevoegen.
En Haken dus ook goed mogelijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
DragonForce zou inderdaad heel mooi zijn!
Die zouden dus blijkbaar bij die laatste worp gezeten hebben (waar ik toen al op hoopte).

Bij de laatste aankondiging was er toch ook een poster waar ze al wel opstonden? Op een vd socials.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Set Abominae wrote:
DragonForce zou inderdaad heel mooi zijn!
Die zouden dus blijkbaar bij die laatste worp gezeten hebben (waar ik toen al op hoopte).

Bij de laatste aankondiging was er toch ook een poster waar ze al wel opstonden? Op een vd socials.
Dat dacht ik ook, ja.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.621
7.342
Joslittel wrote:

Set Abominae wrote:
DragonForce zou inderdaad heel mooi zijn!
Die zouden dus blijkbaar bij die laatste worp gezeten hebben (waar ik toen al op hoopte).


Bij de laatste aankondiging was er toch ook een poster waar ze al wel opstonden? Op een vd socials.

Dat dacht ik ook, ja.

Op Facebook stonden ze in de post erbij genoemd, op de poster ontbraken ze verder wel. Later hebben ze DragonForce uit de post ge-edit.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

Set Abominae wrote:
DragonForce zou inderdaad heel mooi zijn!
Die zouden dus blijkbaar bij die laatste worp gezeten hebben (waar ik toen al op hoopte).


Bij de laatste aankondiging was er toch ook een poster waar ze al wel opstonden? Op een vd socials.


Dat dacht ik ook, ja.

Op Facebook stonden ze in de post erbij genoemd, op de poster ontbraken ze verder wel. Later hebben ze DragonForce uit de post ge-edit.
Klopt, dit inderdaad.
Zal toen dus nog wel niet helemaal definitief geweest zijn, maar waarschijnlijk dus wel bij allerlaatste worp.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Ik hoop eigenlijk dat we deze week elke dag wat namen als troost krijgen. Vandaag om 16 uur zou een schitterende start zijn!
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik hoop eigenlijk dat we deze week elke dag wat namen als troost krijgen. Vandaag om 16 uur zou een schitterende start zijn!

Ik weet niet zeker wat we precies moeten verwarchten, maar ik denk ze misschien wel een groepje namen aankondigen tijdens/na de stream zaterdag
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Gojira concert van binnen 1 week definitief afgelast.
Tickets worden binnen de 30 dagen teruggestort.

Echt zeer jammer, ik keek er echt naar uit om Gojira in die prachtige zaal te kunnen zien. Al moest ik daar dan maar een jaar op wachten.

Misschien dat dit wel wat deuren opent voor de festivals van volgend jaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken