Ahh oke dat laatste wist ik dan weer niet.loek wrote:
Ik hoop wel echt dat In Extremo weer komt volgend jaar, kijk er naar uit die een keer te zien.
Ze hebben nog niets echt optredens in niet-duitstalige landen volgend jaar. Wel een tour in november 2020 door Rusland, vreemd genoeg.
Ben dus niet de enige. Heb voor de aankondiging op Graspop kaarten voor In Extremo gekocht in Duitsland. Die vindt nu plaats in maart, dus ik ben benieuwd of dat doorgaat. Echt een heel vette band en Kompass zur Sonne is ook een zeer net album van de heren.
P.S.: Die tour door Rusland is niet heel vreemd op zich. Van de zanger weet ik sowieso dat ie een Slavische achtergrond heeft en volgens mij hebben wel weer bandleden dat. Sommigen zijn Roma en ze hebben ook daarom echt een enorme fan base in het Oostblok.
Ik ken de band eigenlijk alleen sinds ze aangekondigd werden voor GMM2020. Maar lijkt me een mooi feestje live.
Ik heb nog nooit zoveel bands ontdekt en geluisterd die aangekondigd waren als voor dit jaar, terwijl waarschijnlijk een deel van die bands niet eens terug zullen komen.
Zo wilde ik SHVPES bijvoorbeeld ook graag zien, maarja die zijn er ook mee gestopt dus dat wordt hem ook niet helaas