Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
loek wrote:
Ik hoop wel echt dat In Extremo weer komt volgend jaar, kijk er naar uit die een keer te zien.
Ze hebben nog niets echt optredens in niet-duitstalige landen volgend jaar. Wel een tour in november 2020 door Rusland, vreemd genoeg.

Ben dus niet de enige. Heb voor de aankondiging op Graspop kaarten voor In Extremo gekocht in Duitsland. Die vindt nu plaats in maart, dus ik ben benieuwd of dat doorgaat. Echt een heel vette band en Kompass zur Sonne is ook een zeer net album van de heren.

P.S.: Die tour door Rusland is niet heel vreemd op zich. Van de zanger weet ik sowieso dat ie een Slavische achtergrond heeft en volgens mij hebben wel weer bandleden dat. Sommigen zijn Roma en ze hebben ook daarom echt een enorme fan base in het Oostblok.
Ahh oke dat laatste wist ik dan weer niet.
Ik ken de band eigenlijk alleen sinds ze aangekondigd werden voor GMM2020. Maar lijkt me een mooi feestje live.

Ik heb nog nooit zoveel bands ontdekt en geluisterd die aangekondigd waren als voor dit jaar, terwijl waarschijnlijk een deel van die bands niet eens terug zullen komen.
Zo wilde ik SHVPES bijvoorbeeld ook graag zien, maarja die zijn er ook mee gestopt dus dat wordt hem ook niet helaas
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Ik hoop wel echt dat In Extremo weer komt volgend jaar, kijk er naar uit die een keer te zien.
Ze hebben nog niets echt optredens in niet-duitstalige landen volgend jaar. Wel een tour in november 2020 door Rusland, vreemd genoeg.
Ik hoop mee.
En om onze hoop kracht bij te zetten: Wij zijn wel degelijk een ietsie pietsie Duitstalig.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
578
711
RW vandaag met red hot chili peppers, dus van graspop hoef je vandaag niets te verwachten( RW, alcatraz en graspop nooit nieuws op dezelfde dag). zal maandag 16.00 worden.
maar goed chili peppers op RW, betekend dit dat SOAD niet naar RW gaat ?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
RW vandaag met red hot chili peppers, dus van graspop hoef je vandaag niets te verwachten( RW, alcatraz en graspop nooit nieuws op dezelfde dag). zal maandag 16.00 worden.
maar goed chili peppers op RW, betekend dit dat SOAD niet naar RW gaat ?
De kans dat SOAD naar Werchter ging was al nihil denk ik. De vraag is meer of ze naar Graspop gaan of dat ze België gewoon overslaan volgend jaar
 

schmorc

Campingartiest
12 jan 2019
53
0
https://www.instagram.com/p/CE_e9YiAPgP/?utm_source=ig_web_copy_link
DIMMUUUUUUUUU

Betekent dit dat we de rest van de namen om 16:00 kunnen verwachten vandaag?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Top, eindelijk :)
Hoop stiekem dat SOAD er ook bij zit, maar als het gewoon een flinke partij herbevestigingen is ben ik ook tevreden
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
De spanning stijgt! Ik verwacht 16u een aankondiging op zijn Hellfests. Fingers crossed!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
rare gedachte misschien, maar Muse nu ze op NovaRock staan, zouden ze een stevige set naar Graspop kunnen brengen?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
rare gedachte misschien, maar Muse nu ze op NovaRock staan, zouden ze een stevige set naar Graspop kunnen brengen?

Qwa gevoel lijkt me Muse echt teveel rockband maar wie weet.

Ben heel benieuwd wat er om 16:00 gaat gebeuren. Zit echt ontzettend te duimen dat SOAD word aangekondigd. Zo jammer dat ze bijna zaalshows hebben gecanceld!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Er wordt aan de app gewerkt! Line-up is terug. Dit kan een veelbelovend teken zijn voor 16 uur!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
rare gedachte misschien, maar Muse nu ze op NovaRock staan, zouden ze een stevige set naar Graspop kunnen brengen?
Die hebben vorig jaar geloof ik een kleine show gedaan met rarities, en dan een paar hits om op te vullen. Maar die rarities van ze zijn wel echt lekker harde nummers hoor! Die jongens vinden een partijtje headbangen helemaal niet verkeerd. Maar zie ze dan eerder richting Pukkelpop gaan dan Graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken