Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
DennisvdBr wrote:
rare gedachte misschien, maar Muse nu ze op NovaRock staan, zouden ze een stevige set naar Graspop kunnen brengen?

Da’s wel een erg rare gedachte, Dennis.
Hebben Download ook welleens geheadlined met die Drone tour dacht ik. Dus zo raar is het ook weer niet (maar die hebben ook Biffy Clyro als headliner staan).
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
rare gedachte misschien, maar Muse nu ze op NovaRock staan, zouden ze een stevige set naar Graspop kunnen brengen?

Ik heb liever SOAD, maar ik zou zeker geen nee tegen Muse zeggen, vooral niet als ze de hardere nummers spelen. Ik zou dat veel liever hebben dan bijv. Volbeat of Nightwish zelf, maar dat kan ik misschien beter niet op dit forum zeggen ;-)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
DennisvdBr wrote:
rare gedachte misschien, maar Muse nu ze op NovaRock staan, zouden ze een stevige set naar Graspop kunnen brengen?

Ik heb liever SOAD, maar ik zou zeker geen nee tegen Muse zeggen, vooral niet als ze de hardere nummers spelen. Ik zou dat veel liever hebben dan bijv. Volbeat of Nightwish zelf, maar dat kan ik misschien beter niet op dit forum zeggen
1f609.svg
Oh joh. Heb hetzelfde hoor (Volbeat daargelaten, Nightwish hoeft van mij niet zo). Ik zou wel leuk vinden als ze komen, maar ik zie het alleen niet gebeuren. Vinden jullie die kans van SOAD nou echt zo groot? Binnen een dag overkomen vanuit Portugal, is dat te doen?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Vind Muse (op momenten) meer metal dan hardrocknamen die bekend zijn om hun ballads zoals Aerosmith (en bijvoorbeeld Bon Jovi).
Met een setlist van nummers als Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Psycho, Muscle Museum, Sunburn, Hysteria, Showbizz, Reapers en opvulling zou het wel kunnen misschien. Maar zie het niet gebeuren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik zou dat veel liever hebben dan bijv. Volbeat of Nightwish zelf, maar dat kan ik misschien beter niet op dit forum zeggen
1f609.svg
als jij dat vind ;)

Maar Volbeat lijkt me ook recent al vaak zijn geweest op 2007 / 2009 / 2011 / 2014 / 2016 / 2018 mag ook wel eens Graspop overslaan
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Heb nog even de sitetruc uitgehaald om toch maar even te hopen op wat vroege bevestigingen, maar kan er helaas nog niets uithalen. Ik denk dat we toch nog eventjes moeten wachten tot 4 uur
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Vind Muse (op momenten) meer metal dan hardrocknamen die bekend zijn om hun ballads zoals Aerosmith (en bijvoorbeeld Bon Jovi).
Met een setlist van nummers als Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Psycho, Muscle Museum, Sunburn, Hysteria, Showbizz, Reapers en opvulling zou het wel kunnen misschien. Maar zie het niet gebeuren.
Ik zag ze vorig jaar op Werchter. Stond helemaal vooraan. Maar moest helaas tijdens de toegift weg. Dus ik miste de mashup die ze deden van Stockholm Syndrome / Assassin / Reapers / The Handler / New Born.
Hoorde die toen ik richting uitgang en van het terrein afkwam. Was wel echt lekker zeg!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
RubenFrusciante wrote:
Vind Muse (op momenten) meer metal dan hardrocknamen die bekend zijn om hun ballads zoals Aerosmith (en bijvoorbeeld Bon Jovi).
Met een setlist van nummers als Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Psycho, Muscle Museum, Sunburn, Hysteria, Showbizz, Reapers en opvulling zou het wel kunnen misschien. Maar zie het niet gebeuren.

Ik zag ze vorig jaar op Werchter. Stond helemaal vooraan. Maar moest helaas tijdens de toegift weg. Dus ik miste de mashup die ze deden van Stockholm Syndrome / Assassin / Reapers / The Handler / New Born.
Hoorde die toen ik richting uitgang en van het terrein afkwam. Was wel echt lekker zeg!
Haha dat weet ik, ik stond namelijk ergens naast je waarschijnlijk. Met een slimme en desnoods wat kortere setlist zie ik dit wel werken.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.526
Pim wrote:

RubenFrusciante wrote:
Vind Muse (op momenten) meer metal dan hardrocknamen die bekend zijn om hun ballads zoals Aerosmith (en bijvoorbeeld Bon Jovi).
Met een setlist van nummers als Citizen Erased, Stockholm Syndrome, Psycho, Muscle Museum, Sunburn, Hysteria, Showbizz, Reapers en opvulling zou het wel kunnen misschien. Maar zie het niet gebeuren.


Ik zag ze vorig jaar op Werchter. Stond helemaal vooraan. Maar moest helaas tijdens de toegift weg. Dus ik miste de mashup die ze deden van Stockholm Syndrome / Assassin / Reapers / The Handler / New Born.
Hoorde die toen ik richting uitgang en van het terrein afkwam. Was wel echt lekker zeg!

Haha dat weet ik, ik stond namelijk ergens naast je waarschijnlijk. Met een slimme en desnoods wat kortere setlist zie ik dit wel werken.

Dit inderdaad, ben na een uur weggegaan omdat ik vond dat het begon te vervelen, alhoewel ik hun nummers zeker apprecieer
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Hopelijk komen ze meteen met een poster, zou wel fijn zijn.

Vorige keer was het wel een zooitje toen ze met 70 losse plaatjes kwamen en nergens een totaaloverzicht.
Maar goed ik ben benieuwd of het alleen herbevestigingen zullen zijn of dat de 4e headliner er ook tussen zit.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
663
864
Op de Instagram van nergal van behemoth staat ook al enkele uren de zelfbevestiging van me and that man.

Dus 16u verwacht ik een hele hoop namen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Hopelijk komen ze meteen met een poster, zou wel fijn zijn.

Vorige keer was het wel een zooitje toen ze met 70 losse plaatjes kwamen en nergens een totaaloverzicht.
Maar goed ik ben benieuwd of het alleen herbevestigingen zullen zijn of dat de 4e headliner er ook tussen zit.
Het lijkt er op dat ze dat weer gaan doen. Anders zouden de bands waarschijnlijk niet allemaal zo'n mooie 'poster' met hun eigen naam hebben gehad (ook al is het dezelfde van de editie van 2020).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken