Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
maar toch zou je verwachten dat ze voor die tijd wat willen aankondigen, zodat iedereen gewoon zijn ticket houdt voor volgend jaar lijkt me.
Als ze met een mooie line up komen zullen minder mensen geneigd zijn om tegoed of een refund aan te vragen.

Ja dat lijkt me ook. inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Slipknot voor Park Live Moskou....

wellicht een kanshebber?


edit:
16 juli Moskou Park Live en 18 juli Kiev Upark
maar wel 26 juni in Mexico... Lastig
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Slipknot voor Park Live Moskou….


edit:
16 juli Moskou Park Live en 18 juli Kiev Upark
maar wel 26 juni in Mexico… Lastig
Die gaan echt niet Europa > Zuid-Amerika > Europa doen. Hoop het wel, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maand later pas in Europa t.o.v. Graspop en een week na Graspop in Mexico. Da's niet te doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ja, terwijl ik heel enthousiast het bericht poste. bedacht ik me dat, vandaar de edit.

zal dan wel juli zijn dat ze pas in Europa te vinden zijn, misschien nog door tm augustus.
Jammer, was een mooie voor Graspop geweest imo
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Misschien een beetje vroeg om naar 2022 te kijken, maar ik zie Slipknot wel terug komen naar Graspop rond 2022, ze hebben natuurlijk ook een nieuw album sinds hun passage in 2019.
Daarnaast zullen Iron Maiden ook kanshebbers zijn want die hebben wat goed te maken.
Zijn toch 2 mooie namen om mee te beginnen
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik heb de mail van Ticketmaster nog eens erbij gepakt. Het is niet zo dat je tot 15 september je ticket kan ruilen of een tegoed kan krijgen.
Je kan vanaf die datum je ticket ruilen of een tegoedbon vragen. Ook geld terug als je een ‘gegronde’ reden hebt is pas vanaf dan mogelijk.

Dan hoeven ze niet eens vooraf al namen bekend te maken. Zeker met het feit dat mensen die al een ticket hebben voorrang krijgen op verkoop.
Er wordt hier geen einddatum voor genoemd. Dus het kan best alsnog gewoon zijn dat ze in oktober pas met namen komen, omdat er momenteel geen deadline op de wissel zit.
Stomme vraag misschien, maar waarom zou je überhaupt je tickets moeten ruilen?
Ik heb dat ook al voor Summer Breeze moeten doen.
De meeste andere tickets voor (weliswaar kleinere) festivals en concerten hoef ik niets mee te doen, ticket 2020 = ticket 2021.
Lijkt me allemaal zo onnodig en omslachtig, of mis ik iets?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
koekdoos wrote:
Ik heb de mail van Ticketmaster nog eens erbij gepakt. Het is niet zo dat je tot 15 september je ticket kan ruilen of een tegoed kan krijgen.
Je kan vanaf die datum je ticket ruilen of een tegoedbon vragen. Ook geld terug als je een ‘gegronde’ reden hebt is pas vanaf dan mogelijk.

Dan hoeven ze niet eens vooraf al namen bekend te maken. Zeker met het feit dat mensen die al een ticket hebben voorrang krijgen op verkoop.
Er wordt hier geen einddatum voor genoemd. Dus het kan best alsnog gewoon zijn dat ze in oktober pas met namen komen, omdat er momenteel geen deadline op de wissel zit.

Stomme vraag misschien, maar waarom zou je überhaupt je tickets moeten ruilen?
Ik heb dat ook al voor Summer Breeze moeten doen.
De meeste andere tickets voor (weliswaar kleinere) festivals en concerten hoef ik niets mee te doen, ticket 2020 = ticket 2021.
Lijkt me allemaal zo onnodig en omslachtig, of mis ik iets?
Als je een ticket voor 2020 hebt kan je vanaf 15 september je ticket voor 2021 downloaden in ticketmaster, hier moet je verder niets voor doen.

Met ruilen wordt denk ik meer bedoeld als je bijvoorbeeld een ticket hebt voor de zaterdag en je wilt dit ruilen voor een ticket voor de vrijdag?
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
578
711
maar je kunt vanaf 15 sept. ook je dagticket omruilen, bv. een zaterdagticket omruilen voor zondag. dit doe je imo alleen als er voor jou beter/leukere dagindeling of headliner is.
ach afwachten maar, ik zet dinsdag gewoon mijn combi plus om naar 2021 of er al een line-up bekend is of niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
prins wrote:
wacken komt morgen wel met nieuwe namen !!

ik verwacht er niets groots van, maar die zijn toch vrijwel nooit oninteressant…
Ik zet zelf gewoon graag hoog in. Was wel even vergeten dat ze met een aankondiging kwamen (terwijl ik het vorige week zelf nog zei). 18.00 dus, live via Twitch (waarom? Niemand die het weet).
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
578
711
als wacken vandaag met namen komt, is het dan uitgesloten dat graspop ook met nieuws komt ? hoop toch echt een beetje op wat namen om 16.00 !
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Nieuwe namen voor Wacken en dus kanshebbers voor Graspop (ook al schilt het dik anderhalve maand)

Slipknot
Death Angel
Sick Of It All
In Extremo
Fever333
New Model Army
Udo met een orkest
At The Gates
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Nieuwe namen voor Wacken en dus kanshebbers voor Graspop (ook al schilt het dik anderhalve maand)

Slipknot
Death Angel
Sick Of It All
In Extremo
Fever333
New Model Army
Udo met een orkest
At The Gates
Ik zie eigenlijk alleen In Extremo komen. Slipknot weten we natuurlijk onderaan wel qua data. Udo staat al op Alcatraz. Fever 333 heeft volgens mij ook een tour in augustus. Eigenlijk hebben al deze bands wel een tour in augustus door Europa... Jammer, maar het is niet anders.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nieuwe namen voor Wacken en dus kanshebbers voor Graspop (ook al schilt het dik anderhalve maand)

Slipknot
Death Angel
Sick Of It All
In Extremo
Fever333
New Model Army
Udo met een orkest
At The Gates
doen ze goed...

New Model Army, interessante 'kleine' naam ook weer
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ik hoop wel echt dat In Extremo weer komt volgend jaar, kijk er naar uit die een keer te zien.
Ze hebben nog niets echt optredens in niet-duitstalige landen volgend jaar. Wel een tour in november 2020 door Rusland, vreemd genoeg.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Ik hoop wel echt dat In Extremo weer komt volgend jaar, kijk er naar uit die een keer te zien.
Ze hebben nog niets echt optredens in niet-duitstalige landen volgend jaar. Wel een tour in november 2020 door Rusland, vreemd genoeg.
Ben dus niet de enige. Heb voor de aankondiging op Graspop kaarten voor In Extremo gekocht in Duitsland. Die vindt nu plaats in maart, dus ik ben benieuwd of dat doorgaat. Echt een heel vette band en Kompass zur Sonne is ook een zeer net album van de heren.

P.S.: Die tour door Rusland is niet heel vreemd op zich. Van de zanger weet ik sowieso dat ie een Slavische achtergrond heeft en volgens mij hebben wel weer bandleden dat. Sommigen zijn Roma en ze hebben ook daarom echt een enorme fan base in het Oostblok.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Rw om 8 uur vandaag en Graspop om 16 uur? Anders kan ik die vroege aankondiging van RW niet verklaren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nieuwe namen voor Wacken en dus kanshebbers voor Graspop (ook al schilt het dik anderhalve maand)

Slipknot
Death Angel
Sick Of It All
In Extremo
Fever333
New Model Army
Udo met een orkest
At The Gates
mis trouwens nog Black Star Riders in dit rijtje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken