Ik denk dat verschuivingen redelijk beperkt zullen blijven omdat veel van deze bands ook andere optredens gepland hebben tijdens hetzelfde weekend. Zo staan bijvoorbeeld de meeste van de bovenstaande bands ook op Hellfest, en volgens mij waren daar ook weinig verschuivingen dus dan verwacht ik op Graspop ook weinig verschuivingen.Joslittel wrote:
Indiaantje89 wrote:
Wat is er al bekend voor die zondag buiten Aerosmith Jos?
Formeel helemaal niets. Maar je kunt oa Deep Purple, Deftones, 3 Doors Down, Dimmu Borgir, Offspring, Sepultura, Skillet en Killswitch Engage als zekerheden opschrijven. Als er niet geschoven gaat worden met dagen natuurlijk.
Ja dat zou dus prima zijn.. heb een dagkaartje voor die dag dus hoop dat die zo goed mogelijk in stand blijft. Maar ben altijd bang voor verschuivingen en dergelijke.
Het enige gevaar is nog dat ze bijvoorbeeld Deep Purple op een andere dag laten headliner, aangezien er mogelijk wel een gebrek is aan headliners en er op de zondag wel gewoon 3 headliners staan in principe (deftones is discutabel maar als je naar Hellfest kijkt is het mogelijk)