Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Weet niet of deze hier al was gepost
0eELly0.jpg
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
loek wrote:
Hopelijk komen ze meteen met een poster, zou wel fijn zijn.

Vorige keer was het wel een zooitje toen ze met 70 losse plaatjes kwamen en nergens een totaaloverzicht.
Maar goed ik ben benieuwd of het alleen herbevestigingen zullen zijn of dat de 4e headliner er ook tussen zit.

Het lijkt er op dat ze dat weer gaan doen. Anders zouden de bands waarschijnlijk niet allemaal zo’n mooie ‘poster’ met hun eigen naam hebben gehad (ook al is het dezelfde van de editie van 2020).
Dat is niet per se waar hoor. Het gebeurt al een paar jaar bij Graspop dat elke band een eigen poster krijgt voor hun eigen socials. Dit staat niet in verbinding met een algehele poster.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
wenteldave wrote:

loek wrote:
Hopelijk komen ze meteen met een poster, zou wel fijn zijn.

Vorige keer was het wel een zooitje toen ze met 70 losse plaatjes kwamen en nergens een totaaloverzicht.
Maar goed ik ben benieuwd of het alleen herbevestigingen zullen zijn of dat de 4e headliner er ook tussen zit.


Het lijkt er op dat ze dat weer gaan doen. Anders zouden de bands waarschijnlijk niet allemaal zo’n mooie ‘poster’ met hun eigen naam hebben gehad (ook al is het dezelfde van de editie van 2020).

Dat is niet per se waar hoor. Het gebeurt al een paar jaar bij Graspop dat elke band een eigen poster krijgt voor hun eigen socials. Dit staat niet in verbinding met een algehele poster.
Ja, had ik dus niet opgezocht. Had ik wel eventjes moeten doen. Dat was eigenlijk het eerste dat me te binnenschoot.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Ben benieuwd of we de overige 2 headliners ook gaan horen. Judas Priest en Aerosmith nu gekend.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.614
8.946
Rockbeer wrote:
Ben benieuwd of we de overige 2 headliners ook gaan horen. Judas Priest en Aerosmith nu gekend.

Graspop heeft er toch 8? (normaal 6, maar nu 4 dagen)

Maar wel vaak duidelijk verschil tussen headliner en subheadliner.
Op de poster van 2020 was dan weer wel Korn en Judas Priest naast elkaar te zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
mattman wrote:

Rockbeer wrote:
Ben benieuwd of we de overige 2 headliners ook gaan horen. Judas Priest en Aerosmith nu gekend.


Graspop heeft er toch 8? (normaal 6, maar nu 4 dagen)

Maar wel vaak duidelijk verschil tussen headliner en subheadliner.
Op de poster van 2020 was dan weer wel Korn en Judas Priest naast elkaar te zien.
En Aerosmith stond dan bijvoorbeeld weer los.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Meeste stond vorig jaar ook op het affiche toch? Maar mooie namen voor alsnog. Hoop op Deftones en Deep Purple op de zondag, en mij zal je dan niet meer horen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Meeste stond vorig jaar ook op het affiche toch? Maar mooie namen voor alsnog. Hoop op Deftones en Deep Purple op de zondag, en mij zal je dan niet meer horen.
Alles wat tot nu toe genoemd is zijn herbevestigingen geloof ik ja. Zit volgens mij nog niks nieuws bij.

Ben inderdaad benieuwd of de donderdagheadliner(s) ook al bekend worden gemaakt vandaag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken