Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Poe. Hier heb ik ff wat meer tijd voor nodig. Wat een berg namen. Erg blij in ieder geval met Gojira en Jinjer erbij. Dropkick Murphys is ook leuk. Warduna wordt ook genieten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.614
8.945
Er staat niet dat Volbeat headliner is toch?
En FNM inderdaad ook niet meer

Klopt, nam ik vooral aan doordat ze zo speciaal genoemd worden in het tekstje tussen de andere (sub)headliners.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
loek wrote:
Er staat niet dat Volbeat headliner is toch?
En FNM inderdaad ook niet meer

Klopt, nam ik vooral aan doordat ze zo speciaal genoemd worden in het tekstje tussen de andere (sub)headliners.

Ja dat klopt. Maar wel genoemd in de opsomming van de headliners, Misschien belooft dit inderdaad nog ruimte voor een tweede grote naam.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
226
369
loek wrote:
Er staat niet dat Volbeat headliner is toch?
En FNM inderdaad ook niet meer

Klopt, nam ik vooral aan doordat ze zo speciaal genoemd worden in het tekstje tussen de andere (sub)headliners.

Er staat letterlijk: "Op donderdag hebben we een nieuwe headliner. Het Deense VOLBEAT ..."
Lijkt me dat volbeat dus de headliner is donderdag.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.614
8.945
koekdoos wrote:

loek wrote:
Er staat niet dat Volbeat headliner is toch?
En FNM inderdaad ook niet meer


Klopt, nam ik vooral aan doordat ze zo speciaal genoemd worden in het tekstje tussen de andere (sub)headliners.

Er staat letterlijk: “Op donderdag hebben we een nieuwe headliner. Het Deense VOLBEAT …”
Lijkt me dat volbeat dus de headliner is donderdag.

Dan heb ik twee keer achter elkaar te snel gelezen, een keer met en een keer zonder "headliner" te hebben zien staan. :lol:
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.526
Dat affiche is enkel beter geworden hoor (afgezien van iron maiden, alter bridge), maar gojira, dropkick murphys, Amenra, Jinjer zijn al zeer goede toevoegingen. Ook positief nieuws dat ze rekening hebben gehouden met de kritiek op de vrijdag (ik gok zelf op soad daar).
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
charlottekos wrote:

koekdoos wrote:

loek wrote:
Er staat niet dat Volbeat headliner is toch?
En FNM inderdaad ook niet meer


Klopt, nam ik vooral aan doordat ze zo speciaal genoemd worden in het tekstje tussen de andere (sub)headliners.


Er staat letterlijk: “Op donderdag hebben we een nieuwe headliner. Het Deense VOLBEAT …”
Lijkt me dat volbeat dus de headliner is donderdag.

Dan heb ik twee keer achter elkaar te snel gelezen, een keer met en een keer zonder “headliner” te hebben zien staan. ?
Ja jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb het ook te snel gelezen.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
226
369
Ben wel erg blij met de nieuwe namen trouwens! Veel bands die ik graag wilde zien komen weer terug (al had ik Babymetal toch wel graag voor de grap gezien, dus die mis ik wel.) Heeft iemand een overzichtje van wie er verder niet meer terugkomen? Ben ook wel benieuwd welke band ze op vrijdag gaan laten headlinen nu faith no more opeens de sub is. Iemand toevallig bekend met tourschemas van grote bands om te kijken wie er nog gaatjes hebben?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Mooie drop namen! Was Deep Purple eerder niet (sub)headliner? Die staan nu wel tussen de 102 namen maar niet tussen de headliners als ik het goed heb gezien.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
De donderdag is wel echt heeeeeeel stijl achteruit gegaan voor mij. Ben wel heel benieuwd naar de vrijdag naam idd!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
mooie nieuwe namen, maar als volbeat een band als iron maiden moet vervangen de donderdag vrees ik toch voor het sold out bordje. donderdag is geen gemakkelijke dag
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.614
8.945
Zijn er nog iets van wijzigingen verder aan namen die zijn verplaatst van dag ten opzichte van 2020?
Heb zelf nog niks ontdekt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Slecht gedaan met die losse afbeeldingen...
Aerosmith
Alcest
Alestorm
Amenra
Amorphis
Baroness
Battle Beast
Beyond The Black
Black Star Riders
Black Veil Brides
Blues Pills
Boston Manor
Bury Tomorrow
Cemetery Sun
?
Crystal Lake
Death To All
Deep Purple
Deeznuts
Deftones
Devin Townsend
Diamante
DImmu Borgir
Disullusion
Dog Eat Dog
Dool
Down
Dropkick Murphys
?
Enthroned
Faith No More
Fields of the Nephilim
Fire from the Gods
Fleddy Melculy
Foreigner
Fu Manchu
Gaahl’s WYRD
Gojira
Good Riddance
Heaven Shall Burn
High on Fire
In Extremo
Jinjer
John Garcia & the Band of Gold
Joyous Wolf
Judas Priest
Kadavar
Killing Joke
Kilsswitch Engage
Kontrust
Korn
L7
Lagwagon
Levara
M.O.D.
Majestica
Mastodon
Me and That Man
Mercyful Fate
Michael Schenker
?
My Dying Bride
Naglfar
Northlane
Obituary
Of Mice and Men
Opeth
Our Survival Depends on Us
P.O.D.
Paradise Lost
Phil Campbell & the Bastard Sons
Powerflo
Powerwolf
Rival Sons
Sacred Reich
Saxon
Sepultara
Skillet
Slapshot
Sloper
Soen
Stake
Steel Panther
Stick to Your Guns
Suicide Silence
Tempt
The Black Dahila Murder
The Dead Daisies
The Great Old Ones
The HU
The Offspring
The Vintage Caravan
Thunder
Tiamat
Tribulation
Twin Temple
Vltimas
Volbeat
Wage War
Wardruna
Wayward Sons
While She Sleeps

 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.614
8.945
Ik weet niet precies welke namen al sowieso niet meer terug zouden komen, maar voor mij zijn er toch best wat namen weggevallen.
Iron Maiden en Alter Bridge waren dacht ik al bekend, maar verder zie ik geen Babymetal, Airbourne en Disturbed meer.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Zouden we ervan uit kunnen gaan dat de bands die nu niet zijn aangekondigd maar er dit jaar wel zouden staan niet meer komen? Er staan toch nog best een lijstje namen die ik wel wilde zien die nog niet aangekondigd zijn. Ik hoop dat dat nog komt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken