Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Mocht de Aerosmith en FNM leak niet waar zijn, is het iig wel een goed gemaakte fotoshop :p
Ik kan er namelijk geen foutjes in vinden, alles lijkt te kloppen, maar misschien ben ik persoonlijk gewoon enorm slecht in het bewerken van afbeeldingen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Ik vond Aerosmith toen in elk geval niet echt zo geweldig.
Leuk om is te zien maar sloeg ook totaal niet aan.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Op de facebookpagina van Iced Earth werd n uurtje geleden gepost dat ze een 'grote' aankondiging gaan doen.. ik vermoed een tour van Demons & Wizards? Aangezien deze in februari na 15 jaar een nieuw album uitbrengen.

Misschien interessant :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.337
wenteldave wrote:

pisser wrote:
Tool sucks. Laat die lekker naar Pinkpop gaan in ruil voor gojira


Wat ben jij voor iemand…?

Ik kan niet eens een enkel nummer van Tool opnoemen, hoeven er van mij ook niet te staan
1f606.svg

Baffled and confused
Father blessed them all with reason
And this is what they choose
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
Op de facebookpagina van Iced Earth werd n uurtje geleden gepost dat ze een ‘grote’ aankondiging gaan doen.. ik vermoed een tour van Demons & Wizards? Aangezien deze in februari na 15 jaar een nieuw album uitbrengen.

Misschien interessant
1f642.svg

Die post gaat over iced earth zelf! Het is geplaatst bij hun Spotify luister cijfer. Nieuws over Demons & wizards wordt altijd op zowel IE als BG pagina gedeeld en bij blind guardian staat er nog niets. D&W hebben ook hun eigen luisteraantallen gedeeld en vermelden nogmaals hun opkomende 3e album.

Ik hoop op een clubtour in Europa, is alweer even geleden.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Geen idee of het waar is, maar Aerosmith en Faith No More (en Iced Earth!) zou ik direct voor tekenen. :)
Aerosmith zou dan toch een van de grote namen zijn waar we al een tijd over speculeren.
Toegegeven, ze zijn geen 'buitencategorie' als bv. Metallica, AC/DC of RATM, maar ze behoren toch wel tot diezelfde categorie wat betreft verrassing, exclusiviteit, originaliteit, onwaarschijnlijkheid, etc.
Met deze twee headliners erbij heeft GMM wederom een affiche om de vingers bij af te likken.
Maar uiteraard zullen we eerst moeten afwachten of het wel allemaal klopt. Morgen wellicht??
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.378
5.979
Morgen start de kaartverkoop van Werchter, geboost door nog een extra bekendmaking in de ochtend als we de insiders mogen geloven. Dus ik verwacht geen nieuws van het Graspop kamp.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
Zou Alice Cooper dit jaar ook komen?

Alice cooper tourt tot April in Amerika, hollywood vampires touren vanaf 15 augustus tot september in europa.

Zitten wel 3 maanden tussen maar zou het vreemd vinden moest Cooper zo lang in europa blijven
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Aerosmith zou erg mooi zijn, dat is zo'n band die nog op mijn verlanglijstje staat. Alleen die vrijdag zou weer vervelend zijn, dan ben ik al bij Clapton in de Ziggo.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
Sisters of Mercy vanochtend bekend gemaakt als headliner Suikerrock. Die kunnen we denk ik afschrijven voor diegene die daarop gehoopt hadden.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
Hij/zij zegt: “Straight from the source.” wanneer ernaar gevraagd wordt. Dus zegt nog niet zoveel, het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn.

Van welke bands wil je graag zo'n bannertje? Maak ik wel even op voor je. Kan je daarna ook zeggen dat je het 'straight from the source' hebt, wat dan nog de waarheid zou zijn, want ik heb ze gemaakt en aan jou bezorgd :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
stanvdv wrote:
Hij/zij zegt: “Straight from the source.” wanneer ernaar gevraagd wordt. Dus zegt nog niet zoveel, het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn.

Van welke bands wil je graag zo’n bannertje? Maak ik wel even op voor je. Kan je daarna ook zeggen dat je het ‘straight from the source’ hebt, wat dan nog de waarheid zou zijn, want ik heb ze gemaakt en aan jou bezorgd
1f606.svg
Kensington please!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
stanvdv wrote:
Hij/zij zegt: “Straight from the source.” wanneer ernaar gevraagd wordt. Dus zegt nog niet zoveel, het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn.

Van welke bands wil je graag zo’n bannertje? Maak ik wel even op voor je. Kan je daarna ook zeggen dat je het ‘straight from the source’ hebt, wat dan nog de waarheid zou zijn, want ik heb ze gemaakt en aan jou bezorgd
1f606.svg
kan je er een met AC/DC maken?
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
stanvdv wrote:
Hij/zij zegt: “Straight from the source.” wanneer ernaar gevraagd wordt. Dus zegt nog niet zoveel, het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn.

Van welke bands wil je graag zo’n bannertje? Maak ik wel even op voor je. Kan je daarna ook zeggen dat je het ‘straight from the source’ hebt, wat dan nog de waarheid zou zijn, want ik heb ze gemaakt en aan jou bezorgd ?

Sugarbabes!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken