Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Ondertussen bovenstaande twee afbeeldingen tegengekomen op t efestivals forum. Kan kloppen, maar is natuurlijk ook relatief makkelijk in elkaar te zetten. Zeker als Faith No More al bekend is dat het een optie is. Elke mogelijke band kan je dan als andere band op de andere dag plakken. Maar eerder hier ook al Aerosmith voorbij zien komen.

Dit zou ik echt perfect vinden. Ik ben heel erg aan het hopen dat dit waar is

Hmm... Ben toch hevig aan het twijfelen om een kaartje voor de zondag van Pinkpop te kopen na de nieuwe lading van vandaag, maar ik wil Faith No More (als het waar is) en Deep Purple op de zondag ook niet missen. Lastig...

Faith no More doet mij echt niks.
Maar Aerosmith, DAMN!

Maten hebben al GMM tickets, begin nu toch wel te twijfelen om Pinkpop te skippen.

ByZegut, apparently an insider, says Aerosmith will be playing Accor Hotel Arena in Paris in June 2020. So it puts them in the area.

Hij/zij zegt: “Straight from the source.” wanneer ernaar gevraagd wordt. Dus zegt nog niet zoveel, het zou natuurlijk wel kunnen.
en die source is zijn neus???

FNM geloof ik... Maar, die vrijdag headliner, nee...
fake zeg ik!

stanvdv wrote:
Hij/zij zegt: “Straight from the source.” wanneer ernaar gevraagd wordt. Dus zegt nog niet zoveel, het zou natuurlijk wel kunnen.

FNM geloof ik… Maar, die vrijdag headliner, nee…
fake zeg ik!

Hey maar Dennis, gezien jouw zeer zelfverzekerde verdediging van livenation... Wat weet jij wat wij niet weten? Of is jouw bron ook je neus?

Ik ga er althans van uit, dat (onder andere) jij, een klein vreugde sprongetje gaat maken bij de aankonding van de zondag headliner. Dus verlies daar je geloof niet meer.
Maar zeker bij de vrijdag headliner, daar verwacht ik dat je achteraf het besef gaat krijgen dat je een groot stuk groene zeep nodig hebt om je mond te spoelen.

Althans, wat ik zo interpreteer momenteel…

Wat ben jij aan het interpreteren? Wat maakt jou zo zeker dat we vreugde sprongetjes gaan maken voor de zondag headliner, en livenation op onze knietjes zullen danken voor de vrijdag headliner? Ligt er überhaupt al iets vast?

Volgens mij maakt Dennis een niet zo’n heel moeilijke rekensom wat betreft de kansen op AC/DC. Maar misschien heeft een opnieuw pasgeboren feniksje wel iets ingefluisterd dat hij opving uit het vuur waaruit hij verrees.

Ik geloof het ook nog niet 100%, maar het is fijn om weer een afbeelding langs te zien komen. :wink:
Verder zou ik gewoon blij zijn als er weer namen bekend gemaakt worden, dus dit is in ieder geval een stap in de goede richting.

stanvdv wrote:

fake zeg ik!
Wat is er zo ongeloofwaardig aan Aerosmith? Stonden er al 2 keer ofzo.

DennisvdBr wrote:

stanvdv wrote:

fake zeg ik!

Aerosmith is een band die al heel lang niet meer in Europa is geweest en waarvan iedereen eigenlijk de indruk heeft/had dat ze ook niet meer deze kant op zouden komen

Staan van januari t/m 4 juni in Las Vegas. Kans lijkt mij daardoor klein, dat ze in juni al weer naar Europa komen.

Aerosmith plays until June 4th in Vegas, but have world tour plans in 2020 for their 50th anniversary. Graspop included? who knows

from efestivals
“aero annoucement in Poland tomorrow soooo…
1f609.svg
12.07 Krakow”
dus een maand van Graspop vandaan...

Joe wrote:

DennisvdBr wrote:

stanvdv wrote:

fake zeg ik!

Aerosmith is een band die al heel lang niet meer in Europa is geweest en waarvan iedereen eigenlijk de indruk heeft/had dat ze ook niet meer deze kant op zouden komen

Heel lang niet meer in europa geweest? Ik heb ze toch echt 2 jaar terug nog gezien hoor. En er zijn wel degelijk plannen om weer deze kant op te komen, zie hierboven...

rpspeed wrote:
from efestivals
1f609.svg
12.07 Krakow”

dus een maand van Graspop vandaan…

Ik zat even oude tours te bekijken. De onderstaande is van 2010. Ze zijn snel na Brazilië in Europa terecht gekomen, wat bijna een maand duurde. Niet veel later stonden ze ook meteen weer in Amerika. Het is dus mogelijk..

1 juni Brazil
10 juni Sweden Rock
13 juni Download
15 juni England
18 juni Romenie
20 juni Griekenland
23 juni Nederland
25 juni Belgie (Graspop)
27 juni Spanje
29 juni Frankrijk
1 juli Tsjechie
3 juli Italie
23 juli Oakland (USA)

DennisvdBr wrote:

rpspeed wrote:
from efestivals
1f609.svg
12.07 Krakow”

dus een maand van Graspop vandaan…

Ik zat even oude tours te bekijken. De onderstaande is van 2010. Ze zijn snel na Brazilië in Europa terecht gekomen, wat bijna een maand duurde. Niet veel later stonden ze ook meteen weer in Amerika. Het is dus mogelijk..

1 juni Brazil
10 juni Sweden Rock
13 juni Download
15 juni England
18 juni Romenie
20 juni Griekenland
23 juni Nederland
25 juni Belgie (Graspop)
27 juni Spanje
29 juni Frankrijk
1 juli Tsjechie
3 juli Italie