Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.950
6.206
En op de zondag, niet op de vrijdag dus. Ik ben iemand een biertje verschuldigd, heel blij mee uitgerekend op de dag dat ik een dagkaart heb.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.950
6.206
Verdomme, zeg. Precies de zondag.
Ik ben hier echt heel blij mee.. Had al gebaald als het de vrijdag headliner zou zijn.. gezien mijn clash met clapton. Dus ik hoopte nog op een ZiggoDome show en niet in dit weekend. Maar dit is gewoon de beste optie.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.915
5.341
En op de zondag, niet op de vrijdag dus. Ik ben iemand een biertje verschuldigd, heel blij mee uitgerekend op de dag dat ik een dagkaart heb.

ik kom die wel opeisen dan, aan de middenbar toch he? :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Verdomme, zeg. Precies de zondag.
vreemd had hier een andere headliner verwacht???

komt die dan op vrijdag en de headliner die ik oorspronkelijk vrijdag verwachte gaat de tour toch niet meer door???

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.303
13.718
wenteldave wrote:
Verdomme, zeg. Precies de zondag.

Ik ben hier echt heel blij mee.. Had al gebaald als het de vrijdag headliner zou zijn.. gezien mijn clash met clapton. Dus ik hoopte nog op een ZiggoDome show en niet in dit weekend. Maar dit is gewoon de beste optie.
Dat geloof ik graag. Daarom was ik al uitgeweken naar België voor Clapton, dus op de donderdag. Voor hetzelfde geldt zet Pinkpop of Graspop op vrijdag een ijzersterk programma neer en dat wilde ik natuurlijk niet missen. Dacht ik.
Toen zag ik gisteren het programma van Pinkpop voor zondag en dat trok me ook enorm. Oftewel, ik zit nu in een lastig parket, maar ik heb mijn kaartje voor Graspop wel al binnen.

Edit: post 1000. Daar had ik wel een bijzondere aangelegenheid van kunnen maken...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.303
13.718
xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:
En op de zondag, niet op de vrijdag dus. Ik ben iemand een biertje verschuldigd, heel blij mee uitgerekend op de dag dat ik een dagkaart heb.


ik kom die wel opeisen dan, aan de middenbar toch he? :p

Vooruit dan, ik zet er een klaar.. Wie het eerst komt…
1f609.svg
Dat gaat vechten worden.!
 

carmen

Playlistbediener
14 okt 2019
30
0
Zou faith no more dan de headliner op vrijdag zijn? Of heeft Graspop nog een verrassing voor ons?
Ik denk dat FNM ook wel op zondag zal spelen en gok op nog een (straffe) headliner op vrijdag.
Ik ben alleszins heel blij oldschool Aerosmith :)
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.916
4.064
de headliner die ik oorspronkelijk vrijdag verwachte gaat de tour toch niet meer door???
Volgens mij wel hoor. Ik heb uit goede bron vernomen dat je net bericht hebt gehad daarover.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
jvandeweyer wrote:
Zou faith no more dan de headliner op vrijdag zijn? Of heeft Graspop nog een verrassing voor ons?

Ik denk dat FNM ook wel op zondag zal spelen en gok op nog een (straffe) headliner op vrijdag.
Ik ben alleszins heel blij oldschool Aerosmith
1f642.svg

Als ze faith no more op zondag toevoegen én nog een straffere headliner op vrijdag zouden zetten, dan mogen we erg tevreden zijn!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.915
5.341
vreemd dat er nog steeds geen poster is dan, dacht dat ze gingen wachten als deep purple al dan niet headliner ging zijn maar nu is die er nog altijd niet. Denk dat we moeten concluderen dat er enkele bands moeilijk doen over plaatsing op de poster en dat graspop cancelations wil vermijden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Sick! Maakt gelijk mijn verwachtingen voor vrijdag ook weer hooggespannen eerlijk gezegd. Al slaat dat nergens op. Deze zondag is al heel mooi zo. In 2017 op Hellfest waren dit nog twee losse headliners op twee losse dagen, en dacht dat ik daar Deep Purple en Aerosmith voor het laatst had gezien. Maar nu krijg ik nog een kans, en wel vlak na elkaar! Schitterend! En hulde voor de boekers.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
vreemd dat er nog steeds geen poster is dan, dacht dat ze gingen wachten als deep purple al dan niet headliner ging zijn maar nu is die er nog altijd niet. Denk dat we moeten concluderen dat er enkele bands moeilijk doen over plaatsing op de poster en dat graspop cancelations wil vermijden.

Of dat er zeer binnenkort nog meer namen komen natuurlijk. Gelijk maar een homerun slaan met Tool erbij op vrijdag? ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken