Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
TOOL op vrijdag zal gekkenwerk zijn, wel heul vet!

Of zal GnR toch de naam zijn die op vrijdag GMM doet en op zondag PP?
Ik hoop heel erg dat het iets anders als GnR is. (en geen FNM please)
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Waarom geen Foo Fighters op vrijdag?
Op voorwaarde dat ze niet naar Werchter trekken uiteraard...

http://www.foofighters.com/?fbclid=IwAR1ik5YgKCKsD493NYRmvViikfICldtwFzGSgF3UoeA9ktFCEOKs98i5JJg#tour
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
Die bug op de website lijkt er wel uit te zijn. Ik had vanochtend nog Aerosmith opgezocht. Stonden er gewoon tussen zonder afbeelding.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
407
601
Waarom geen Foo Fighters op vrijdag?
Op voorwaarde dat ze niet naar Werchter trekken uiteraard…


Denk dat we dit eerder al genoeg besproken hebben!
Vrijdag? Tool, misschien alsnog ac/dc, wie weet. Kan nu ook nog altijd nightwish of faith no more zijn uiteraard, maar je weet maar nooit! Nu ben ik extra benieuwd.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.669
4.989
er is nog geen "nieuwere" headliner dit jaar, dus tool zou wel heel erg welkom zijn, al vrees ik er toch voor.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Sterke line-up hoor! Alle festivals lijken het dit jaar wat makkelijker te hebben qua line-up dan vorig jaar.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.548
6.496
Op facebook lijkt iedereen nog pissig over het missen van SOAD by the way. Iedereen lijkt liever Aerosmith baar Werchter te willen sturen. Ergens wel jammer dat dit dan de ondankbare reactie is, maar snap het ook wel. Alleen om nou zo boos te worden op de organisatie? Je kunt ook gewoon een dagje Werchter erbij pakken hoor...
 

kevichkovil

Playlistbediener
12 nov 2019
27
0
Op facebook lijkt iedereen nog pissig over het missen van SOAD by the way. Iedereen lijkt liever Aerosmith baar Werchter te willen sturen. Ergens wel jammer dat dit dan de ondankbare reactie is, maar snap het ook wel. Alleen om nou zo boos te worden op de organisatie? Je kunt ook gewoon een dagje Werchter erbij pakken hoor…

Dit is denk ik iets wat we altijd zullen houden. Als soad op
gmm had gestaan en Aerosmith op werchter dan had je weer reacties gehad van waarom Aerosmith niet op gmm staat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
Veel kritiek op social media, maar meer dat SOAD niet komt.

Edit: niet gelezen hierboven, we waren ondertussen al een pagina verder. Excuus
 

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
48
25
Prima Aerosmith op de zondag.
Nu nog AC/DC op de vrijdag en de toevoeging van Saxon, Gojira en Avatar en ik ben meer dan tevreden!!!!
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
353
304
Ik den k dat FNM wel de laatste headliner zal worden. Tenzij ze kiezen voor Pinkpop. Nu hebben ze bij Pinkpop al behoorlijk wat "hardere" namen op de affiche. Meer dan in het verleden in ieder geval.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.669
4.989
ergens snap ik de reacties wel, SOAD op gmm is dan ook gewoon veel logischer
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.257
5.610
Typisch het GMM publiek gebash. Nooit echt anders geweten. Is met elke hardere naam die op RW wordt aangekondigd.

Aerosmith stond in 1994 al op RW, toen op hun top. En was toen zelfs een dag zonder echte headliner. Is ook zo aangekondigd toen. Staan dus perfect op Graspop.
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Ik den k dat FNM wel de laatste headliner zal worden. Tenzij ze kiezen voor Pinkpop. Nu hebben ze bij Pinkpop al behoorlijk wat “hardere” namen op de affiche. Meer dan in het verleden in ieder geval.

Realistisch gezien verwacht ik ook dat FNM de vrijdag headliner zal worden. (Ik hoop alleen iets anders)
Ook vanwege de 'kennis' van de poster-lekker. Al kloppen de data niet, misschien verkeerd gehoord of enkel de namen zonder data doorgekregen ;)

FNM staat niet op Pinkpop maar ergens anders in NL, als ik die Set op eFestivals mag geloven.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Christiaan wrote:
Sterke line-up hoor! Alle festivals lijken het dit jaar wat makkelijker te hebben qua line-up dan vorig jaar.

Behalve (wederom) Pinkpop
We zitten hier in het verkeerde topic, maar met Postie, de Peppers, 21 Pilots, Volbeat, Anderson. Paak en nog een missende headliner kan je toch moeilijk beweren dat zij voor een groot pop-festival slecht bezig zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken