En wie wordt ‘ the really big band on Friday’
Wordt ook een band die met A begint verwacht it.
Avenged Sevenfold . Zou ik overigens wel heel cool vinden
pjjps wrote:
Avenged Sevenfold . Zou ik overigens wel heel cool vinden
Op die afbeeldingen stond bij Aerosmith de vrijdag in plaats van de zondag, dus is nog steeds fake
loek wrote:
Op die afbeeldingen stond bij Aerosmith de vrijdag in plaats van de zondag, dus is nog steeds fake
Om maar te zwijgen over het gebruik van een totaal ander logo van Aerosmith dan GMM deed – zelfs al wist die persoon inside info, het bannertje zelf is sowieso compleet fake!
I don’t think FNM will be the 4th headliner, if so, why to wait as they already had an announcement with countdown? I think they can only become the 4th if talks with some other planned but not confirmed band will fail. But I think they just wait for the band tour announcement, same as Aerosmith, all dates at once. Possible bands, that haven’t announced anything yet – AC/DC (great, but very unlikely), GNR (I think most realistic) and Metallica (less likely, but why not? they can just do several special festival dates in EU).
Nounou, dat vreugdesprongetje laat ik wel achterwege. Tenzij ze op de vrijdag met Metallica komen wordt het gewoon een aantal avondjes vroeg op bed. Betekent wel dat ik de kleinere (energiekere) bands vroeg op de dag mee kan pakken.
Vooral als het FNM is, dan skip ik alle headliners behalve Maiden…
Op facebook lijkt iedereen nog pissig over het missen van SOAD by the way. Iedereen lijkt liever Aerosmith baar Werchter te willen sturen. Ergens wel jammer dat dit dan de ondankbare reactie is
Prima Aerosmith op de zondag.
Nu nog AC/DC op de vrijdag en de toevoeging van Saxon, Gojira en Avatar en ik ben meer dan tevreden!!!!
Dr. Hannibal wrote:
Op facebook lijkt iedereen nog pissig over het missen van SOAD by the way. Iedereen lijkt liever Aerosmith baar Werchter te willen sturen. Ergens wel jammer dat dit dan de ondankbare reactie is
Ik wil even iets rechtzetten.. eergisteren postte ik dat SOAD/hun management zelf de voorkeur gaf aan Werchter over Graspop. Dit blijkt niet helemaal te kloppen. Graspop werd wel degelijk overboden en nog geen klein beetje, maar GMM wil SOAD nog niet opgeven en ze proberen deze toch nog binnen te halen. Werchter heeft immers geen exclusiviteitscontract afgesloten. De kans dat het alsnog lukt schatten ze wel niet te hoog in.
Genoeg voor mij om de hoop nog niet helemaal op te geven in ieder geval ?
en Aerosmith vind ik een leuke headliner voor de zondag, zo na Deep Purple. Netjes gedaan. Had deze echt niet verwacht.
Ik verwacht ook eerder zoiets als wat Xydroh zegt over Ken.
Ik ben ook heel benieuwd waar die 2 ‘gelekte’ GMM afbeeldingen vandaan kwamen.
Aerosmith kwam voor mij random uit de lucht gevallen, maar stonden al wel op die afbeeldingen.
Dr. Hannibal wrote:
Ik wil even iets rechtzetten.. eergisteren postte ik dat SOAD/hun management zelf de voorkeur gaf aan Werchter over Graspop. Dit blijkt niet helemaal te kloppen. Graspop werd wel degelijk overboden en nog geen klein beetje, maar GMM wil SOAD nog niet opgeven en ze proberen deze toch nog binnen te halen. Werchter heeft immers geen exclusiviteitscontract afgesloten. De kans dat het alsnog lukt schatten ze wel niet te hoog in.
Genoeg voor mij om de hoop nog niet helemaal op te geven in ieder geval
en Aerosmith vind ik een leuke headliner voor de zondag, zo na Deep Purple. Netjes gedaan. Had deze echt niet verwacht.
Dr. Hannibal wrote:
Genoeg voor mij om de hoop nog niet helemaal op te geven in ieder geval ?
Hmm… Oké, daar kan ik me dan wel in vinden. Inderdaad niet heel moeilijk om Graspop te overbieden, zoals hierboven aangegeven.
Dit zou dus wel betekenen dat er nog geen headliner voor de vrijdag vastligt, maar dat er onderhandelingen met diverse bands bezig zijn. Dat zie ik goed, toch?