Rinze wrote:
Kut Livenation
Rinze, ik neem aan dat je deze woorden nog gaat terug nemen? Er komen nog 2 headliners he!
Ik ga er althans van uit, dat (onder andere) jij, een klein vreugde sprongetje gaat maken bij de aankonding van de zondag headliner. Dus verlies daar je geloof niet meer.
Maar zeker bij de vrijdag headliner, daar verwacht ik dat je achteraf het besef gaat krijgen dat je een groot stuk groene zeep nodig hebt om je mond te spoelen.
Althans, wat ik zo interpreteer momenteel…
excuus, Set Abominae. (was in de war door de profielfoto)
Ik ben best bereid om mijn woorden terug te nemen, als het inderdaad fatsoenlijke namen zijn. Maarja het enige wat op het moment toert, en een frisse naam zou zijn geweest dit jaar is SOAD. Misschien is mijn frustratie naar Livenation niet volkomen terecht, maar ik blijf die frustratie houden met SOAD zelf (als het inderdaad zo is dat ze zelf de voorkeur aan Werchter hebben gegeven). Ik ga dan ook niet naar hun optreden in de Ziggodome en al helemaal niet naar Werchter.
Van wat ik kan zien dat er op andere festivals staat, en wat de geruchten zijn (al ben ik hier niet 100% van op de hoogte), is het mogelijk dat we voor de zoveelste keer Volbeat krijgen, en dat Nightwish een keer de mainstage 1 gaat afsluiten. Nightwish zou opzich wel leuk zijn maar wordt er niet erg enthousiast van. Verder hier en daar gelezen dat mensen denken dat AC/DC komt. Hier heb ik echt helemaal niks mee, zelfde princiepe als Kiss, een erg oude band die nog steeds razend populair is.
Maarja, we zullen zien wat het gaat worden. Mijn hoop is nog steeds hoog, maar mijn verwachtingen zijn toch iets lager.