xydroh wrote:
jimmywe wrote:
nikita wrote:
jimmywe wrote:
Zonder hem had dat nooit bestaan.
Denk dat mensen als van Geel en schoenmaekers toch iets meer hebben bijgedragen aan de identiteit van graspop, dus lijkt me wat kort door de bocht.
Livenation heeft aandelen van graspop, en gedeeltelijk zeggenschap over graspop. Graspop is niet volledig in handen van livenation en hebben best nog wat eigen invloed. Maar livenation staat er uiteraard wel tussen wat betreft boekingen van de grote bands, ‘kut livenation’ lijkt me hier dus een terechte uitspraak.
Hier werd ook iets gezegd over livenation en Alcatraz (of was dat op het Alcatraz forum), alleszins zij zijn nog volledig in eigen beheer en weigerden te verkopen aan livenation. Da’s die West-Vlaamse gedrevenheid denk ik, kan ik wel appreciëren.
Je weet wel wat ik bedoel. Natuurlijk hebben die Nog een eigen smoel.
Schueremans boekt trouwens alle headliners voor Graspop.
dit is wat kort door de bocht hoor
Ge kunt zoveel bashen op livenation als je wilt maar dankzij hun staat Graspop tenminste waar het nu staat.
Ik weet niet (zoiets voorspellen is natuurlijk onmogelijk) waar ze anders zouden gestaan hebben met de “concurrenten” als Hellfest, Download ea….
blijft allemaal grappig, weigeren om naar Werchter te gaan maar ondertussen klopt diezelfde firma wel het geld uit uw zakken via de andere, graspopweg…
Face it gewoon, deels dankzij het professionele LiveNation mogen wij al deze “grote” bands in ons KLEIN belgenlandje bewonderen…
(we zullen over de fratsen&stoten van de andere firma’s zwijgen)
En nee, ik werk niet voor LiveNation ? .