Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik lees op het Rock Werchter forum dat Guns n' Roses vandaag hun Europese tour zou aankondigen. Mocht dat kloppen, vrees ik voor Graspop, die hebben namelijk net een Facebook bericht gedeeld voor International Volunteer Day. En zo een uurtje of 2 later met een aankondiging komen, zou dan eigenlijk niet zo logisch zijn. Ik zou het wel een mooie aanvulling vinden op de affiche - stonden er wel in 2018, maar uiteindelijk hebben ze er alles samen nog niet vaak gestaan.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.186
Ik lees op het Rock Werchter forum dat Guns n’ Roses vandaag hun Europese tour zou aankondigen. Mocht dat kloppen, vrees ik voor Graspop, die hebben namelijk net een Facebook bericht gedeeld voor International Volunteer Day. En zo een uurtje of 2 later met een aankondiging komen, zou dan eigenlijk niet zo logisch zijn. Ik zou het wel een mooie aanvulling vinden op de affiche – stonden er wel in 2018, maar uiteindelijk hebben ze er alles samen nog niet vaak gestaan.
Tja, het is wel een van de 'groten' inderdaad. Heb er zelf niet heel veel mee (of tegen), maar voor mij mogen ze best komen.
Maar dan wel voor max. 2 uurtjes graag..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Ik hoop toch op iets anders dan GNR hoor, anders lijkt de top van je affiche wel heul erg op die van 2018.
 

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
44
23
Ben waarschijnlijk de enige die het geen probleem vindt dat SOAD niet komt.
Heb er niets mee en ga liever 4 volle dagen voor echte klassieke Rock en Metal!!
Vind dat met Deftones en Korn al meer dan genoeg van dat soort bands staan.
Maar ja ieder zijn ding!!

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Ben waarschijnlijk de enige die het geen probleem vindt dat SOAD niet komt.
Heb er niets mee en ga liever 4 volle dagen voor echte klassieke Rock en Metal!!
Vind dat met Deftones en Korn al meer dan genoeg van dat soort bands staan.
Maar ja ieder zijn ding!!
Ik vind het ook niet zo'n probleem, maar dat komt omdat ik ze al ga zien in Amsterdam. Echter kan Graspop hier, geloof ik, niet al teveel aan doen, aangezien SOAD liever op Rock Werchter zelf speelt, als ik dat ene bericht op het forum moet geloven.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Ik lees op het Rock Werchter forum dat Guns n’ Roses vandaag hun Europese tour zou aankondigen. Mocht dat kloppen, vrees ik voor Graspop, die hebben namelijk net een Facebook bericht gedeeld voor International Volunteer Day. En zo een uurtje of 2 later met een aankondiging komen, zou dan eigenlijk niet zo logisch zijn. Ik zou het wel een mooie aanvulling vinden op de affiche – stonden er wel in 2018, maar uiteindelijk hebben ze er alles samen nog niet vaak gestaan.

Hoe weten ze dat gnr vandaag een tour bekend gaat maken dan?

Ik kan er niets van terug vinden op internet dus weet niet waar dat vandaan komt maar dat is zeker geen zekerheid
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
Aerosmith post dit op FB: Last night was the last show of 2019! Goodbye Las Vegas! See you back here and around the world in 2020!

Wellicht in Europa komende zomer?
 

thekillingjoke

Campingartiest
25 aug 2019
84
0
nikita wrote:

durmey wrote:
Heb je al eens aan een trol gedacht als nieuwe avatar? :p


Ik vind die nieuwe Avatar anders wel perfect! Lang leve Iced Earth!

Hun beste CD idd
1f642.svg

Prima album, maar ik denk dat Burnt Offerings een hartig woordje met je wil spreken :p
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Ben waarschijnlijk de enige die het geen probleem vindt dat SOAD niet komt.
Heb er niets mee en ga liever 4 volle dagen voor echte klassieke Rock en Metal!!
Vind dat met Deftones en Korn al meer dan genoeg van dat soort bands staan.
Maar ja ieder zijn ding!!

Ik heb ook liever klassieke Metal & Rock hoor

Judas Priest, Maiden, Deep Purple.. heerlijke bands

En ook al leg ik hun muziek nooit, maar dan ook nooit op.. ik keek er wel naar uit om SOAD eens te zien. Het zou eens een frisse, nieuwe headliner zijn geweest.
Zoals ik het ook verfrissend vind om Deftones op de affiche te zien staan. Ik zag ze nog maar één keer eerder aan het werk (Werchter 2001 dacht ik) maar ze suckten monkeyballs live ;-)


Bedenk me net dat als SOAD sinds 2005 niets nieuws meer uitbracht ze voor de jongere generatie ook Classic Metal brengen ^^
 

rickniel

Playlistbediener
22 nov 2019
17
0
Ik lees op het Rock Werchter forum dat Guns n’ Roses vandaag hun Europese tour zou aankondigen. Mocht dat kloppen, vrees ik voor Graspop, die hebben namelijk net een Facebook bericht gedeeld voor International Volunteer Day. En zo een uurtje of 2 later met een aankondiging komen, zou dan eigenlijk niet zo logisch zijn. Ik zou het wel een mooie aanvulling vinden op de affiche – stonden er wel in 2018, maar uiteindelijk hebben ze er alles samen nog niet vaak gestaan.

Werchter komt net met aantal namen dus ook voor hun zou het apart zijn om zo een aankondiging van GNR te doen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638




Ondertussen bovenstaande twee afbeeldingen tegengekomen op t efestivals forum. Kan kloppen, maar is natuurlijk ook relatief makkelijk in elkaar te zetten. Zeker als Faith No More al bekend is dat het een optie is. Elke mogelijke band kan je dan als andere band op de andere dag plakken. Maar eerder hier ook al Aerosmith voorbij zien komen.
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Hij/zij zegt: "Straight from the source." wanneer ernaar gevraagd wordt. Dus zegt nog niet zoveel, het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken