Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.632
Ken met de bewering dat er normaal gesproken voor kerst nog wat namen bij komen inclusief "an headliner".
Natuurlijk een veilige bewering en makkelijk op te lossen als het niet zo is. Maar ik ga er wel vanuit dat we in december nog wat namen kunnen krijgen.

Opvallendste is het stukje over de headliner, in enkelvoud geschreven. Hoe lang zouden we dan nog wel met een onbekende headliner zitten. En hoe realistisch is dat om ergens in het voorjaar pas met de headliner te komen. In 2017 met de Scorpions was daarvoor al wel aangegeven dat Evanescence headliner was, dus toen was er al wel een headliner bekend, voordat er nog een grotere naam boven kwam te staan.

Lijkt me een onlogische zet om niet in december beide headliners bekend te maken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Ken met de bewering dat er normaal gesproken voor kerst nog wat namen bij komen inclusief “an headliner”.
Natuurlijk een veilige bewering en makkelijk op te lossen als het niet zo is. Maar ik ga er wel vanuit dat we in december nog wat namen kunnen krijgen.

Opvallendste is het stukje over de headliner, in enkelvoud geschreven. Hoe lang zouden we dan nog wel met een onbekende headliner zitten. En hoe realistisch is dat om ergens in het voorjaar pas met de headliner te komen. In 2017 met de Scorpions was daarvoor al wel aangegeven dat Evanescence headliner was, dus toen was er al wel een headliner bekend, voordat er nog een grotere naam boven kwam te staan.

Lijkt me een onlogische zet om niet in december beide headliners bekend te maken.

Lijkt me gewoon duidelijk dat het plan was om SOAD als zondagheadliner te zetten en dat dit niet doorgegaan is en er nu dus nog een zondagheadliner moet gezocht worden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Denk eerder dat ze deze maand nog Faith No More lossen. Samen met/gevolgd door een pakketje, want misschien iets te controversieel om een losse aankondiging te geven zonder iets anders in het vooruitzicht?

De ontbrekende headliner zou dan een act kunnen zijn die voorlopig nog geen data wil lossen (GnR?).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
het verbaasd mij echt dat de verkoop goed gaat met headliners als dit, betekend wel dat graspop in de toekomst wat kosten kan sparen op dure headliners als ze nog steeds uitverkopen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
het verbaasd mij echt dat de verkoop goed gaat met headliners als dit, betekend wel dat graspop in de toekomst wat kosten kan sparen op dure headliners als ze nog steeds uitverkopen.

In hoeverre weten we dat de verkoop goed gaat? Het feit dat Metal Park uitverkocht is zegt mij nog niet zoveel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
xydroh wrote:
het verbaasd mij echt dat de verkoop goed gaat met headliners als dit, betekend wel dat graspop in de toekomst wat kosten kan sparen op dure headliners als ze nog steeds uitverkopen.

In hoeverre weten we dat de verkoop goed gaat? Het feit dat Metal Park uitverkocht is zegt mij nog niet zoveel.

Onze geïnformeerde vriend op efestivals laat dat toch weten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
Joslittel wrote:

xydroh wrote:
het verbaasd mij echt dat de verkoop goed gaat met headliners als dit, betekend wel dat graspop in de toekomst wat kosten kan sparen op dure headliners als ze nog steeds uitverkopen.


In hoeverre weten we dat de verkoop goed gaat? Het feit dat Metal Park uitverkocht is zegt mij nog niet zoveel.

Onze geïnformeerde vriend op efestivals laat dat toch weten.

Ow, oke. Niet voorbij zien komen hier en ik zit zelf niet op EFestivals.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Is ook gewoon al een mooie affiche, Graspop is veel meer dan zijn headliners alleen natuurlijk.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.184
xydroh wrote:

Joslittel wrote:

xydroh wrote:
het verbaasd mij echt dat de verkoop goed gaat met headliners als dit, betekend wel dat graspop in de toekomst wat kosten kan sparen op dure headliners als ze nog steeds uitverkopen.


In hoeverre weten we dat de verkoop goed gaat? Het feit dat Metal Park uitverkocht is zegt mij nog niet zoveel.


Onze geïnformeerde vriend op efestivals laat dat toch weten.

Ow, oke. Niet voorbij zien komen hier en ik zit zelf niet op EFestivals.
Normally before the christmas holidays some extra additions. With an extra headliner.

Ticket sales are going really well, as expected.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.184
Camping Skullotel, met die in mijn ogen nogal overpriced flexotel-hutjes, nu ook al uitverkocht (afgelopen jaar raakten deze niet uitverkocht, als ik me goed herinner).
Nu alleen nog Devil's Lake beschikbaar (waar ook al de helft van de formule's uitverkocht is).
 

daveh

Playlistbediener
25 nov 2019
14
0
Jera ook mooie namen erbij....kijken of dat linken vanuit twitter werkt....
werkt dus niet...helaas....
Offspring (Was al bekend), Killswitch engage, get the shot, incendiary, lionheart, neck deep, northlane, of mice & men, pup, silverstein, thy art is murder
 

kevichkovil

Playlistbediener
12 nov 2019
27
0
Jera ook mooie namen erbij….kijken of dat linken vanuit twitter werkt….
werkt dus niet…helaas….
Offspring (Was al bekend), Killswitch engage, get the shot, incendiary, lionheart, neck deep, northlane, of mice & men, pup, silverstein, thy art is murder

Zeker een mooi lijstje namen voor Jera
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Jera ook mooie namen erbij….kijken of dat linken vanuit twitter werkt….
werkt dus niet…helaas….
Offspring (Was al bekend), Killswitch engage, get the shot, incendiary, lionheart, neck deep, northlane, of mice & men, pup, silverstein, thy art is murder
Dat zijn inderdaad keurige namen. Wat er tot dusver stond, was regelrechte bagger, maar dit krikt het algehele niveau weer op.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Jera ook mooie namen erbij….kijken of dat linken vanuit twitter werkt….
werkt dus niet…helaas….
Offspring (Was al bekend), Killswitch engage, get the shot, incendiary, lionheart, neck deep, northlane, of mice & men, pup, silverstein, thy art is murder

lionheart mag 100% zeker over komen van mij, vette show. neck deep, northlane zie ik ook graag overkomen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
SOAD dus op Werchter als afsluiter op zondag. Zeer jammer van Graspop. Nu moet ik ook zeker naar Werchter toe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken