Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Motley crue will be having an announcement at 3pm (Texas time) tomorrow, I think that’s 10PM in Belgium.

I think it would be very weird if Bob were to ever book Motley crue again, it's also werchters week now so I don't expect any graspop news this week at least.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
rpspeed wrote:
Motley crue will be having an announcement at 3pm (Texas time) tomorrow, I think that’s 10PM in Belgium.

I think it would be very weird if Bob were to ever book Motley crue again, it’s also werchters week now so I don’t expect any graspop news this week at least.
Zou wel een ideale act na Deep Purple zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:

rpspeed wrote:
Motley crue will be having an announcement at 3pm (Texas time) tomorrow, I think that’s 10PM in Belgium.


I think it would be very weird if Bob were to ever book Motley crue again, it’s also werchters week now so I don’t expect any graspop news this week at least.

Zou wel een ideale act na Deep Purple zijn.

The Who zou een ideale act na Deep purple zijn wat mij betreft, Motley crue is gewoon te duur voor wat er nog van over blijft.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

xydroh wrote:

rpspeed wrote:
Motley crue will be having an announcement at 3pm (Texas time) tomorrow, I think that’s 10PM in Belgium.


I think it would be very weird if Bob were to ever book Motley crue again, it’s also werchters week now so I don’t expect any graspop news this week at least.


Zou wel een ideale act na Deep Purple zijn.

The Who zou een ideale act na Deep purple zijn wat mij betreft, Motley crue is gewoon te duur voor wat er nog van over blijft.
The Who is toch een grotere act dan Mötley Crüe? Al vind ik die laatste wel lastig om in te schatten kwa formaat.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:

xydroh wrote:

rpspeed wrote:
Motley crue will be having an announcement at 3pm (Texas time) tomorrow, I think that’s 10PM in Belgium.


I think it would be very weird if Bob were to ever book Motley crue again, it’s also werchters week now so I don’t expect any graspop news this week at least.


Zou wel een ideale act na Deep Purple zijn.


The Who zou een ideale act na Deep purple zijn wat mij betreft, Motley crue is gewoon te duur voor wat er nog van over blijft.

The Who is toch een grotere act dan Mötley Crüe. Al vind ik die laatste wel lastig om in te schatten kwa formaat.

The Who is goedkoper dan Motley crue hoor, en ik vind ze toch beter
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Indiaantje89 wrote:

xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:

xydroh wrote:

rpspeed wrote:
Motley crue will be having an announcement at 3pm (Texas time) tomorrow, I think that’s 10PM in Belgium.


I think it would be very weird if Bob were to ever book Motley crue again, it’s also werchters week now so I don’t expect any graspop news this week at least.


Zou wel een ideale act na Deep Purple zijn.


The Who zou een ideale act na Deep purple zijn wat mij betreft, Motley crue is gewoon te duur voor wat er nog van over blijft.


The Who is toch een grotere act dan Mötley Crüe. Al vind ik die laatste wel lastig om in te schatten kwa formaat.

The Who is goedkoper dan Motley crue hoor, en ik vind ze toch beter
The Who zou ik ook wel een hele mooi 'konijn uit de hoed' vinden. :)
Zou ze graag eens live zien, en Graspop lijkt me best geschikt daarvoor, zeker op die zondag zoals je zegt.
Lijkt me niet dat ze die grote naam zijn waar volgens de geruchten mee onderhandeld wordt, maar ze zijn toch een mooie naam, die het affiche het nodige cachet en originaliteit mee zou kunnen geven.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Zou zeggen dat voor de gemiddelde Graspop-ganger Motley Crue toch wel een grotere naam is dan The Who.

Al zou er geen enkele grote naam meer bij komen en we eindigen met een Nightwish erbij. Dan is het alsnog een prachtige line-up.
Zou zelfs stellen dat Graspop ook met de toevoeging van Faith No More en Nightwish als headliners een betere bovenkant van het affiche heeft dan Hellfest.
 

graspop20

Randprogramma
23 nov 2017
188
0
Motley crue stelt niks voor in europa.
Ze hebben al eens getourr in het voorprogramma van Def leppard en whitesnake, die ook nooit headliner zijn.
MC was in 2009 headliner op GMM, maar alleen omdat ze een package deal hadden onder de naam cruefest met o.a. Heaven and Hell, Soulfly, Papa Roach en Dragonforce.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Zou zeggen dat voor de gemiddelde Graspop-ganger Motley Crue toch wel een grotere naam is dan The Who.

Al zou er geen enkele grote naam meer bij komen en we eindigen met een Nightwish erbij. Dan is het alsnog een prachtige line-up.
Zou zelfs stellen dat Graspop ook met de toevoeging van Faith No More en Nightwish als headliners een betere bovenkant van het affiche heeft dan Hellfest.

De line up is zeker al best heel mooi. Ben het ook wel met je eens dat Maiden een grotere naam is dan SOAD, dus in die zin, ja... Maar aan de andere kant wint het niet de originaliteitsprijs. En zou ik zelfs liever SOAD zien. Denk dat dat voor veel mensen geldt hoor. Dus tegenover Hellfest hangt het erom, zeker als je die extra dag bij Graspop ermee moet gaan rechtvaardigen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Motley crue stelt niks voor in europa.
Ze hebben al eens getourr in het voorprogramma van Def leppard en whitesnake, die ook nooit headliner zijn.
MC was in 2009 headliner op GMM, maar alleen omdat ze een package deal hadden onder de naam cruefest met o.a. Heaven and Hell, Soulfly, Papa Roach en Dragonforce.

Motley Crue lijkt me makkelijker te verantwoorden dan The Who tegenover de bezoekers. Heb er natuurlijk verder niet op gelet, maar ik verwacht op een editie zonder beide namen toch meer shirts van Motley te zien dan van The Who.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
koekdoos wrote:
Zou zeggen dat voor de gemiddelde Graspop-ganger Motley Crue toch wel een grotere naam is dan The Who.

Al zou er geen enkele grote naam meer bij komen en we eindigen met een Nightwish erbij. Dan is het alsnog een prachtige line-up.
Zou zelfs stellen dat Graspop ook met de toevoeging van Faith No More en Nightwish als headliners een betere bovenkant van het affiche heeft dan Hellfest.

De line up is zeker al best heel mooi. Ben het ook wel met je eens dat Maiden een grotere naam is dan SOAD, dus in die zin, ja… Maar aan de andere kant wint het niet de originaliteitsprijs. En zou ik zelfs liever SOAD zien. Denk dat dat voor veel mensen geldt hoor. Dus tegenover Hellfest hangt het erom, zeker als je die extra dag bij Graspop ermee moet gaan rechtvaardigen.

Origineel is het verder niet nee, daar heb jij dan ook weer gelijk in.
Maar ik ben dan ook een beetje bevooroordeeld dat het voor mij niks uit maakt, omdat ik toch fan ben van zowel Maiden als Priest en over het algemeen toch vooral voor zulk soort namen afreis naar Graspop. Namen als Aerosmith, ACDC, Motley Crue, kan ik verder dus alleen maar blij mee zijn. Als ik moet kiezen tussen Judas Priest en SOAD op de zaterdag, zal ik ook gewoon voor Judas Priest kiezen. Ook ondanks dat ze er 2018 al stonden. Beetje bevooroordeeld dus maar.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
kaiser wrote:
indien slipknot niet te duur is

hah, slipknot en niet te duur in 1 zin… Alhoewel die mannen een zalige liveshow neerzetten is het hen al jaren om het geld te doen

You never know. Ik zag Slipknot nog in het jaar 2000 op Pukkelpop. Was nog n snotneusje :)
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
<blo
The Who is goedkoper dan Motley crue hoor, en ik vind ze toch beter

Same! Ik heb The Who al een paar keer vermeld hier. Ze maakten een tijd terug al bekend dat ze gaan touren en deze lijken me ideaal voor Graspop. Zou n sterke booking zijn!

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah (Openingstune CSI)

Sorry, kon het niet laten
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Wie wordt de ontbrekende hoofdact voor Pinkpop 2020?

Facebookbericht van Metalfan.nl:
Het Pinkpop Festival heeft al bekendgemaakt dat Red Hot Chili Peppers en Post Malone komend jaar de eerste twee dagen van het Limburgse evenement gaan headlinen, maar wie wordt de afsluiter van het festival op zondag 21 juni?



De bijgaande poster, die momenteel op internet circuleert, is hoogstwaarschijnlijk nep (FAKE!), maar we vinden het nog niet zo'n gek idee. Een hardrockdagje met zowel Guns N' Roses als de voor die datum reeds bevestigde acts Volbeat en Disturbed zou ons zeker doen twijfelen om komend jaar naar Landgraaf af te zakken.

Indien Guns 'N Roses de zondag op Pinkpop spelen, dan is er een goede kans dat ze in Dessel de vrijdag headlinen...
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
GnR zou wel mooi zijn. En ze zijn net klaar met een Amerikaanse tour dus zouden zomaar een tour voor de zomer kunnen plannen naar Europa.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik hoop echt niet op Guns n Roses... 3 headliners die er in 2018 ook stonden, dat vind ik wel erg veel. Als ze komen ben ik iig bij de alternatieve act te zien in de Marquee
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Verklaart helaas wel het huidige ontbreken van de wat grotere subs op die dag. Als ze weer een 3,5 show spelen, vallen er zo twee spots weg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken