Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
40 namen? Ik hoop het! Wie verwachten we nog (vandaag)?

Nightwish, Korn, Mercyful Fate, Deep Purple en Deftones hoogstwaarschijnlijk. Misschien een The Offspring? Persoonlijk acht ik de kans ook groot op Dimmu Borgir, Avatar en Meshuggah als sub headliners.

Ik blijf hopen op The Who, RATM, Tool of AC/DC, maar ga al heel tevreden zijn met een SOAD
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.794
12.059
40 namen? Ik hoop het! Wie verwachten we nog (vandaag)?

Nightwish, Korn, Mercyful Fate, Deep Purple en Deftones hoogstwaarschijnlijk. Misschien een The Offspring? Persoonlijk acht ik de kans ook groot op Dimmu Borgir, Avatar en Meshuggah als sub headliners.

Ik blijf hopen op The Who, RATM, Tool of AC/DC, maar ga al heel tevreden zijn met een SOAD

Ben al lang blij als ze er tien geven. Avatar mag zeker. Komen geloof ik ook met een nieuw album, dus dat is al helemaal fantastisch. Tool zou een prachtige boeking zijn, samen RATM en AC/DC. Wat zou het budget van dit jaar zijn?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.407
11.187
Meh. Alleen Judas Priest. Verrassende keuze om hen los en als tweede aan te kondigen.

Edit: worden ook nog eens headliner genoemd. Ik hoop dan wel als afsluiter ms2 en niet ms1.
 

thekillingjoke

Campingartiest
25 aug 2019
84
0
Met Iron Maiden en Judas Priest als aankondigen lijkt het tot nu toe op een herhalingsoefening van 2018 af te stevenen.

Hoe dan ook, kan me van beiden wel fan noemen, heb beiden al meermaals live gezien en zou ze uiteraard terug opnieuw wel gaan kijken.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
391
565
Maar aan het feit te zien dat Graspop ook meteen de header updatet, vrees ik ervoor dat ze effectief de zaterdag zullen headlinen.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Graspop Metal Meeting kondigt met trots de tweede headliner van de XL-editie 2020 aan. Niemand minder dan Judas Priest is de topper op de affiche van zaterdag 20 juni. De legendarische grondleggers van de heavy metal vieren in 2020 hun 50ste verjaardag en beloven er een spetterend feest van te maken.

MS1 headliner dus...
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Ik denk trouwens niet dat Priest headliner is op zaterdag

And just like that kids, Durmey's career as a fortune teller was over -_-

Toch headliner. Ontgoocheld omdat ik meer verwachtte, niet ontgoocheld omdat ik fan ben van de band
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.016
8.089
ookal verwacht ik niet dat de set van Judas Priest heel veel speciaals zal hebben, vind ik het alsnog wel prima. Maar dat is dan ook omdat ik fan ben van die jaren 80 rock en metal. Voor mij in ieder geval twee mooie headliners. Al had ik niet verwacht dat Judas Priest echt headliner zou zijn.
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
Do they announce bands on the weekend? Perhaps they skipped Friday because the "huge band" is not ready to announce yet?
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Niet best dit. Zeer teleurgesteld. Dan had een xl editie niet gehoeven als je met deze headliner komt. Valt me toch tegen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.268
4.425
40 namen? Ik hoop het! Wie verwachten we nog (vandaag)?

Nightwish, Korn, Mercyful Fate, Deep Purple en Deftones hoogstwaarschijnlijk. Misschien een The Offspring? Persoonlijk acht ik de kans ook groot op Dimmu Borgir, Avatar en Meshuggah als sub headliners.

Ik blijf hopen op The Who, RATM, Tool of AC/DC, maar ga al heel tevreden zijn met een SOAD

Airbourne, Alter Bridge, Gojira, Soad
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.600
4.808
hoop dan wel dat er een dagprogrammatie op zaterdag komt om U tegen te zeggen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken